رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام متقاضیان در فراخوان های آزمون دکتری بدون آزمون دانشگاه های ازاد و استعداد های برتر دانشگاه های ازاد و اعلام عملکرد افراد در دکتری از طریق سامانه ی سازمان سنجش و پذیرش متقاضیان در این دانشگاه از طریق سامانه ی azmoon.org انجام می شود . متقاضیان نیز ملزم می باشند در مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام و دریافت نتایج اقدام نمایند .
متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های ازاد را دارند طی هر سال همزمان با شروع انتخاب رشته دکتری دانشگاه ازاد این امکان برایشان فراهم می باشد تا برای ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه های ازاد نیز اقدام کنند .

متقاضیان باید به شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه ی نام نویسی دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد نیز توجه داشته باشند ، پس از نام نویسی در این آزمون که در سامانه ی azmoon.org صورت میگیرد باید برای اعلام نتایج و دعوت به مصاحبه منتظر باشید .

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید دیگر مرحله های پذیرفتن این گروه از متقاضیان نیز مانند افرادی است که در آزمون دکتری شرکت کرده اند و توانسته اند نمره ی مورد نظر برای شرکت در مصاحبه را نیز کسب نمایند ، در این صورت متقاضیان دکتری استعداد های برتر دانشگاه ازاد نیز ملزم می باشند در مصاحبه شرکت کنند و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شدند در کنار دیگر پذیرش شدگان قرار میگیرند . در ادامه ی این این مطالب به سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اشاره خواهیم کرد .

 

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد

 

سامانه ی نام نویسی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

سامانه نام نویسی دکتری استعداد درخشان دانشگاه ازاد نیز همان سامانه ی آزمون به آدرس azmoon.org است که کلیه ی مراحل نظیر دریافت دفترچه ، پرداخت هزینه های ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه ها و تکمیل نمودن فرم ها در آن صورت میگیرد .

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

شرایط و ضوابط نام نویسی دکتری بدون آزمدن دانشگاه آزاد از طریق دفترچه های ثبت نام دکتری بدون آزمون اعلام می گردد ، که کلیه ی داوطلبان ملزم هستند ابتدا دفترچه را با دقت مطالعه کنند و در صورت واجد بودن شرایط برای ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام نمایند . اگر پس از مطالعه کامل و دقیق متن مقاله چنانچه سوال و یا ابهام برای شما وجود داشت میتوانید سوالات خود را با مشاورین تحصیلی صدای سنجش در میان بگذارید و از تجربیات آنها بهره مند شوید .

سامانه ی اعلام عملکرد دکتری بدون کنکور ازاد

عملکرد دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد در دو گام عملکرد دعوت به مصاحبه و عملکرد پایانی اعلام می گردد . اعلام نتایج نیز در سامانه ی سازمان سنجش و پذیرفتن دانشگاه ازاد به ادرس azmoon.org متقابل اعلام می شود . پذیرش شدگان مراحل انتخاب رشته دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ملزم می باشند پس از پرداخت هزینه ی مصاحبه دکتری دانشگاه ازاد با به همراه داشتن مدارک و ارائه ی آنها در روز و زمان معین شده در جلسه حضور داشته باشند .

 

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

در جلسه مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سابقه ی پژوهش و علمی متقاضی از سوی استادان بررسی می شود و همچنین سوالاتی در رابطه با موضوع پایان نامه و مقدار تسلط و توانایی او به زبان انگلیسی پرسیده می شود . در پایان متقاضی برای دریافت نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه کند . در ادامه ی مسیر در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال و یا ابهام میتوانید به مشاورین تحصیل کرده در این زمینه مراجعه کنید .

متقاضیان برای نام نویسی دکتری بدون آزمون باید به چه سامانه ای مراجعه کنند ؟

نام نویسی متقاضیان در دکتری بدون آزمون دانشگاه های ازاد از طریق سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد  azmoon.org انجام میگردد . برای توضیحات بیشتر در این زمینه میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

نتایج نخست دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چگونه اعلام می شود ؟

عملکرد متقاضیان برای شرکت در مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد تنها از سوی سامانه ی مرکزی سازمان سنجش و پذیرفتن این دانشگاه اعلام می گردد . در متن مقاله اطلاعات بیشتری در این رابطه وجود دارد که قطعا کمک بسیاری به شما میکنید برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید .

متقاضیان برای مشاهده ی عملکرد پایانی دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد باید به چه سامانه ای مراجعه کنند ؟

عملکرد پایانی دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد از طریق سامانه ی azmoon.org اعلام می گردد . که در متن مقاله به توضیحات بیشتری در این خصوص پرداختیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر متن را با متن مطالعه کنید .

ثبت نام آزمون دکتری چگونه انجام می شود ؟

متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در کنکور دکتری دانشگاه آزاد هستند ملزم می باشند برای ثبت نام آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اقدام نمایند و در یک آزمون ادغام شده که متعلق به سراسری و ازاد است شرکت داشته باشند .

نام نویسی بدون آزمون دکتری دانشگاه ازاد به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی بوده که تنها از طریق سامانه ی سازمان سنجش و پذیرفتن دانشگاه های آزاد برای استعداد های برتر است

داوطلبانی که از شرایط و ضوابط موجود برخودار باشند این امکان برایشان فراهم می باشد تا در زمان تعیین شده به سامانه ی azmoon.org وارد شوند و ثبت نام خود را تکمیل کنند و شانس خود را برای پذیرفته شدن در این مقطع محک بزنند .

به مطالب گفته شده توجه داشته باشید زیرا هرچقد با دانش و آگاهی بیشتر در این آزمون ها شرکت کنید قطعا نتیجه ی مثبتی دریافت خواهید کرد سردگمی باعث استرس و اضطراب فراوان در شما می شود و حتی ممکن است به علت ناآگاهی برخی مراحل را فراموش کنید و تماما از آزمون باز بمانید پس ابتدا مطالب را با دقت مطالعه کنید و سپس خود را برای انجام این فرآیند آماده کنید .

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.