رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403 می پردازیم .دانشگاه فرهنگیان در طول هر سال در پایه ی کارشناسی که در هر پنج گروه آزمایشی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان) که از روش کنکور سراسری  سازمان سنجش برگزار می گردد، متقاضی پذیرش میکند.
به دلیل تضمین اشتغالی شخص پذیرفش شده در این دانشگاه ، هر سال ناظر رقابت های بسیاری برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شهید رجایی ما بین داوطلبان کنکور سراسری می باشیم . البته امکان دارد این سوال در ذهن اکثریت افراد ایجاد شود که چه اشخاصی می توانند در این دانشگاه تحصیل نمایند ؟

برای اطلاع از شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

جزئیات افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان 1403

مشغول شدن به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان برای داشتن شروط انتخاب شده معدل ، رتبه آزمون کتبی ، محلی است که در محل مورد نظر و کامیاب در گفت و گو های علمی و معاینات پزشکی است . ممکن است با خواندن قوانین ذکر شده برای قبولی در این دانشگاه را کار ساده ای تعریف کنید. اما با توجه به این موضوع که  شرایط سنی اختصاصی برای داوطلبان گرد آوری شده است ، نگرانی های بسیاری را برای متقاضیان به وجود آورده است . در ادامه این مقاله به شروط و شرایط سنی دانشگاه  تربیت معلم برای کنکور 1403 خواهیم پرداخت.

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1402

شروط سنی برای متقاضیان دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شرکت کنندگانی که هدف شرکت در کنکور سراسری به قصد ورود به دانشگاه فرهنگیان را دارند باید اضافه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی باید شرایط سنی ورود به این را دانشگاه نیز داشته باشند. شرط سنی برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در سال های اخیر دچار  تغییر و تحولاتی شده است به طرزی که که تا سال 92 شروط سنی دانشگاه فرهنگیان 24 سال کامل بود ، اما پس از آن با کاهش شرایط سنی از 24 به 22 تغییر پیدا کرد.

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

البته این دانشگاه در سال 96 هدف داشت که شرط سنی را از 22 به 20 تغییر دهد اما به دلیل انتقادات گسترده شرکت کنندگان شرط سنی به طور اتفاقی از20سال به22سال تغییر پیداکرد. اما در سال های پیش رو و جاری بحث موضوع افزایش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان از 22 به 24 به مطرح بود که اکثریت متقاضیان به صورت جدیانه ای دنبال واقعیت و روشن شدن این موضوع بودند که این بحث به واقعیت و خواست آن ها تغییر پیداکرد و آکنون مشاهده میکنیم که شرایط سنی وارد شدن به دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم تطبیق با درفترچه با انتخاب رشته ی کنکور سراسری ۹۹ است.

برای اطلاع از شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

شرایط تحصیلی برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان چه می باشد؟

در نخستین قدم افراد باید شرایط سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشند و حتما سن آنان حداکثر 24سال کامل باشد. به طور مثال از تاریخ 1375/7/1به بعد قابل برای پذیرش به دانشگاه می باشند.بنابراین توجه داشته باشید که در پایه های دوره متوسطه دوم حداکثر معدل متقاضیان 14 و تراز6500 باشد.

پذیرش دانشگاه تربیت معلم

شروط ظاهری برای اشتغال و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شرکت کنندگان پس از اتمام قبولی و پذیرش میتوانند در آزمون کتبی که به مصاحبه عودت داده می شود از شروط زیر برخوردار باشند : نداشتن لکنت زبانی، قدرت بینایی و شنوایی قوی ، قد و وزن متناسب، نداشتن تغییرات و حوادث مادرزادی (سوختگی، و یا حوادث دیگر) و عدم ابتلا و بیماری های مزمن و صعبل علاج. به غیر از شروط سنی که در قدم اول در ثبت نام شرکت‌کنندگان است اما موارد گفته شده و ذکر شده نیز در تنها در پذیرش شرکت کنندگان نقش مهمی ایفا کرده است.

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

اما برای حاضر شدن در ثبت نام و مشغول به آموزش پروش باید دارای مدرک کارگزینی به صورت رسمی و یا پیمانی در اختیار خود داشته باشیدتوجه داشته باشید که اگر شما فاقد فرم معلمی باشید توانایی شرکت در آزمون را نخواهید داشت.دوست داران اما به امتداد تحصیل و اشتغال در دانشگاه فرهنگیان افراد باید در روش های دولتی و یا غیز دولتی مشغول نباشند چرا که در روز ثبت نام همه موارد درج خواهد شد.اگر قبولی داوطلبان و به حد کافی نرسد تمامی پذیرفته شدگان کنار گذاشته خواهند شد و کلیه ی برنامه ها لغو می گردد پس توجه کنید که رشته ی درخواستی مورد نظر شما باید به حد کافی برسد.شرکت‌کنندگانی که مدارک بالاتر از کارشناسی دارند مجایز به انتخاب رشته و شرکت در دانشگاه های فرهنگیان نمی باشند.

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان چیست؟

محل تحصیل اشخاصی که پذیرفته می شوند برعهده ی دانشگاه فرهنگیان مصوب وزرات علوم تحقیقات و فناوری می باشد.
انا علاوه بر شروط مذکور باید تمامی شرایط عمومی رعایت شود و نیز افراد اجباری می باشد و کلیه ی شرکت کنندگان و متقاضیان ملزم به رعایت آن می باشند.اگر افرادی اطلاعات نادرستی را از خود ارائه دهند و آن شخص در آزمون گرفته شده پذیرش شود، ثبت نام و تحصیل او لغو میگردد همچنین مجبور به پرداخت خساراتی نیز می باشد.با در نظر گرفتن مقررات سرپرست خدمات کشوری کلیه ی کارکنان مجاز به ماموریت های آموزشی نمیباشند. همچنین فرهنگیان گرامی خارج از ساعات اداری وظیفه، ادامه خواهند داشت.

نحوه استخدام در آموزش و پروش چگونه است؟

اگر هدف این را دارید که به جز تحصیل در دانشگاه فرهنگیان که دارای شرایط سنی است، در وزارت آموزش و پرورش نیز استخدام و مشغول به کار شوید، می توانید در آزمون های رسمی وزارت آموزش و پرورش که طی هر مدت یکبار برگزار میشود شرکت نمایند و با کسب کردن حداکثر نمره ی خواسته ی شده و گذارندن دوره ی عملی استخدام شوید همچنین توجه داشته باشید که اکثرا دارای شرایط سنی خاصی نمی باشد‌.

شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

کاهش شروط سنی برای ورود به دانشگاه های فرهنگیان و نتایج نثبت آن:

جناب علی امرایی که عضو گروه دیدبان و شفافیت کشور در اختصاص شروط سنی آزمون های فرهنگیان گفته اند که هم اکنون کشور این روز ها نیازمند نیروی انسانی بیشتر است به همین علت باید در بر گرفتن وسن ثبت نام فرهنگیان را کاهش داد.با افزایش شروط و سن انتخاب افراد بالاس 22سال میتواند کارشناسانی را برای معلمی و تدریس به وجود آورد که در این خصوص آموزش و پروش دچار تغییرات و تحولات بسیاری می شود.داوطلبان بیست و دو و بیست و چهار ساله ای به دانشگاه فرهنگیان ورود میکنند بعداز گذشت سی سال خدمت در سن پنجاه و چهارسالگی بازنشسته می شوند به همین دلیل دوسال قطعا کیفیت آنها را کاهش نمی دهد.

آیا افراد دارای مدرک کارشناسی میتوانند در آموزش پرورش استخدام شوند؟

در حال حاضر پذیرش و استخدام شرکت کنندگانی که دارای مدارک کارشناسی ارشد می باشند.از میان تمامی معلمان کاملا محدود است اما در آینده نه خیلی دود شاهد هرچه استفاده بیشتر از این دانشجویان هستیم که در رشته های گوناگونی فعالیت میکنند‌. آنها در درسترس استفاده آموزش و مروش قرار خواهند گرفت. به همین علت است به شما دوست داران و علاقه مندان تاکید میکنیم که به تمامی اطلاعیه هایی که از سوی سازمان سنجش ارائه می شود به طور دقیق پیگیری نمایید.

برای اطلاع از شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *