رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

رشته های بدون کنکور هنر 1403

متقاضیان برای ورود به رشته هنر های مراحل اداری را باید طی کنند . رشته های هنر یکی از رشته های پرمتقاضی می باشد .داوطلبان بسیاری برای تحصیل به این رشته تلاش های بسیاری می کنند . برای انتخاب این رشته متقاضیان می توانند در کنکور های سراسری کشور شرکت کنند اما باید توجه داشته باشند برخی از رشته های هنر بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند تا بتوانند ادامه تحصیل کنند .علاقه مندان به رشته های بدون کنکور هنر 1403 برای ورود به رشته ی انتخابی خود معدل کتبی بالایی را برخوردار نسیتند به همین علت نمی توانند بدون آزمون در رشته های مورد علاقه خود شرکت کنند.

برای ورود به رشته های هنر الویت با افراد ی می باشد که دارای سوابق تحصیلی برتری نسبت به افراد دیگر داشته باشند.

رشته های بدون کنکور هنر 1402

رشته های بدون کنکور هنر 1403

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

پذیرش گروه های تحصیلی بدون آزمون

رشته های بدون کنکور هنر 1403

درسال های اخیر در گروه های مختلف متقاضیان راغب برای ادامه ی تحصیل می باشند در این گروه ها در مقاطع متنوع ذکر شده است .برای متقاضیان برای استقبال از رشته های بدون کنکور باید برای دریافت اطلاعات کافی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.در گروه های تحصیلی برخی از رشته ها در رتبه ی برتری قرار دارد که برای ورود به این رشته ها درآزمون سراسری شرکت کنند.از مزایای مهم ثبت نام بدون آزمون رشته های هنر این گونه می باشد که بدون مدرک می توانند در رشته های بدون کنکور هنر 1403شرکت کنند و به رشته ی مورد علاقه ی خود دست پیدا کنند.یکی از دوره های تحصیل برای افراد بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان می باشد.

در قبال هزینه های پرداخت شده می توانند وارد دانشگاه شوند برای ورودی به این دانشگاه ها ابتدا مقداری از شهریه ی رشته ی مورد نظر راباید پرداخت کنند تا دراین دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

رشته های هنر بدون کنکور 1403بر اساس سوابق تحصیلی

رشته هایی در گروه هنر وجود دارد که متقاضیان می توانند براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی تحصیل کنند.ازجمله طراحی مهندسی ،طراحی و ساخت طلا و جواهرات ،فرش،مرمت آثار تاریخی ،نقاشی ایران ،هنر های اسلامی ،ارتباط تصویری ،عکاسی و کارگردانی  به سوابق تحصیلی متقاضیان را دارد رشته هایی هم هستند که در مقطع کاردانی متقاضیان می توانند با سوابق تحصیلی وارد آن شوند مانند کاردانی های تجسمی ،کاردانی انیمیشن ،کاردانی طراحی پوشاک ، کاردانی مرمت آثار تاریخی ،کاردانی هنر سفالگری ،کاردانی باستان شناسی می باشد .

رشته های بدون کنکور هنر 1403

متقاضیانی که امسال در نوبت روزانه قبول شده اند در سال های آینده مجاز به انتخاب دوره های دیگر نمی باشند.متقاضیان برای انتخاب رشته در همه   تحصیلی بدون کنکور می توانند بدون محدودیت ثبت نام خود را انجام دهند.خیلی از افراد برای ورود به شاخه های هنر در دوره های پیش دانشگاهی خود در گروه های دیگر تحصیل کرده اند مانند انسانی، تجربی و ریاضی در این رشته ها به علت مجاز بودن تحصیل در شاخه ی هنر برای افراد تعیین کرده اند.

