رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

رشته های بدون کنکور ریاضی 1403

هرساله دانشگاه های کشور بر اساس معدل کتبی تعدادی دانشجو را بدون آ زمون پذیرش می کند .با انتشار دفترچه لیست رشته ها ی گروه های مختلف و ثبت نام برای ورودی 1403 از سایت سازمان سنجش در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.این دفترچه شامل تمامی کدهای رشته و فرم ثبت نام بدون ازمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را به اطلاع متقاضیان می رساند . داوطلبان برای ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی که شامل دو نوبت  روزانه ،پیام نور ،غیر انتفاعی و پردیس خودگردان می باشد می توانند انتخاب رشته کنند .رشته های بدون کنکور ریاضی 1403 برای پذیرش دانشگاه ها جزءگروه های تحصیلی می باشد که متقاضیان برای ورود به این گروه ریاضی شرط معدل کتبی را باید دارا باشند.

رشته های بدون کنکور ریاضی 1402

رشته های بدون کنکور ریاضی 1403

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

لیست رشته ها در سال جاری

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه در دونیم سال اول و دوم انجام می شود که هر نوبت دفترچه ای جداگانه ی برای ثبت نام صادر می گردد.متقاضیان می توانند با اطلاع از رشته های بدون آزمون و با مدرک در سوابق تحصیلی ثبت نام خود را انجام دهند .پس از قبولی در دانشگاه مورد نظر ادامه تحصیل کنند .بیشترین رشته های آ موزشی بدون آزمون ارائه می شود .افرادی که می خواهند شانس قبولی خود را در رشته ی مورد نظر امتحان کنند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنندو از لیست انتخاب رشته در موعد مقرر آن را درسایت قرار دهند.دانشجویان برای رشته های بدون کنکور ریاضی 1403 باید توجه داشته باشند که زمان ثبت نام و ارائه رشته ها در چه زمانی انجام می شود تا بتوانند به درستی دانشگاه مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات در رابطه با رشته ها در کدام واحد دانشگاهی ارائه می شود و ظرفیت پذیرش در هر رشته چقدر است و شرایط ثبت نام و انتخاب هر کدام به چه صورت می باشد از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های 1403کسب نمایند.

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور ریاضی 1403

دانشگاه آزاد هرسال برای جذب دانشجو به دو روش اقدامات لازم را انجام می دهند که یک ورودی با آزمون ودو بدون آزمون صورت می گیرد .در دونیم سال تحصیلی می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و نوع دیگر با مدرک فارغ التحصیلی خود انتخاب رشته نمایند تا بتوانند در رشته ی مورد علاقه ی خود تحصیل کنند .رشته های بدون کنکور ریاضی 1403تنوع بالایی دارد  و برای دسترس به این رشته ها دفترچه ی انتخاب رشته مراجعه کنند.گرچه رقابت برای رشته های ریاضی زیاد می باشد و تنها راه تحصیل در این گروه تحصیلی شرکت در آزمون می باشد .اما بسیاری از رشته های گروه ریاضی بدون آزمون می باشد.

رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 و رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از طریق رشته های مورد علاقه قابل تحصیل است.

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403

انتخاب رشته ریاضی

نکات مهم در رابطه با ثبت نام گروه ریاضی 1403

متقاضیان برای ثبت نام و شرایط ومدارک لازم باید دفترچه راهنما را مطالعه کرده باشند.و از سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدامات لازم را انجام دهند .داوطلبانی که در رشته های عمران ،صنایع غذایی ،شهرسازی علاقه مند به تحصیل می باشند باید در گروه ریاضی تحصیل کرده باشند و برای برخی از رشته های بدون کنکور ریاضی 1403شرط معدل کتبی لازم است افرادی که ریزنمرات و معدل پایانی آن ها قابل قبول باشد می توانند بدون آزمون وارد رشته ی انتخابی خود شوند .

متقاضیان در زمان ثبت نام معدل و اطلاعات شخصی خود را به درستی باید وارد سایت نمایند در غیر این صورت اگر مشخصات فرد اشتباه باشد متقاضیان از ادامه ی تحصیل محروم می شوند .برای نام نویسی برای این فرآیند با پرداخت هزینه و شرکت کنندگان موظف اند قبل از اقدام برای ثبت نام کارت اعتباری مربوطه را به صورت اینترنتی خریداری نمایند ،تا بتوانند هزینه ی ثبت نام را با کارت اعتباری پرداخت نمایند.

پذیرش رشته های بدن کنکور ریاضی 1403

رشته های ریاضی ،پس از تجربی یکی از رشته های پرطرفدار می باشد که امکان ثبت نام بدون کنکور در آن گروه تحصیلی وجود دارد.امکان پذیرش گروه های تحصیلی بدون کنکور و کاهش فشار بر روی دانش آموزان در 1397 تصویب گردید و پس از انتشار دفترچه ی انتخاب رشته ، مشاهده ی رشته های مختلف گروه ریاضی در کلیه دانشگاه های سراسری  به تمامی نوبت های روزانه و شبانه پردیس خودگردان و پیام نور و غیرانتفاعی در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری میسر می گردد.

افرادی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور ریاضی 1403را دارند باید واجد شرایط باشند تا بتوانند برای هدف خود اقدامات لازم را انجام دهند .دانشگاه هایی که دانشجو بدون آزمون پذیرش می کند شرایط خوددارا می باشند.

طریق ورود به دانشگاه های سراسر کشور

 

برای ثبت نام هرساله دانشگاه ها در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه را در نظر گرفته اند .رشته های گروه ریاضی به علت پرمتقاضی بودن پذیرش بالایی را دارد.متقاضیان برای ورود به رشته ی مورد نظرخود را انتخاب می نمایند .انتخاب رشته های بدون کنکور ریاضی 1403 یکی از بهترین فرصت ها برای افرادی می باشد که می خواهند بدون آزمون به رشته ی مورد نظر خود دست پیدا کنند .همزمان با ثبت نام دفترچه ی راهنما منتشر می شود که داوطلبان می توانند از بین کد رشته های مربوطه انتخاب رشته ی خود را انجام دهند که حداکثر 100 رشته بدون کنکور برای دانشگاه آزاد در نظر گرفته است و حداکثر 20 رشته برای افراد مجاز می باشد .

مقاطع تحصیلی بدون کنکور

 

در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون رشته های متنوعی برای انتخاب وجود دارد که داوطلبان سراسر کشور می توانند در نیم سال اول و دوم برای ثبت نام اقدام کنند .رشته های بدون کنکور ریاضی 1403 از جمله رشته های مهندسی عمران ،مهندسی برق،مهندسی ماشین های صنایع غذایی،فیزیک مهندسی،آمار و کاردانی معماری  را می توان نام برد .

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران  صدای سنجش در ارتباط باشید و مشاوران صدای سنجش راهنمایی شما عزیزان در رابطه با تحصیل در دانشگاه ها با آزمون و بدون آزمون می باشند.

رشته های بدون کنکور ریاضی 1403

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.