رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

تمدید طرح وزارت بهداشت

وزارت بهداشت وظایف متعدد و مختلفی را برعهده دارد که آنها را به صورت هدفی متمرکز و اصلی دنبال می کند. قابل ذکر است وزارت بهداشت در ابتدای کار خود سه هدف اصلی و عمده از جمله آموزش و پژوهش پزشکی، بهداشت و درمان را دنبال می کند. تمدید طرح وزارت بهداشت به عبارتی طرح نیروی انسانی در اولویت کار این وزارتخانه قرار دارد.

 

تمدید طرح وزارت بهداشت

اهداف طرح وزارت بهداشت

همانطور که گفته شد این وزارت خانه اهداف متعدد و مختلفی بر عهده دارد که سه مورد از مهمترین آنها عبارت اند از: بهداشت، آموزش پزشکی و درمان. همچنان که گفته شد تمدید طرح وزارت بهداشت یعنی طرح نیروی انسانی و سایر طرح های مهم در اولویت کار قرار دارد.

قابل ذکر است هر کدام از این سه هدف خود اهداف و سرشاخه های کوچک و بزرگی را شامل می شوند که قصد داریم در متن زیر چند مورد از این اهداف را نام ببریم.

بهداشت

ارتقا و افزایش سطح کیفیت تغذیه مرم کشور

توسعه و گسترش بهداشت محیط وآب در مناطق محروم و روستاها

عگسترش اقدامات پیشگیرانه از معلولیت ها و نا توانی های روانی و جسمی

افزایش بهبود تعذیه و رسیدگی به مادران باردار و کنترل وضعیت رشد کودکان

گسترش آب آشامیدنی سالم در شهر های کوچک

درمان

ترغیب گردم برای افزایش مشارکت در آموزش و پژوهش

پیشگیری از مصرف بیهوده و بی مورد دارو

ایجاد تناسب مناسب در سطح درمانی کشور

تمدید طرح وزارت بهداشت اعم از طرح های انسانی و سایر طرح ها

انتخاب رشته دکتری وزرات بهداشت

تمدید طرح وزارت بهداشت ( طرح نیروی انسانی)

این طرح یا به عبارتی طرح نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت مختص فارغ التحصیل شدگان از رشته های مرتبط از جمله مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشانسی ارشد و دکتری عمومی پزشکی و پیرا پزشکی اعلام شده است. قابل توجه است که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی تا سه ماه مهلت دارند تا در این طرح ثبت نام کنند.

پزشکان یا پیراپزشکان می بایست مطابق با قانون که دارای یکی از مدارک فوق دیپلم یا در رشته های وابسته هستند در داخل کشور و یا در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت مشغول به خدمت و خدمات رسانی شوند.

تمدید این طرح توسط وزارت بهداشت در واقع شامل افراد مذکور شده و این افراد می بایست برای ثبت نام در این طرح که توسط وزارت بهداشت تمدید شده اقدام نمایند. قابل ذکر است ثبت نام در این طرح تمدید شده توسط وزارت بهداشت بصورت اینترنتی انجام می گیرد.

داوطلبان و دانشجویانی که در حال سپری و گذراندن طرح خدمت خود هستند، تمدید طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت بدون مانع و مشکل بوده و با ارائه درخواست به سازمان تامیین و توزیع نیروی انسانی از طریق سامانه و سایت رشد انجام می یابد.

نحوه ثبت نام در طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

پس از اینکه تمامی مطالب و اطلاعات در مورد دستور العمل ها و شرایط ثبت نام در این طرح رو بصورت کامل مطالعه کردید می توانید با سرچ آدرس مورد نظردر گوگل وورود به سایت مرتبطه با کلیک بر روی عبارت ثبت نام و ورود کد ملی خود و همچنین ثبت تاریخ تولد و انتخاب موارد مورد نیاز و بارگذاری مدارک و موارد خواسته شده در سایت مرتبط مراحل ثبت نام را تا آخر طی کنند.

بعد از طی مراحل ثبت نام در آغاز می توانید سایت مرتبط کدی با نام کد رهگیری به شما ارائه می بایست آن کد مورد نظر را نزد خود نگهداری نمایید.

شرایط تمدید و ثبت نام دوباره در طرح نیروی انسانی

دانشجویان و داوطلبانی که دراتمام و سپری طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت می باشند، اگر در صورتی که ظرفیت خالی وجود داشته باشند می توانند به درخواست تمدید طرح خدمت پزشکی و دیگر رشته های مرتبطه که در آن تحصیل کرده اند اقدام نمایند.

بدین منظور برای ثبت نام می توانند برای ثبت نام در طرح مورد نطر به سامانه رشد مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی نمایند. همچنین قابل ذکر است دانشجویانی که در رشته های دارای طرح نیروی انسانی در حال سپری طرح خدمت خود می باشند، می توانند در صورت تمایل نسبت به تمدید ثبت نام طرح مرتبطه اقدام نمایند.

شما باید قبل از ثبت نام در طرح مورد نظر شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام را مورد توجه قرار داده و در صورت داشت شرایط نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. همچنان که گفته شد در متن زیر قصد داریم چندین مورد از شرایط عمومی و اختصاصی را نام ببریم که عبارت اند از:

شرایط عمومی

در ابتدا دانشجو یا همان داوطلب باید حتما با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه حساب نموده و از درج شون اطلاعاتش در سامانه وزارت بهداشت توسط معاونت آموزشی دانشگاه اطمینان لازم را کسب نماید.

در صورتی که اطلاعات داوطلب درج نشده باشد امکان ثبت نام در سامانه و ادامه طرح برای فرد مورد نظر نخواهد بود. همچنین قابل توجه داوطلب مرد می باشد که برای ادامه طرح مرتبطه باید کارت پایان خدمت را برای ثبت نام ارائه نمایند.

شرایط اختصاصی

فارغ التحصیلان باید برای تایید اصل مدارک مورد نظر خود به وزارت علوم به آدرس تهران خیابان انقلاب، ضلع شرقی میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، سازمان امور دانشجویان مراجعه نمایید.

جمع بندی

همچنان که گفته شد داوطلبانی که در حال سپری و اتمام طرح خدمت خود می باشد در صورت وجود ظرفیت خالی می توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام و ادامه طرح خود اقدام نمایند.

تمدید طرح وزارت بهداشت یا به عبارتی طرح نیروی انسانی قابل ثبت نام برای تمام دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی رشته های پزشکی و پیرا پزشکی می باشد.

 

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.