رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد

با توجه به تغییرات اخیر در نحوه انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد و ادغام آن با دانشگاه سراسری متقاضیان باید برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی کد رشته های دانشگاه آزاد و سراسری را هم زمان در فرم انتخاب رشته سال 1403 قرار دهند در غیر این صورت نمی توانند در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شوند.

بعد از برگزاری کنکور و شرکت در آن و با داشتن رتبه مجاز به انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد می توانید برای ثبت نام اقدام نمایید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در کارنامه کنکور مجاز شده اید باید حتما در زمان مشخص شده از سوی سازمان سنجش انتخاب رشته را انجام دهید.

باید بدانید که در سال های اخیر انتخاب رشته بعضی از رشته ها دچار تغییرات شده است. برای رشته داروسازی نیز ادغام دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد است. پس برای ثبت نام باید هم زمان هم کد رشته های دانشگاه سراسری را در فرم وارد کنید و هم کد رشته های دانشگاه آزاد. به خاطر داشته باشید زمان دقیق انتخاب رشته از سایت سنجش و آموزش اعلام می‌ شود.

برای آشنایی بیشتر با انتخاب رشته ها و رشته داروسازی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید . مشاورین صدای سنجش شما را از تغییرات احتمالی جدید نیز آگاه می کنند. این مقاله صرفا تغییرات اخیر را بررسی کرده است لزا برای تغییرات در بعضی از رشته های پزشکی و همین طور پیراپزشکی با ما تماس بگیرید.

 

انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد

 

تاریخ و زمان اعلام شده از سنجش

بخاطر هم زمانی انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد 1403 متقاضیان باید برای ادامه تحصیل در این رشته در فرم سراسری کد رشته های دانشگاه آزاد را نیز وارد کنند. پس از مشخص شدن دانشگاه های : روزانه ، نوبت دوم و شبانه ، پردیس های خودگردان ، غیر انتفاعی ها و پیام نور ها کد رشته محل های مورد نظر خود را از دانشگاه آزاد را نیز در فرم وارد کنید.

در سال قبل بخاطر ویروس کرونا زمان انتخاب رشته ها عقب افتاد و این کار در مهر ماه انجام گرفت. باید دید در سال جاری 1403 انتخاب رشته چه زمانی انجام می پذیرد. ولی باید بدانید برای اطلاعات بیشتر و کامل تر و اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام ها و زمان انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد می توانید با صدای سنجش تماس بگیرید و با مشاورین ما از تعریق تلفن همراه در تماس باشید.

قبل تر راجعب یکی شدن انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد صحبت کردیم. فعلا این شرایط برای رشته های دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و پزشکی برقرار است و رشته های دیگر گروه تجربی این گونه نیستند. زمان انتخاب رشته ها را می توانید از سایت سنجش مشاهده کنید و یا با صدای سنجش در تماس باشید.

مراحل انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد به ترتیب

بعد از آن که توانستید مجاز به انتخاب رشته شوید و با علاقه قلبی و پس از آن که با مشاورین صدای سنجش صحبت کردید و از انتخاب رشته مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید باید منتظر اعلام سازمان سنجش برای تاریخ انتخاب رشته ها شوید پس به ترتیب :

مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org
دانلود دفترچه و خواندن دقیق آن
پیدا کردن کد رشته های دانشگاه سراسری و آزاد
چیدمان توسط مشاور بر اساس علاقه شما
دانلود فرم انتخاب رشته
کامل کردن فرم با دقت
دریافت کد رهگیری

باید بدانید انجام این مراحل بسیار حساس هستند چرا که کوچک ترین اشتباه می تواند باعث عدم قبولی شما شود. انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد با توجه به تغییرات اخیر کمی مشکل شده است پس برای راحت تر شدن این کار و این روند پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب رشته از مشاورین صدای سنجش کمک بگیرید.

رشته دامپزشکی

رشته دندانپزشکی

نکاتی برای انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته شاید بخشی است که از بیشتری اهمیت و حساسیت را دارد چرا که سرنوشت شما در گرو انتخاب مناسب است. اولویت شما و علاقه تان همین طور تغییرات اخیر در روند انتخاب رشته سال1403 -1404 و یکی شدن انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد در بعضی رشته ها مسائلی است که باید به آن توجه کنید. شما باید اولویت های خود را بر اساس علاقه خود بچینید به این ترتیب که:

ابتدا کد رشته هایی را که احتمال قبولی شما تقریبا در آن ها بسیار کم است را قرار دهید.

دوم انتخاب هایی که احتمال قبولی شما در آن ها بیش از ۵۰ درصد است را قرار دهید و بدانید که باید محل مورد نظر شما باشد.

سوم انتخاب هایی که در کارنامه سال های گذشته نیز با توجه به رتبه و تراز شما قبولی داشته و احتمال قبولی شما بسیار بالا است.

شهریه دانشگاه آزاد برای رشته داروسازی

باید بدانید شهریه این چنین دانشگاه ها مانند دانشگاه آزاد اسلامی و پردیس های خودگردان کمی بالا است. بستگی به شرایط خودتان دارد که در این کد رشته ها ثبت نام کنید یا خیر توجه داشته باشید که در این صورت باید بودجه زیادی را برای دانشگاه قرار دهید و جوری باشد که بعدا دچار مشکل مالی نشوید.

در آخر باید گفت که انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد بسیار پر طرفدار است و جزو پنج رشته اول در کنکور تجربی است. بیشتر کسانی به دنبال ثبت نام در دانشگاه آزاد در رشته داروسازی هستند که شانس قبولی در کنکور سراسری را نداشته اند .

ما در صدای سنجش به شما کمک می کنیم تا بهترین نتیجه را از انتخاب رشته خود بگیرید. پس برای اگاهی از جدید ترین خبر ها و چگونگی روند انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته با ما تماس بگیرید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.