رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

پرستاری تعهدی 1403

میزان زمان تعهد خدمتی برای کسانی که متقاضی این رشته ها هستند باید بدانند که باید حداکثر سه برابر زمانی که تحصیل کرده اند باید خدمت کنند. در این میان از شرایط پرستاری تعهدی 1403 می توان به این نکته اشاره کرد و این موضوع را در نظر بگیرید که این زمان تعهد غیر قابل خرید است و افراد باید حداقل نیمی از تعهد خدمتی را انجام داده باشند تا بتوانند در جای دیگری مشغول به کار شوند و یا ادامه تحصیل دهند.

برای کمک به مناطق محروم وزارت بهداشت از افرادی که در این رشته ها تحصیل کرده اند برای تعهد خدمت استفاده می کند پرستاران هم مانند بیشتر رشته های وزارت بهداشت جزو این دسته هستند. بر اساس نیاز این مناطق محروم وزارت بهداشت رشته های مورد نیاز را مشخص می کند و در دفترچه کنکور اولویت بندی این رشته ها را تعیین می‌کند.

 

پرستاری تعهدی 1402

 

 

رشته  پرستاری تعهدی 1403

به گونه ای است که پس از آن که به صورت رایگان تحصیل را به اتمام می رسانید تعهد محضری دارید که باید به آن عمل کنید و مدت حداکثر سه برابر زمان تحصیل برای مناطق محرومی که توسط وزارت درمان اعلام می شود خدمت کنید .

لیست رشته هایی که در سال 1403 مشخص شده است

افرادی که می خواهند در رشته های پزشکی شرکت کنند و می خواهند هر طور شده در این رشته ها قبول شوند و شانس قبولی بالایی داشته باشند باید شرایط تعهد خدمتی را در نظر بگیرند و لیست رشته های دارای تعهد خدمتی را مشاهده نمایند. در ادامه توضیحات راجعب این لیست و پرستاری تعهدی 1403 داده شده است برای آگاهی بیشتر از شرایط تعهد خدمت با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

این رشته ها مربوط به رشته تجربی است شما باید بومی آن منطقه باشید و پس از اتمام دوره تحصیل خود در این مناطق محروم مشغول به کار می شوید.

اگر متقاضی رشته های تجربی و پزشکی هستید می توانید در دفترچه علاوه بر رشته های دارای تعهد مثل رشته پرستاری تعهدی 1403 ، رشته های بدون تعهد را نیز انتخاب کنید.

پس اگر بومی مناطق مشخص شده از طریق سازمان هستید و رشته پرستاری تعهدی را انتخاب کرده اید باید به دانشگاه تضمین بدهید که پس از اتمام رایگان تحصیل تعهد خود را انجام می‌دهید و پس از آن می توانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. بعد از دیدن کارنامه خود می توانید در صورتی که مجاز شده باشید فرم انتخاب رشته را با رشته پرستاری تعهدی 1403

تکمیل کنید.

مدت زمان خدمت به مناطق محروم چقدر است؟

شرایط پرستاری تعهدی 1403  و مدت زمان آن به این صورت است که سه برابر زمانی که فرد در این رشته تحصیل کرده است یعنی آن چه که برای سال 1403 مشخص شده است شامل ۱۲سال می باشد. برای رشته های پزشکی این زمان ۲۱ سال است. فرد باید برای آن که بتواند در جای دیگر مشغول به کار شود و یا ادامه تحصیل بدهد تقریبا نصف این زمان را خدمت ک تا بتوانید مدک را از دانشگاه اخذ کنید. برای انتخاب این رشته ها حتما این موضوع را در نظر بگیرید تا مشکلی برای ادامه تحصیل و یا شغل شما ایجاد نشود.

چگونگی شرایط انصراف برای این رشته ها

ممکن است فردی پس از مدتی از ادامه تحصیل در این رشته ها ناراضی باشد و به هر دلیلی بخواهد از تحصیل در شرایط پرستاری تعهدی 1403 انصراف دهد باید بگوییم که امکان این کار وجود ندارد شما نمی‌توانید با پرداختن پول تعهد را بخرید و نمی‌توانید انصراف دهید .

حتما باید قبل از انتخاب این رشته ها با مشاورین صدای سنجش صحبت کنید و اطمینان کامل از رشته پرستاری روزانه و تعهدی را داشته باشید و پس از بررسی کامل آن را در انتخابات خود قرار دهید افراد کمی این کد رشته ها را انتخاب می کنند و همین موضوع می تواند باعث شود تا شما به راحتی در این رشته ها قبول شوید پس قبل از آن حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

نکاتی راجع به تعهد خدمتی

پرستاری تعهدی 1403

کسانی که در دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت که در نوبت دوم و یا به صورت آزاد تحصیل کرده اند احتیاجی به گذراندن تعهد خدمتی ندارند پرستارانی که در دانشگاه های نوبت دوم غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان و پیام نور تحصیل می کنند هم جزو تعهد به خدمت نیستند.

کسانی که در رشته های پزشکی و پیراپزشکی با تعهد خدمتی ثبت نام کرده اند و تحصیل خود را تمام کرده باشند باید در مراکزی که وزارت بهداشت تعیین می کند مشغول به کار شوند.

تمام افرادی که به این صورت تحصیل کرده اند حتما در موقعیت های شغلی که وزارت در نظر دارد مشغول به کار خواهند شد و در واقع شغل آن ها تضمین شده است.

از شرایط این نوع از تحصیل در رشته پرستاری دارا بودن سلامت جسمانی و همین طور روانی است.

دانشجویان مرد می توانند در صورت مشمول بودن به سربازی به صورت امریه سربازی را ادامه دهند و نیازی نیست که حتما تحصیلات خود را تمام کنند و پس از گذراندن مدت ۱۲ سال تعهد خدمت به سربازی بروند.

دانشجویان پرستاری با تعهد خدمت ملزم به دادن تعهد محضری هستند که حتما پس از تحصیل رایگان و استفاده از خدمات دولت برای تحصیل تعهد خود را به اتمام می رسانند. این تعهد برای این است که برای مناطق محروم نیروی انسانی کافی تحصیل کرده وجود داشته باشد تا این مناطق هم بتوانند از وجود پرستاران تحصیل کرده استفاده لازم را ببرند.

شما برای گذراندن این مدت در همان محل سکونت تان که تحصیل کرده اید مشغول به کار خواهید شد و لازم نیست به شهر های دیگر مهاجرت کنید.

مشاوره برای شرایط تعهد به خدمت پرستاران

ابتدا باید دفترچه را مطالعه کنید و برای پاسخ به سوالات شما در صورتی که قصد شرکت در این کد رشته ها را دارید باید با مشاورین صدای سنجش تماس حاصل نمایید تا از تغییرات اخیر اطلاع یابید و با شرایط استان مورد نظر خود آشنا شوید و برای شرکت در این رشته آماده شوید.

پرستاری تعهدی 1403

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.