رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

"راهنمای

راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان

متقاضیان  گروه های آزمایشی اصلی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ) و همچنین متقاضیان این رشته توجه بفرمایند ، جهت شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی مجاز می باشند. یعنی داوطلب شرکت در یکی از گروه های آزمایشی اصلی ، می تواند در انتخاب رشته کنکور زبان نیز شرکت نماید . در واقع تعدادی  از متقاضیان کنکور سراسری  که از پایه زبان خوبی برخوردار هستند ، تمایل  به شرکت در رشته های  کنکور زبان را دارند و می خواهند بدانند که در کدام رشته محل پذیرفته خواهند شد . در حقیقت در این مرحله ،  انتخاب رشته کنکور زبان  بسیار حائز اهمیت است و این موضوع  به انتخاب رشته صحیح  بستگی دارد .

برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور زبان و اطلاع از راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان با مشاورین صدای سنجش تماس برقرار نمایید . کارشناسان از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته به نشانی سایت انتخاب رشته  www.sanjeshmoshaveran.ir آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان عزیز می باشند .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان

آگاهی از این مطلب که با رتبه کسب کرده خود ، در چه دانشگاهی تحصیل خواهید کرد، قطعا  در انتخاب رشته شما موثر خواهد بود .   در این مقاله سعی کرده ایم  تا اطلاعات شما را برای انتخاب رشته کنکور سراسری ، در رابطه با کارنامه اولیه  کنکور زبان و همچنین تاثیر سهمیه ، نمره آزمون ، رتبه در سهمیه  و رتبه کشوری ، افزایش دهیم تا بهترین انتخاب رشته را انجام دهید  و از تحصیل در رشته و دانشگاه  دلخواه خود ، لذت ببرید . داوطلبان عزیز راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان را مطالعه بفرمایید .برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور زبان و اطلاع از راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان با مشاورین صدای سنجش تماس برقرار نمایید . کارشناسان از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته به نشانی سایت انتخاب رشته  www.sanjeshmoshaveran.ir آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان عزیز می باشند .

 

کارنامه انتخاب رشته کنکورزبان

 

متقاضیان کنکور زبان ،  پس از اعلام نتایج کنکور ، کارنامه ای  صادر می گردد که حاوی دو بخش اطلاعات شخصی و اطلاعات آزمونی می باشد .در بخش اول کارنامه کنکور زبان ، اطلاعات شناسنامه ای و نوع سهمیه و استان بومی داوطلب مشخص شده است . از اطلاعات این بخش ، نوع سهمیه داوطلب و استان بومی وی در انتخاب رشته کنکور سراسری تاثیر گذار خواهد بود .

در بخش دوم کارنامه کنکور زبان ،  اطلاعات آزمونی داوطلب قرار دارد . از اطلاعات این بخش ، مفهوم رتبه در سهمیه ، نمره آزمون ( تراز )  و میزان تاثیر سوابق تحصیلی ، شما را در انجام انتخاب رشته صحیح یاری می دهد .

مطالعه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان ، می تواند داوطلبان را برای انتخاب رشته صحیح آماده تر سازد .

 

 رتبه قبولی کنکور زبان

 

برطبق آماری که در سال های گذشته به دست آمده است ، به راحتی می توان دریافت که در واقع برای هر داوطلب کنکور زبان  4 صندلی برای پذیرش در رشته محل های بدون آزمون و با آزمون گروه آزمایشی کنکور زبان وجود داشته است .

در حقیقت با توجه به این آمار، می توان گفت  که متقاضیان این رشته کمتر می باشند .

آماری از قبولی های رشته های پرمتقاضی این گروه آزمایشی در اختیارتان قرار داده ایم . مطالعه بفرمایید .

رتبه قبولی مترجمی زبان انگلیسی

رتبه قبولی زبان و ادبیات انگلیسی

در حقیقت آنچه که در رتبه قبولی و انتخاب رشته کنکور سراسری تاثیر گذار خواهد بود ، تاثیر سهمیه ها و استان بومی و میزان تاثیر سوابق تحصیلی خواهد بود .

 

سهمیه های انتخاب رشته کنکور زبان

 

با توجه به اینکه  اطلاعاتی از قبیل  نوع سهمیه و استان بومی در انتخاب رشته کنکور سراسری تاثیر گذار می باشد ،  از این رو آگاهی از تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور زبان حائز اهمیت است .  لازم به ذکر است که در بیش از 85 درصد رشته محل ها در گروه آزمایشی زبان های خارجی ، گزینش کشوری انجام می گیرد  یعنی در این رشته محل ها ، بومی گزینی انجام نمی گیرد .

متقاضیان کنکور سراسری برطبق مقررات  سازمان سنجش از نظر نوع سهمیه به گروه های مختلفی تقسیم بندی می گردند . بیشترین نوع سهمیه برای داوطلبان ، سهمیه مناطق می باشد که شامل  95 درصد متقاضیان کنکور می باشد . سهمیه مناطق به داوطلبانی تعلق   می گیرد که از سهمیه هایی از قبیل  سهمیه ایثارگران ، جانبازان و … استفاده نمی نمایند .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته تماس با مشاورین صدای سنجش

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاثیر سهمیه های انتخاب رشته کنکور زبان ، پس از مطالعه راهنمای انتخاب رشته  با مشاورین صدای سنجش تماس برقرار نمایید . کارشناسان از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته  به نشانی سایت انتخاب رشته www.sanjeshmoshaveran.ir آماده پاسخگویی می باشند .با توجه به اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت و آینده تحصیلی و شغلی متقاضیان عزیز ،  لذا اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم . داوطلبان گرامی پس از مطالعه راهنمای انتخاب رشته  ، با شماره تلفن مشاورین صدای سنجش تماس حاصل نمایید و سوالات تحصیلی خود را از کارشناسان سازمان جویا شوید .

برای مشاوره و اطلاع از راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان با مشاورین صدای سنجش تماس برقرار نمایید . کارشناسان از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته به نشانی سایت انتخاب رشته  www.sanjeshmoshaveran.ir آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان عزیز می باشند .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

مطالب مرتبط  :

مشاوره تلفنی انتخاب رشته www.sanjeshmoshaveran.ir

سایت انتخاب رشته  www.sanjeshmoshaveran.ir

انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته  www.sanjeshmoshaveran.ir     

سایت انتخاب رشته   www.sanjeshmoshaveran.ir

شهریه دانشگاه پیام نور 

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

مشاوره کنکور صدای سنجش

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

راهنمای انتخاب رشته تجربی

انتخاب رشته هنر

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.