رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

منابع آزمون دکتری مالی 1403

برای آگاهی از مهم ترین دروس این رشته باید به اطلاعیه های سازمان سنجش توجه نمایید. در اطلاعیه و لیست منابع آزمون دکتری مالی 1403 دانشگاه های سراسری و آزاد به همراه ضریبشان مشخص می شود. با دانستن دروس و ضریب هر یک می توان برنامه ریزی بهتری انجام داد و به این صورت تراز و همچنین رتبه داوطلب این رشته افزایش پیدا خواهد کرد. در این رشته موضوع دیگری گرایش ها است که هر کدام دروی و ضریب شان متفاوت است در ادامه این مطلب به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.
برای آشنایی بیشتر با شرایط آزمون این رشته می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا سوالات شما را پاسخ دهند.

منابع آزمون دکتری مالی ۱۴۰۲

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

داوطلبان رشته های مختلف و گرایش ها

ایت رشته که جزو رشته های گروه انسانی است با توجه به آن چه در دفترچه نوشته شده است تمام افرادی که در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند می توانند با خواندن منابع آزمون دکتری مالی 1403 در این آزمون شرکت کنند. اگر رشته شما در گروه علوم اجتماعی نیست ولی قصد شرکت در این گرایش و رشته را دارید می توانید با توجه به دفترچه در این آزمون شرکت کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
ممکن است برای بعضی از افراد سوال به وجود آید که این رشته در چه دانشگاه هایی ارائه می شود؟ باید گفت که در تمامی دانشگاه ها مانند روزانه، شبانه ، دانشگاه آزاد، پیام نور دانشجو می پذیرد. به صورت کلی افراد باید منابع آزمون دکتری مالی 1403 را بدانند و بر اساس آن برای روز آزمون برنامه ریزی کنند تا بتوانند تراز و رتبه مورد نظر خود را بدست آورند. در ادامه این مطلب به معرفی منابع خواهیم پرداخت.
برای گرفتن وقت مشاوره می توانید به منو های سایت صدای سنجش مراجعه کنید و زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

مهم ترین سوالات و منابع آزمون دکتری مالی 1403 چیست؟

متقاضیان برای قبولی در آزمون باید خود را آماده پاسخ دادن به سه بخش نمایند که شامل زبان های خارجه و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی دکتری و همچنین سوالات تخصصی مربوط به رشته مدیریت مالی. هر کدام از این سه بخش منابع مخصوص به خود را دارند و باید از منابع درست برای بالا بردن احتمال قبولی استفاده کنید.

متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید ابتدا بدانند که گرایش مورد نظرشان چیست و پس از آن اقدام به خرید کتاب و مطالعه منابع آزمون دکتری مالی 1403 نمایند. قبل از ثبت نام باید دفترچه ثبت نام را به صورت کلی مطالعه کنید تا از ضریب سوالات اختصاصی و عمومی آگاه شوید. موضوع دیگر زمان و تاریخ آزمون می باشد که با توجه به آن باید منابع مهم تر را مطالعه کنید تا شانس شما در قبولی این رشته بالا برود.

سوالات عمومی شامل: زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی است.

سوالات تخصصی مقطع کارشناسی: اصول و مبانی مدیریت در دیدگاه اسلام، آمار و کاربرد در مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت.
سوالات تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد: بازار ها و نهاد های مالی، ریسک و مدیریت سرمایه گذاری.

لیست کتب و منابع آزمون دکتری مالی 1403

به صورت کلی در این مقطع مشخص نشده است که منابع دقیقا چه کتاب ها و نویسندگانی است فقط مواد سوالات آزمون اعلام شده است متقاضیان باید کتاب ها و منابع مهم را شناسایی کنند و تا تاریخ آزمون آمادگی لازم را داشته باشند. دقت کنید که مطالعه این منابع می تواند بسیار گسترده و زمان بر باشد باید با استفاده از یک برنامه ریزی مناسب مطالب را مطالعه نمایید.

انتخاب رشته دکتری وزرات بهداشت

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

شناسایی منابع آزمون دکتری مالی 1403 که واقعا کاربردی باشند و به داوطلبان برای آمادگی قبل از آزمون کمک کند می تواند چالش بر انگیز باشد برای آشنایی بیشتر با این منابع می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا کتاب ها و منابع را به صورت کامل به شما معرفی کنند. در ادامه این مطلب لیستی از کتب ارائه شده است تا افراد بتوانند با بعضی از منابع آشنا شوند ولی توجه داشته باشید که این منابع فقط چند نمونه می باشد و کافی نیستند. برای این که منابع کامل را مطالعه کنید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

آشنایی با چند نمونه از منابع آزمون دکتری مالی 1403

سعی شده تا لیست کوتاهی از منابع مهم و کاربردی برای شرکت در آزمون ارائه شود برای این که این لیست کامل شود با شماره های صدای سنجش در تماس باشید.
آمار و کاربرد آن در مدیریت نوشته علی رضائیان انتشار سمت و مدیریت عمومی سید مهدی الوانی.
منابع سازمان و مدیریت: تجزیه و تحلیل سیستم ها علی رضائیان و منابع انسانی اسفندیار سعادت.
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام: مدیریت در اسلام زیر نظر سید مهدی الوانی و کتاب مدیریت سرمایه رضاراعی و علی سعیدی انتشارات سمت.
کتاب های کارشناسی ارشد: کتاب بازار و نهاد های مالی انتونی ساندرز ترجمه رضا تهرانی انتشارات دانشگاه تهران.
بازار ها و نهاد های مالی: جف مادورا ترجمه ابراهیم عباسی انتشارات مدیریت آموزش سازمان بورس اوراق بهادار تهران.
منابع مربوط به زبان انگلیسی: ۱۱۰۰ لغت ضروری انتشارات سمت.
استعداد تحصیلی: هادی مسیح خواه انتشارات فرهنگ.

مشاوره برای منابع آزمون دکتری مالی 1403

درست است که منابع به صورت دقیق مشخص نشده است و این موضوع برای بعضی نگران کننده است ولی موارد مهمی همچون داشتن مدرک زبان انگلیسی و مقاله می تواند برای قبولی در مقطع دکتری رشته مالی کمک کننده باشد. نکته بعدی تست های صحیح است اگر تعداد تست های اشتباه کم باشد حتما در دانشگاه های عالی قبول خواهید شد. قبل از هر چیز دفترچه را به صورت کامل مطالعه کرده و اطلاعیه های سازمان سنجش را دنبال کنید.

مطالعه بسیار به زمان هر فرد ارتباط خواهد داشت اگر زمان کافی برای مطالعه داشته باشید خواهید توانست به راحتی با استفاده از منابع آزمون دکتری مالی 1403 رتبه قابل قبولی دریافت کنید. برای گرفتن وقت مشاوره کافی است از طریق منو های سایت وقت مشاوره خود را رزرو کرده و با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا از منابع و دیگر موارد مهم مربوط به این آزمون آشنا شوید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.