معدل لازم برای رشته های بدون کنکور هنر 1403

پردیس خودگردان در رابطه با مقطع کاردانی پیوسته باید معدل کتبی دیپلم برای دارندگان دیپلم نظری قابل تایید این دانشگاه باشند.نمره ی معدل کتبی بستگی به رشته ی تحصیلی داوطلبان تعیین رشته گردند.بنابر این برای دانشگاه های دولتی تصویب گردیده است که برای ورودی رشته های آزمون 85 درصد از این شاخه ها برای داوطلبان در نظر گرفته است .مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی یا دیپلم کنکور هنر و یا در رشته های بدون کنکور هنر 1403 تحصیل کنند.

دانشگاه ها قوانینی را برای پذیرش افراد بدون کنکور در نظر گرفته است که فقط بر اساس سوابق تحصیلی بتوانند وارد دانشگاه های مورد نظر شوند .علاقه مندان در گروه های آموزشی دیگر انتخاب رشته می کنند .انتخاب رشته برای ورود به دانشگاه در دوطرفین فاکتور گیری شده است اول بر اساس سوابق تحصیلی دوم دانشجو براساس معدل کتبی که هیچ گونه درسی در دو روش می باشد وارد دانشگاه می شوند.

دفترچه ی راهنما ی رشته های بدون کنکور هنر 1403

دانشگاه آزاد هر ساله دوبار یکبار در نیم سال اول مهرماه و نیم سال دوم بهمن ماه علاقه مند به پذیرش دانشجو می باشد.برای اطلاع رسانی کد رشته ها داوطلبان موظف هستند دفترچه ی راهنمای ثبت نام را از سایت سنجش دانلود کرده و مطالعه کنند.دفترچه ی راهنما تمامی رشته ها را برحسب سوابق تحصیلی تعیین نموده است که متقاضیان بتوانند به راحتی برای انتخاب رشته های مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند.

برخی از دانشگاه ها مانند دانشگاه های غیر انتفاعی مانند پیام نور ،پردیس خودگردان برای قبولی در رشته های بدون کنکور هنر 1403شرایط پرداخت هزینه را در نظر گرفته است .که متقاضیان برای اخذ مدرک تحصیلی و دوره ی تحصیل در این دانشگاه ها با پرداخت هزینه بتوانند تحصیل خود را به پایان رسانند.

لیست رشته های کنکور هنر 1403

انتخاب رشته هنر

رشته های بدون کنکور هنر 1403 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو شرایطی را در نظر گرفته است که متقاضیان بتوانند بدون آزمون در رشته ی تحصیلی خود به اهداف مورد نظر نزدیک شوند .گروه آموزشی رشته هنر از دو طریق می خواهند پذیرش دانشجو داشته باشند .داوطلبان می توانند با سوابق تحصیلی در رشته های مورد هدف شرکت کنند.متقاضیانی که با مدرک و معدل مقطع قبلی خود در این کد رشته محل ها ثبت نام می کند باید واجد شرایط باشند.

تمامی داوطلبان  می توانند بدون در نظر گرفتن مدرک دیپلم و پبش دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی نام نویسی کنند و برحسب میل خود به تحصیل رشته ی مورد علاقه ی بپردازند.هرچه معدل سال های تحصیلی قبل بیشتر باشد شانس قبولی در دانشگاه آزاد برای متقاضیان بیشتر می باشد.الویت با دانشجویانی می باشد که ریزنمرات آن ها برای ورود به دانشگاه آزاد قابل تایید باشد.لیست رشته های دانشگاه آزاد از جمله رشته های متنوع می باشد .متقاضیانی که دررشته های بدون کنکور هنر 1403تحصیل می کنند و به اهداف خود می رسند

برای دریافت اطلاعات کافی در زمینه ی کنکور و ورودی دانشگا ها به سایت صدای سنجش مراجعه کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در رابطه با تحصیل و شرایط ثبت نام راهنمایی های لازم را دریافت کنید . مشاوران صدای سنجش پاسخگو به تمامی پرسش های شما می باشد.

رشته های بدون کنکور هنر 1403

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.