رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

با توجه به اینکه اولیای دانش آموزان همیشه نگران تحصیل فرزندان خود می باشند همین امر سبب گشته تا والدین نسبت به انتخاب مدرسه برای تحصیل عزیزان خود  توجه خاصی داشته باشند . معمولا پدر و مادرها  برای ثبت نام فرزندان خود در بهترین مدارس از ماه ها قبل  پیگیر هستند  و برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دقت فراوانی دارند  .این موضوع تبدیل به  یکی از دغدغه های همیشگی پدر و مادرها گردیده که به دنبال مکان آموزشی مناسبی برای فرزندشان می باشند .همچنین نگرانی در به  موفقیت رسیدن و  ساختن آینده ای روشن سبب گردیده تا بسیاری از  والدین  تلاش خود را برای قبولی در آزمون تیزهوشان و  آزمون نمونه دولتی فرزندان به کار گیرند .

شاید  شما نیز با برخی از این والدین مواجه شده اید و یا خود نگران قبولی فرزندتان  در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشید . دانش آموزان عزیز اکنون زمان آن رسیده است که  برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی به روش صحیح مطالعه نمایید  و  برنامه ریزی برای قبولی در ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی را به کار گیرید .

 

جهت مشاوره برای قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی  از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره 02166837359

همه روزه از ساعت8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مشاوره برای قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت مشاوره برای قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی  کارشناسان سازمان سنجش شما را یاری می دهند و اطلاع رسانی می نمایند .بسیاری از والدین برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی فرزندشان را در کلاس های متعددی از جمله آشنایی با  روش های تستی و …ثبت نام می نمایند . والدین آنها هزینه های گزافی را می پردازند تا قبولی فرزندشان را تضمین کنند .غافل از اینکه بسیاری از مفاهیم و موضوعات مطرح شده در این کلاس ها و روش های تستی تیز هوشان به علت سن و سال  کم برای فرزند شما قابل فهم نیست  و آن را نمی توانند درک نمایند .

نقش والدین برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

بهتر است  در ابتدا شما والدین گرامی در این رابطه مشاوره برای قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی  فرزند خود بگیرید تا راهکارهای مناسبی را پیش روی شما قرار دهد تا به نتیجه ی درستی برسید و بهترین انتخاب را داشته باشید .

در واقع فرزند شما برای خوشحالی خانواده و گاهی به امید دریافت جوایزی از سوی شما یا مدرسه  تمام تلاش خود را برای درس خواندن می کند.

در این میان خانواده هایی هستند که  برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی فرزند خود با اعمال فشارمی خواهند فرزندشان را به درس خواندن وادار کنند اما نه تنها نتیجه مثبتی نمی گیرند بلکه مسبب صدمات روحی فرزندشان را نیز فراهم می آورند . برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکی از روش های تشویق فرزندان میتوان اشاره کرد از فرزندتان بخواهید تا آنچه یاد گرفته است به شما  آموزش دهد  و شما نیز با اشتیاق به او گوش دهید .

هنگامی که دانش آموز بتواند  مطلب را به خوبی انتقال دهد بدین معنی است که درس را به خوبی فرا گرفته  است .این امر اعتماد به نفس او را نیز تقویت می نماید . یکی دیگر از روش هایی که او را به موفقیت نزدیک می کند این است که بیشتر سوالات تستی حل کند . این کار سبب می شود زمانیکه دانش آموز پاسخ صحیح را حدس می زند علاقمند به یادگیری  گردد و تقویت شود . بگذارید دانش اموز جواب صحیح را خودش حدس بزند .

 برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی مشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش شما را یاری می دهند تماس بگیرید .

 

قبولی درمدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

والدین توجه بفرمایید قبولی درمدارس تیزهوشان و نمونه دولتی  قبولی فرزند شما را در دانشگاه های بسیار خوب کشورتضمین نمی کند .  بلکه می تواند کمکی باشد تا  دانش آموز در مسیر بهتری قرار بگیرد. به این نکته توجه داشته باشید که بیشترین درصد قبولی  رتبه های برتر کنکور دانش آموز مدارسی غیر از تیزهوشان و نمونه دولتی بوده اند و در واقع این دانش آموزان در مدارس عادی مشغول به تحصیل بوده اند .  به دلیل اینکه انتظار می رود که  این دانش آموزان  همیشه بهترین باشند و رتبه های خوبی در کنکور سراسری کسب نمایند  دانش آموزان دچار فشار و استرس زیادی می گردند .

با توجه به اینکه هر ساله  شاهد عدم موفقیت این دانش آموزان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در کنکور سراسری هستیم به صحت این امر واقف می گردیم . نا گفته نماند در این میان دانش آموزانی دیده می شوند که با  انگیزه فراوان و هدفمند و همچنین دارای پشتکار می باشند که این امر تا حدی به هوش و استعداد ذاتی دانش آموز بر میگردد . در پایان متذکر می شویم آنچه که هر شخصی را به موفقیت می رساند حتی قبولی درمدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که هر کاری را با علاقه و انگیزه انجام دهد به عنوان مثال شما می توانید آشپز ماهری باشید و یا آرایشگر حرفه ای شوید و …و …و…

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره  درباره قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با سامانه تخصصی صدای سنجش تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون تیزهوشان

ویژگی مدارس تیزهوشان

راهکارهایی برای قبولی در تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

تاثیر سهمیه در آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

بهترین منابع سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی

سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم

بهترین منابع سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی

سایت ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی و نهم به دهم

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *