رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

آزمون کنکور مهم ترین آزمون در دوران تحصیل می باشد به همین دلیل افراد باید برای آن کاملا آمادگی داشته باشند و پس از آن مهم ترین بخش یعنی انتخاب کردن بهترین رشته بر اساس نتیجه کنکور به میان می آید. برای این که راحت تر بتوان امروزه این موارد را انجام داد می توان از طریق سایت sanjesh.org  اقدام کرد. برای این که بتوانید وارد سایت شوید باید سریال انتخاب رشته مجازی سنجش را خریداری کنید و سریال را وارد کنید.

 

سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

 

استفاده از سامانه با پرداخت هزینه

همان طور که می دانید انتخاب رشته بخش بسیار مهمی است که باید در انجام آن دقت داشته باشید. برای این که بتوانید راحت تر انتخاب خود را انجام دهید نیاز به سامانه مخصوص خواهید داشت که در این مطلب در رابطه با آن بیشتر توضیح خواهیم داد. به صورت کلی استفاده از این سامانه نیاز به پرداخت هزینه دارد تا بتوانید سریال انتخاب رشته مجازی سنجش را دریافت کنید و مراحل را تکمیل کنید.

این سامانه شانس شما را در قبولی بالا تر می برد و دقت بیشتری خواهد داشت. بر اساس آمار قبولی های رشته های مختلف در سال گذشته طراحی شده است و بر اساس رتبه شما سهمیه های متفاوت و به صورت سه قسمت خوشبینانه و متوسطه و بدبینانه احتمال قبولی را به شما نشان خواهد داد. اگر بخواهید از این سامانه استفاده کنید مشخص است که باید هزینه آن را بپردازید در ادامه این مطلب به چگونگی پرداخت آن می پردازیم.

 

چگونگی دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

بر اساس مراحل زیر می توانید خرید کد خود را انجام دهید:

به سایت سنجش مراجعه کرده و بر روی گزینه سراسری کلیک کنید آدرس سایت sanjesh.org  است.

 سامانه انتخاب رشته های با آزمون را در این مرحله انتخاب کنید که مربوط به رشته محل های سال جاری است.

بر روی خرید سریال اعتباری برای انتخاب راهنما مربوط به انتخاب رشته های مجازی و با آزمون کلیک کنید و تایید کرده مراحل را ادامه دهید.

اطلاعات شخصی را وارد کنید سپس به درگاه بانکی رفته و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

کد دوازده رقمی سریال انتخاب رشته مجازی سنجش را دریافت نمایید.

برای این که بتوانید از این سامانه استفاده کنید باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و سریال را خریداری نمایید . بعد از این که هزینه را پرداخت کردید این شماره سریال در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا ثبت نام خود را تکمیل کنید. در صورتی که در رابطه با چگونگی خرید و یا پرداخت هزینه سوالی داشتید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

کاربرد سریال انتخاب رشته مجازی سنجش چیست؟

سازمان سنجش برای راحت شدن کار افرادی که می خواهند بدانند چه رشته هایی را قبول خواهند شد برنامه ای را ایجاد کرده که براساس رتبه سهمیه و کد رشته محل ها به احتمال زیاد در چه رشته هایی قبول خواهند شد. این موضوع بر اساس قبولی های سال گذشته بررسی می شود یعنی با رتبه شما و شرایط نزدیک به فرد در سال گذشته چه رشته محل هایی قبول شده اند.

بر این اساس و پرداخت برای سریال انتخاب رشته مجازی سنجش سامانه ای ایجاد شده که با پرداخت هزینه به شما نشان خواهد داد که در رشته مورد نظرتان قبول خواهید شد یا خیر. البته نمی توان بدون یک مشاور خوب فقط بر اساس رشته های نشان داده شده توسط این انتخاب رشته مجازی برای آینده تصمیم گرفت به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از طریق سایت صدای سنجش وقت مشاوره خود را رزرو کنید تا مشاورین ما با شما در تماس باشند.

شما می توانید از این سامانه برای دانشگاه های روزانه، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی ها، نوبت دوم و پیام نور استفاده کنید و شانس خود را برای انتخاب رشته بسنجید. این سنجش به سه بخش با احتمال بالا متوسط و احتمال کم قبولی دسته بندی می شود. ولی توجه داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به پرداخت هزینه دارید.

 

ورود به سامانه با سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

برای این که بتوانید وارد سامانه شوید کافی است هزینه را پرداخت کرده و یک کد دوازده رقمی را دریافت کنید و هنگام ورود به سایت و در قسمت مربوط به وارد کردن اطلاعات این کد را نیز اعمال کنید تا بتوانید وارد سامانه شوید. با پرداخت این هزینه که ۱۹۶۰۰۰ ریال می باشد می توانید کد را دریافت نموده و مراحل را ادامه دهید.

با پرداخت نوزده هزار و ششصد تومان وارد سامانه می شوید و سریال انتخاب رشته مجازی سنجش دریافت کنید و شانس خود را امتحان کنید فقط توجه داشته باشید که این مبلغ از طریق سایت سنجش پرداخت شود. این انتخاب رشته به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و به شما کمک می کند تا دید واضح تری نسبت به آن چه که در قبولی شما امکان پذیر است داشته باشید.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و برای انتخاب رشته حتما از مشاورین ما نیز کمک بگیرید چرا که ممکن است این انتخاب در آینده تحصیلی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

راهنمای استفاده از سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

اگر چنانچه به انتخاب رشته اهمیت ندهید با بهترین رتبه ها نمی توانید در شرایط و رشته ایده آل تحصیل کنید بهتر است در این مسیر از فردی که تجربه کافی برای این کار دارد کمک بگیرید. سایت صدای سنجش برای شما عزیزان ایجاد شده است که با استفاده از منو های سایت وقت مشاوره خود را رزرو کنید تا انتخاب رشته شما به بهترین شکل صورت پذیرد.

استفاده از سریال انتخاب رشته مجازی سنجش  نیز یک روش مرسوم است چرا که با در نظر گرفتن سال گذشته به شما نشان خواهد داد که بر اساس شرایط به صورت میانگین چه گزینه هایی در بهترین حالت با درصد بالا احتمال قبولی دارید و یا در بدترین حالت چه رشته هایی ممکن است قبول شوید.

ولی باید گفت که این همه ی موضوع نیست و با استفاده از مشاورین صدای سنجش می توانید بهترین حالت را برای آینده خود تصور کنید. بایدباید به موارد مهم مانند مسافت هزینه خوابگاه و سطح دانشگاه ها توجه کافی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.