رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر

 

برای علاقه مندان به رشته های نمایشی این درس بسیار مهم است چرا که در کنکور ضریب چهار دارد و زیر گروه چهار نیز هست. منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر بسیار زیاد و متعدد است بخاطر حجم بالای آن بسیاری از متقاضیان در انتخاب درست کتاب ها برای مطالعه سردرگم می شوند. زمان بسیار زیادی را باید برای مطالعه آن در نظر بگیرید ولی دانستن بهترین منابع و جلوگیری از حدر رفتن وقت می توانید در کنکور هنر و رسیدن به آرزوی خود گام های بهتری را بردارید.

 

 

منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر

 

زیر شاخه های رشته هنر در دبیرستان

منابع درس ترسیم فنی کنکور

مهم ترین درس برای گروه نمایش

مجموعه سوالات مربوط به خلاقیت نمایشی بیست عدد است که این سوالات از منابع و کتاب های دوره هنرستان و بعضی کتاب های شاخص است. مشخص است هر چه به سوالات بیشتری پاسخ درست بدهید احتمال رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظرتان بیشتر می شود. با استفاده از منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر می توانید بهترین نتیجه را در کنکور بدست آورید. درس خلاقیت نمایشی یکی از دروس مهم برای کسانی است که به رشته های نمایش بازیگری و تئاتر علاقه دارند.

برای دیگر زیر گروه ها این درس ضریب یک دارد ولی برای کسانی که می خواهند در زیر گروه چهار مشغول به تحصیل شوند این درس ضریب چهار دارد پس باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید در کنکور موفق شوید. یکی از دلایلی که این درس برای بسیاری از متقاضیان شرکت در رشته های نمایشی مهم است حجم زیاد این درس است. برای این که در آزمون موفق شوید باید منابع درست را مطالعه کنید تا هم از حجم مطالب کم شود و هم شما بتوانید به هدف خود دست یابید.

برای آشنایی بیشتر با منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر و برنامه ریزی دقیق جهت موفقیت در آزمون با مشاورین ما در تماس باشید تا با توجه به رتبه و محل تحصیل مورد نظر شما برنامه ریزی انجام شود. حجم این درس بسیار زیاد و سنگین و کامل و جامع است در نتیجه بدون برنامه ریزی امکان قبولی بسیار پایین است چرا که ضریب چهار این درس می تواند تاثیر خیلی مستقیم در قبولی شما داشته باشد. برای برنامه ریزی برتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

آشنایی با منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر

برای رسیدن به موفقیت در رشته نمایش مهم ترین موضوع مطالعه دروس هنرستان است چرا که هر سال بیشتر سوالات از این منابع طرح می شوند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید با کم ترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است کتاب های مربوط به دوران هنرستان خود را مطالعه نمایید و با برنامه ای درست پیش برید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

کتاب های وزارت برای رشته نمایشی و پویا نمایی بهترین منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنرهستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از جمله دیگر کتاب های مهم می توانید به کتاب های کمک درسی رجوع کنید که خلاصه دروس را در اخر کتاب داشته باشند با تست های متنوع آشنا شوید و از حجم دروس کم کنید و فقط به موضوعات مهم و پر تکرار بپردازید.

ابتدا بهتر است با استفاده از کتاب های کمک آموزشی مباحث درس ها را مطالعه کنید سپس به قسمت تست ها رفته و شروع به تست زدن نمایید تا بیشتر با مباحث آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر با مباحث و منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را برای انتخاب بهترین کتاب کمک درسی برای کنکور راهنمایی کنند.

مطالعه و برنامه ریزی برای رشته های نمایشی

برای این که خواندن تمام منابع این درس بسیار وقت گیر و سخت است و نیاز به زمان بسیار زیادی دارد بهتر است از کتاب های کمکی استفاده شود که هم درس نامه داشته باشد و هم تست و سوالات پر تکرار بعد از آن که یک کتاب کمک درسی انتخاب کردید باید به فکر روش مناسب برای خواندن هر چه سریعتر منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر نمایید.

بهتر است ابتدا کتاب های هنرستان را مرور کنید و از بین آن ها قسمت ها و نکات مهم را خلاصه نویسی کنید حتی اگر وقت و فرصت خلاصه کردن هم نداشته باشید یک بار متن را مرور کنید اگر به هر دلیلی کتاب در دسترس شما نیست درس نامه های کتاب های کمک درسی را مرور کنید.

پس از این که متن درس را خواندید به سراغ تست ها بروید و شروع به زدن تست ها نمایید از بین تست هایی که اشتباه پاسخ داده اید پاسخ های درست را بیابید و دوباره به بخش متن اصلی برگردید و قسمت مربوط به تست را مرور کنید. در همین زمان شما قسمت های مهم و پر تکرار آن درس را متوجه می شوید بهتر است نکات مهم را یادداشت نمایید تا قبل از کنکور دوباره آن ها را مرور کنید.

برای اشنایی بیشتر با منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر قبل از کنکور و هنگام جمع بندی فقط تست ها و جواب های صحیح را مرور کنید با نکات مهمی که از قبل یاداشت کرده بودید.

آشنایی با رشته های گروه چهار هنر

رشته های پویا نمایی و خلاقیت نمایشی شامل:

اصول و مبانی طراحی صحنه ، اصول مبانی نمایش عروسکی ، اصول و مبانی گریم (رشته نمایش)

دانش تخصصی پویا نمایی ، دانش فنی پایه پویا نمایی (رشته پویا نمایی )

کتاب های متعددی برای تحصیل در این رشته ها وجود دارد منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر بسیار زیاد است ولی شما می توانید از بانک سوالات مشاورین صدای سنجش هم برای کنکور هنر و رشته نمایش استفاده کنید. صحبت با یک مشاور کنکور برای رشته های هنری که منابع گسترده ای دارند و امکان خواندن تمام آن ها و به یاد آوردن آن ها در زمان آزمون کار بسیار سختی است.

درس خواندن به شیوه کنکوری برای منابع درس خلاقیت نمایشی کنکور هنر

به کمک مشاورین صدای سنجش می توانید از حجم بیش از اندازه مطالب بکاهید و بسیار راحت تر و سریع تر برای کنکور آماده شوید. برای ارتباط با مشاورین صدای سنجش و گرفتن وقت مشاوره باید با شماره های مرکز تماس بگیرید تا برای رسیدن شما به اهدافتان برنامه ریزی انجام شود.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *