رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403

در گام نخست باید بدانیم که دانشگاه علمی کاربردی چگونه دانشگاهی است و از چه قوانینی پیروی می‌کند. دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های نیمه دولتی است که ورود به آن نیازی به کنکور ندارد و افراد می‌توانند در مقطع های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند و پس از پذیرش، تحصیل را شروع کنند.دانشگاه علمی کاربردی انواع درس های هر رشته را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی ارائه می‌دهد تا محصلان بتوانند به صورت جدی کسب علم کنند و پس از اتمام دوره تحصیل به مشاغل مورد علاقه خود بپردازند. افراد می‌توانند پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 را انجام دهند و در هر رشته ای که علاقه دارند تحصیل کنند زیرا این دانشگاه دارای رشته های گوناگون و متنوع است و می‌تواند واحد های درسی متفاوت و خوبی را به متقاضی ارائه دهد.

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402

مقدار شهریه در این دانشگاه مقرون به صرفه تر از مابقی دانشگاه ها است، زیرا برای همه واحد ها، مبلغ کمی در نظر گرفته شده است به همین دلیل این دانشگاه‌ انتخاب خوبی برای ادامه تحصیل و گرفتن مدرک معتبر است. در ادامه درمورد پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 بحث خواهیم کرد و شما را از روند کار آگاه می‌کنیم. این دانشگاه به دلیل کیفیت مناسب و قیمت به صرفه ای که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کاردانی باشد و می‌توان گفت در میان انواع دانشگاه های نیمه دولتی و شهریه پرداز جرو بهترین هاست.

چگونگی ورود به دانشگاه‌ علمی کاربردی

برای اینکه افراد بتوانند برای پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 اقدام کنند لازم به شرکت در کنکور نیست زیرا این دانشگاه به کنکور نیازی ندارد و افراد فقط با توجه به معدل کل آخرین مدرک تحصیلی و سابقه تحصیلی خود ارزیابی می شوند و اگر دانشگاه‌ صلاحیت آن ها را تأیید کرد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و برای نیم سال اول تحصیلی یعنی مهرماه جزو دانشجو های این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

همانطوری که گفته شد رشته های متعددی وجود دارد که متقاضی بتواند در رشته مورد علاقه خود بدون نیاز به آزمون تحصیل کند اما معدل بالا شرط اول برای تحصیل و پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 است.

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مهرماه 1403

می‌توان گفت تقریباً چند سالی می‌شود که دانشگاه های علمی کاربردی، فعالیت خود را در زمینه پذیرش دانشجو بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شروع کرده اند. حال باید درمورد پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 مطالبی را مطرح کنیم از جمله اینکه، کسانی که قصد این ثبت نام را دارند، باید بدانند که این فرایند تقریباً از مرداد ماه شروع میشود و زمان دقیق آن را سازمان سنجش در صفحه رسمی خود قرار می‌دهد.

افراد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات دقیق تر را دریافت کنند. همچنین هر دانشگاه علمی کاربردی دفترچه انتخاب رشته دارد که میتوان رشته مورد علاقه خود را در میان رشته ها جستجو کرد و همینطور شهری که متقاضی، قصد تحصیل در آن را دارد بررسی کرد، این دفترچه را نیز سازمان سنجش در صفحه خود قرار میدهد و در یک بازه زمانی مشخص می‌توان آن را دریافت و بررسی کرد و پس از بررسی ها در زمانی که سازمان سنجش معین می کند باید اقدام به پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 کرد و مدارک خود را ارائه داد.

سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام و زمان آن در دانشگاه علمی کاربردی

 پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 از اوایل مرداد ماه همین سال شروع شده و افراد می‌توانند از آن زمان اقدام به ثبت نام کنند. در اولین مرحله باید موقعی که ثبت نام شروع شد افراد به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کرده و هزینه ای را به سایت پرداخت کنند و کارت اعتباری ثبت نام را از این سایت خریداری کنند و پس از آن یک شماره سریال 12 رقمی دریافت می‌کنند که برای ثبت نام ضروری است و پس از آن فرم ثبت نام در اختیار آنها قرار گرفته و باید مشخصات خود را ارائه دهند. هزینه ای که برای خرید کارت اعتباری پرداخت می‌شود هرساله افزايش پيدا می‌کند و با سال قبل متفاوت است.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایطی که برای پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رای عموم مشترک است این است که افراد باید به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید جمهوری اسلامی اعتقاد داشته، به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشند، رشته هایی که متقاضی انتخاب می کند باید با وضعیت جسمانی وی متناسب باشد، فرز نباید کارهای غیر اخلاقی در طی دوران تحصیل و شاغل بودن خود انجام داده باشد.

در همین راستا شرایطی نیز وجود دارد که بیشتر اختصاصی هستند، برای مثال افراد مذکر باید کارت پایان خدمت داشته باشند، اساس برگزیدن دانشجو توسط این دانشگاه با توجه به معدل کل و همچنین سهمیه هایی در رابطه با سهمیه شاغلین، ایثارگران و متقاضیان بومی و غیربومی است، متقاضی اگر قصد ثبت نام در دوره کارشناسی را دارد باید حتماً مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات را به همراه داشته باشد، فرد داوطلب باید حتماً دارای مدرک دیپلم باشد تا بتواند پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 را انجام دهد و…..

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

سخن پایانی

همانطور که در مطالب بالا مطرح کردیم پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 در بازه زمانی که از طرف سازمان سنجش مشخص می‌شود باید انجام شود. گفتیم که دانشگاه علمی کاربردی مزیت های زیادی دارد و حتی برای افراد شاغل که قصد تحصیل دارند مناسب است و کلیه داوطلبان می توانند با دریافت دفترچه ثبت نام و مطالعه آن از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین متقاضیان باید قبل از پایان زمان ثبت نامی که از طرف سازمان سنجش معین شده است پیش ثبت نام خود را انجام دهند و مدارک خود را ارائه دهند.

حال اگر شما قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارید و میخواهید با خواندن این مقاله میتوانید شرایط و ضوابط حاکم بر این موضوع را دریافت کنید و آگاهانه تصمیم گیری و اقدام کنید. اگر سوالات دیگری در ذهن شما ایجاد شد، می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.