رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

معمولا برای بسیاری از دانش آموزان این نگرانی ها پیش می آید که پایه ی یازدهم رو آنگونه که باید درس میخوانند، نخوانند و امسال نیز هرچقدر هم تقلا کنند، جزء رتبه های برتر کنکور 1403 نخواهند بود. اما اگر بخواهیم نزدیک بین باشیم، این دسته از دانش آموزان نسبت به دانش آموزانی که از سال دهم و یازدهم شروع به خواندن برای کنکور سراسری نظام جدید 1403 کردند و به مطالعه دروس پرداختند، کمی عقب تر هستند و کار سخت تری در پیش روی خود دارند. اما آنها دیگر امیدی دارند که بتوانند قبول شوند؟ آیا میتوانند در کنکور سراسری نظام جدید 1403 شرکت کنند؟ جواب قطعا منفی خواهد بود.

گروهی از دانش آموزان که اگر از همین حالا شروع کنند و برنامه ای برای کنکور 1403 داشته باشند و تلاش و کوشش کنند، حتما می توانند هم در کنکور سراسری شرکت کنند و هم نتیجه خوبی کسب کنند. در واقع مشاوران تحصیلی صدای سنجش نیز برای همین اینجا هستند تا به شما در راستای پیشرفتتان کمک کنند. تا روز کنکور نباید دست از تلاش بکشید و تسلیم شوید. همچنین شما میتوانیدبا مشاورین تحصیلی صدای سنجش  همراه باشید.

برنامه ریزی کنکور سراسری نظام جدید 1403

اما مسئله مهم دیگه امتحانات نهایی سال دوازدهم و تاثیر مهمش در نتیجه کنکور شما است. در سیستم آموزشی نظام قدیم، امتحانات نهایی در سال قبل از کنکور ( سال یازدهم نظام جدید) برگزار می گردید که دانش آموزان مجبور بودند در این سال مطالعه تشریحی نیز داشته باشند و وقت کمتری برای تست زنی های یازدهم داشتند. اما برای کنکور سراسری نظام جدید 1403 ، امتحانات نهایی در سال دوازدهم برگزار میشود بنابراین لازم است دانش آموزان علاوه بر مطالعه تستی دروس و استفاده ویژه از تکنیک های تست زنی ، مفاهیم تشریحی را نیز به خوبی فراگیرند.

 

کنکور سراسری نظام جدید 1403

 

ترمیم معدل کنکور 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

شرط معدل و شرکت در کنکور سراسری نظام جدید 1403 چگونه است؟

در چند سال اخیر سازمان سنجش ، بحث تاثیر معدل در کنکور سراسری را مطرح کرده است . اما به طور قطعی می توان گفت تاثیر معدل در ثبت نام کنکور سراسری حتمی است ؟ اکنون ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری نظام جدید 1403 برای داوطلبان به پریشانی بزرگ تبدیل شده است . دارندگان دیپلم نظام جدید، قدیم و همچنین پیش دانشگاهی رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس خود را به صورت امتحانات نهایی ، سراسری یا کشوری انجام داده اند ، مشمول تاثیر معدل در کنکور سراسری می باشند .

آیا کنکور سراسری 1403 به دلیل کرونا برگزار می شود؟

این روز‌ها ما شاهد جروبحث‌هایی بین مخالفان برگزاری و کنکور و موافقان برگزاری کنکور هستیم. از طرفی مخالفان و از طرفی دیگر موافقان هستند که هرکدام قصد لغو و اجرای دارند. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا همگی در تلاش هستند تا بتوانند به طور صحیح تصمیم گیری کنند تا دچار حادثه و موج دیگری از این بیماری نباشیم. همچنین امیدواریم که مجلس بتواند در برگزاری وکنکور سراسری نظام جدید 1403 به نحوه احسنت تصمیم گیری کند. زیرا یک سال شرکت در کنکور خطری را برای شرکت کنندگارن در پی ندارد و همچنین باعث حفظ سلامتی و سرمایه های کشور می شود.

آیا امکان حذف سهمیه ها در کنکور سراسری 1403 وجود دارد؟

موضوع دیگری که اکنون در ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 1403 مطرح است مربوط به سهمیه‌هاست. البته هنوز تغییری در سهمیه‌های کنکوری ایجاد نشده اما ممکن است تا زمان و تاریخ برگزاری کنکور و یا اعلام نتایج کنکور سهمیه‌ها نیز دچار تغییر شوند. زیرا سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه طرحی آماده کرده است که اگر این طرح به تصویب برسد سهمیه‌های پذیرش دانشجو به سه دسته تقسیم بندی می شود برای مثال: آزاد، مناطق و ایثارگران خواهد بود.اکنون برای و ثبت نام داوطلبان در کنکور سهمیه‌های متعددی مانند: بومی گزینی، قانون عدالت آموزشی، سهمیه‌های مندرج در قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعدی آن، قانون ورود رزمندگان به دانشگاه‌ها، سهمیه‌های مربوط به کارگر نمونه، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن، دانشجوی نمونه کشوری، بهیاری و .. وجود دارد.

چگونگی طراحی سوالات کنکور سراسری نظام جدید 1403:

کنکور سراری 1403 در واقع اولین کنکوری است که پس از این تغییرات کتب درسی جدید برای همه ی شرکت‌کنندگان برگزار می شود  و این مسئله برای متقاضیانی که با کتاب های نظام قدیم فارغ التحصیل شده اند و اکنون شرکت‌کننده و داوطلب در کنکور 1403 هستند دغدغه ای را بوجود آورده است.
بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده ، طراحی سوالات کنکور سراسری نظام جدید 1403 به یک صورت است و آن هم بر اساس کتب درسی  نظام جدید است. یعنی در کنکور سراسری نظام جدید 1403 تنها یک نوع سوال از کتاب های نظام جدید ( کتاب های پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم  ) برای همه شرکت‌کنندگان نظام قدیم و جدید طراحی می شود‌.

بهترین زمان شروع تست زنی و مطالعه برای کنکور چه موقع است؟

شاهد فاصله بین امتحانات یازدهم دبیرستان و برگزاری کنکور سراسری نظام جدید 1403 هستیم که نهایت ۳ هفته است اما امسال این فاصله به بیش از ۸ هفته طول خواهد انجامید. پس باتوجه به این تغییرات به وجود آمده میتوانید هرچه سریع تر برای مطالعه و تست زنی شروع کنید و نگذارید که این برنامه ریزی به فصل تابستان موکول شود زیرا این بهترین فرصت است که بتوانید از رقبای کندتر خود جلو بزنید اما موکول کردن مطالعه کتب و تست زنی به روزای اخر و شهریور ماه تاثیری چندانی ندارد زیرا وقت کمتری در اختیار دارید.

نحوه جبران معدل در کنکور سراسری 1403 چگونه می باشد؟

برخی از شرکت کنندگانی که نتوانستند در امتحانات نهایی نمرات دلخواه و نتیجه خوب برای شرکت در کنکور را کسب کنندگان که این نمرات تاثیر فوق العاده نیز در کنکور دارد آموزش پرورش برای اینگونه دانش آموزان راهی جبرانی نیز قرار داده است که آنها میتوانند با مراجعه به آموزش و پرورش در شهریور و دی ماه آزمون دهند و راهی برای جبران نمره و معدل خودنیز کسب نمایند تا بتوانند در کنکور سراسری نظام جدید 1403 شرکت کنند.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

منابع کنکور سراسری نظام جدید 1403

باتوجه به بودجه بندی کنکور سراسری نظام جدید 1403 شما نیاز دارید تا یک برنامه ی دقیق و منظم داشته باشید تا علاوه بر یادگیری آسان بتوانید دروس را به طور کامل درک‌کنید و زمان را از دست ندهید. برنامه ریزی برای کنکور یک فرایند تخصصی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. این برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود که در پایان تایم تمای مباحث بودجه بندی کنکور1403 را مطالعه کرده باشید و نیز جمع بندی کاملی را از آن فراگیرید. شما میتوانید برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق و منظم به مشاورین تخصصی تحصیلی مراجعه نمایید تا با راهنمایی های آنها دچار مشکل نشوید.

مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.