رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳

هر ساله دبیرستان های فرهنگ برای پذیرش دانش آموزان آزمون برگزار می کند و این آزمون برای ورودی پایه های نهم و دهم می باشد .زمان برگزاری آزمون در شهر های مختلف متنوع می باشد و در زمان تعیین شده در ماه شهریور و تیر ماه اجرا می شود. زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳ در مدارس ها انجام می شود و دانش آموزان باید در جلسه آزمون حضور پیدا کنند .

دبیرستان فرهنگ مخصوص داوطلبان رشته ی انسانی تاسیس شده است و با توجه به کیفیت تدریس دانش آموزان این دبیرستان مورد تشویق قرار می گیرند. برخی از شهرها پذیرش دانش آموزان  را انجام می دهد این شهر ها از جمله تهران ،مشهد و اصفهان نام برده می شود .داوطلبان توجه داشته باشند که برای حضور در امتحان کارت ورود به جلسه الزامی می باشد و متقاضیان قبل از ورود به جلسه ی امتحان باید کارت را دریافت نمایند .داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد و غیر این صورت حضور در امتحان ممنوع می باشد .

زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان برگزاری آزمون رشته ی انسانی فرهنگ

زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳در مطالب بالا ذکر شده است و با در دست داشتن کارت ورود به جلسه امتحان یکی از الزامات حضور در آزمون ورودی می باشد . داوطلبانی که ثبت نام خود را از طریق سایت انجام داده اند باید زمان امتحان خود را مشخص نمایند .برای ثبت نام آزمون ۱۴۰۳ وارد سایت شود و اعلام برگزاری آزمون اطلاعات کافی را دریافت نمایند .

در سال های گذشته ثبت نام فرهنگ از فروردین آغاز می شد و تا اردیبهشت ادامه داشت .متقاضیان با در دست داشتن مدارک های لازم اقدام به ثبت نام مدارس فرهنگ می کردند و با حضور در آزمون شانس ورودی خود را بالا می بردند ،مدارک های لازم برای ثبت نام ۲ قطعه عکس ،تصویر کارنامه نیم سال اول ،تکمیل فرم ثبت نام ،هزینه آزمون به مبلغ ۲۵ هزار تومان از سوی مدارس مورد پرداخت متقاضی قرار می گرفت .دانش آموزان در زمان ثبت نام باید توجه داشته باشند در انتخاب دبیرستان خود نهایت دقت را بالا ببرند جا به جایی دانش آموزان بعد از اقدام به ثبت نام ممکن نمی باشد .

شرایط تغییر رشته در دبیرستان

کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ

ثبت نام مدارس فرهنگ شرایط خاصی را دارا می باشد .این مدارس جزء مدارس های نمونه دولتی و تیز هوشان می باشد. متقاضیان واجد شرایط مدارس فرهنگ می توانند با فرم تکمیل ثبت نام و اعلام درخواست آزمون ورودی مدارس فرهنگ را اقدام نمایند تا بتوانند در زمان مقرر در آزمون حضور داشته باشند .زمان آزمون برگزاری فرهنگ ۱۴۰۳ را در ماه های تیر و شهوریور قابل برگزار می باشد .

حداقل معدل در امتحانات نوبت اول پایه نهم سال و برای اطلاع از شرایط آزمون فرهنگ به سایت مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را کسب نماید .متقاضیان برای ورود به مدارس های فرهنگ باید در آزمون برگزار شده رتبه ی قبولی را در نظر بگیرند و تا بتوانند به مدارس های فرهنگ ورود پیدا کنند .مدارس های فرهنگ از نظر تدریس و مدارس های دولتی نمونه و قابل تایید می با شد و افراد می توانند مدارس فرهنگ مخصوص رشته ی انسانی می باشد .

مدارک لازم برای ثبت نام و زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳

ثبت نام مدارس فرهنگ‌ مدارک های لازم را نیاز دارد که این مدارک از جمله ۲قطعه عکس ،کارنامه نوبت اول پایه نهم ،فرم تقاضا  نامه ثبت نام ،کپی شناسنامه و فیش واریزی هزینه ثبت نام را باید به مدارس فرهنگ تحویل دهند .زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳از طریق سایت سنجش اموزش و پرورش قابل اقدام می باشد .متقاضیان علاوه بر رتبه ی بالای آزمون باید توجه داشته باشند با سوابق تحصیلی عالی و معدل بالای ۱۷ می توانند پذیرش شوند.

تابعیت جمهوری اسلامی ،اشتغال به تحصیل در پایه نهم و کسب معدل ۱۷ در امتحانات نوبت اول پایه نهم از شرایط ورود به مدرسه ی فرهنگ می باشد .متقاضیانی که علاقه مند به رشته ی انسانی می باشند می توانند بعد از انتخاب رشته ی انسانی وارد مدارس فرهنگ شوند که این مدارس در شهر های تهران ،مشهد و اصفهان می باشد و هرساله دانش آموزان بسیاری را پذیرش می کند .پذیرش این مدارس در برخی از سال ها با شرایط فوق جذب دانش را دارد. دانش آموزان در بسیاری از واحد های گفته شده کسب نمره بالا را ندارند .

انواع مدارس فرهنگ در شهرهای مختلف

مدارس فرهنگ در شهرهای مختلف وجود دارد که هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان رشته ی انسانی که می خواهند وارد رشته های متنوع  شوند و در آزمون ورودی شرکت می کنند .زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳در زمان های تعیین شده از سوی اداره ی آموزش و پرورش قابل اجرا می باشد و دانش آموزان  بر اساس سوابق تحصیلی و معدل بالای ۱۷ می توانند در این مدارس ثبت نام خود را انجام دهند .مدارس فرهنگ در شهر های اصفهان ،مشهد و تهران هر ساله دانش آموز پذیرش می کند .

دانش آموزان پایه دهم و نهم می توانند با آزمون ورودی در این مدارس ها ثبت نام خود را انجام دهند .دانش آموزان با کسب رتبه و ورودی به این مدارس فرهنگ شرایط خود را دارا می باشد .زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳برای افراد رشته ی انسانی قابل ارائه می باشد .افرادی که در رشته های انسانی تحصیل کرده اند و می خواهند به مدارس فرهنگ دست پیدا کنند باید در آزمون ورودی حضور داشته باشند.مدارس فرهنگ جزء مدارس های نمونه دولتی و تیز هوشان می باشد و علاقه مندان به رشته های انسانی می توانند در این مدارس ها ثبت نام خود را انجام دهند .

مشاوره آزمون مدارس فرهنگ

مشاوران صدای سنجش  در زمینه ی زمان برگزاری آزمون فرهنگ ۱۴۰۳ می توانند اطلاعات شرکت در آزمون را دریافت کنند .مشاوران صدای سنجش سایت سنجش آموزش و پرورش خود را برای متقاضیان مدارس های فرهنگ راه اندازی کرده تا علاقه مندان بتوانند اطلاعات خود را کسب کنند .مشاوران صدای سنجش راهنمای شما عزیزان در رابطه با تمامی رشته های مدارس و انتخاب و تغییر رشته در دبیرستان شما را می توانند راهنمایی کنند .مشاوران صدای سنجش جزء برتر قرار دارند .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.