رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دوره آموزش مشاوره تحصیلی

 

شرکت های مرتبط با مشاوره تحصیلی همواره نیاز به مشاورین مجرب دارند. برای آن که تبدیل به یک مشاور برتر و فعال در این رشته شوید نیاز به گذراندن دوره آموزش مشاوره تحصیلی دارید. با گذراندن این دوره ها می توانید در مراکز مختلف مشغول به کار شوید. ما در مرکز مشاوره صدای سنجش این فرآیند را ایجاد کردیم تا بتوانید از این طریق و با آموزش دیدن توسط افراد مجرب مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید. در ادامه راجعب چگونگی این شغل و حرفه و همین طور آینده شغلی آن توضیح می دهیم.

دوره آموزش مشاوره تحصیلی

دوره مشاوره تحصیلی یعنی چه؟

یکی از مهم ترین بخش هایی که هر موسسه آموزشی نیاز دارد مشاوره است. این مشاوره می تواند هم در مدرسه انجام شود و هم در محیط آموزشگاه ها شما با گذراندن دوره آموزش مشاوره تحصیلی می توانید هم در مدارس و هم در آموزشگاه های خصوصی مشغول به کار شوید و به دانش آموزان و دانشجویان و حتی خود اساتید در زمینه تحصیل مشاوره دهید.

تا بحال برای شما پیش آمده است که به این موضوع فکر کنید  اگر در زمان تحصیل از مشاورین کمک می گرفتید و یا این که برنامه ریزی مناسب تری داشتید حتما موفق تر می شدید و بهتر عمل می کردید و یا رشته بهتری قبول می شدید؟ شما می توانید با گذراندن این دوره ها به افراد دیگر کمک کنید تا شرایط بهتری را برای تحصیل داشته باشند و مشکلاتی که در گذشته وجود داشت با استفاده از یک مشاور حرفه ای که دوره دیده است و می تواند به افراد دیگر کمک کند موثر باشید.

مشاوره تحصیلی چه ویژگی های دارد

بیشتر افرادی که در رشته هایی مثل روانشناسی تحصیل کرده اند به سمت این شغل آمده اند ولی خیلی نمی توان گفت موفق عمل کرده اند چرا که این کار نیازمند دانش ویژه ای است. در دوره آموزش مشاوره تحصیلی  به شما آموزش داده می شود که علاوه بر مسائل درسی بتوانید راهنمایی هایی هم به دانش آموزان در رابطه با مسائل شخصی مربوط به تحصیل انجام دهید به طور مثال دانش آموزی از حواس پرتی هنگام درس خواندن رنج می برد و از شما راهکاری می خواهد باید یک مشاور مجرب بتواند در این مواقع راهکاری ارائه کند. مشاوره تحصیلی در برنامه ریزی خلاصه نمی‌شود اگر چه که چگونگی بخش بندی کردن دروس با توجه به شرایط فرد بسیار با اهمیت است.

از ویژگی مشاوره تحصیلی خوب داشتن اخلاق و خوش برخوردی است و بعد از اخلاق و فن بیان و برقراری ارتباط با دانش آموزان و دانشجویان باید علم مشاوره تحصیلی را بدانید در غیر این صورت نمی توانید در این شغل موفق شوید.

باید روحیه کار کردن با دانش آموزان را داشته باشید در این سنین روحیه بچه ها بسیار حساس است .

آیا خواندن رشته مشاوره برای انجام مشاوره تحصیلی کافی است؟

باید بگوییم که خیر تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که باید آموزش دید. تجربه نشان داده که خواندن رشته مشاوره کمک می کند ولی همه چیز نیست برای رسیدن به جایگاه بالا در این شغل نیاز به شرکت در دوره آموزش مشاوره تحصیلی دارید. تجربیات و دانش زیادی لازم است که در این دوره ها به شما آموزش داده می شود تا بتوانید پیچیده ترین سوالات مربوط به مسائل اداری مدرسه ، کنکور ، دانشگاه ، تحصیل در خارج از کشور و… را با گذراندن این دوره در صدای سنجش پاسخ دهید.

مشاوره تحصیلی می تواند در یکی از این بخش ها مشغول به کار شود ممکن است شما در قسمت مشاوره کنکور بخواهید فعالیت کنید حتی در فضای مجازی شروع به کار کنید می توانید  دوره آموزش مشاوره تحصیلی مورد نیاز خود را از صدای سنجش بخواهید.

آینده شغلی این رشته

باید بگوییم با توجه به این که نیاز های جامعه در حال تغییر است و آشفتگی هایی را نیز در بر خواهد داشت همواره نیاز به یک راهنما وجود دارد. یک مشاور خوب باید همیشه اطلاعات خود را به روز کند در غیر این صورت پس از مدتی نمیتواند در این شغل به کار ادامه دهد بخاطر همین می توانید برای به روز شدن اطلاعات خودتان در دوره آموزش مشاوره تحصیلی

شرکت کنید.

پس از آن که راجعبه این کار اطلاعات کافی کسب کردید می توانید اقدام به تاسیس مرکز مشاوره کنید و برند خودتان را ارائه دهید ولی قبل از آن باید از اطلاعات کافی برخوردار باشید. مشاوره صدای سنجش به شما کمک می کند تا در این مسیر گام بردارید و موفق شوید برای کسب اطلاعات بیشتر راجعب تاسیس موسسه مشاوره با ما تماس بگیرید.

پس از گذراندن دوره آموزش مشاوره تحصیلی  می توانید در مراکز مشاوره خصوصی مشغول به کار شوید می دانید که اگر در این کار سنجیده عمل کنید می توانید بسیار موفق شوید و از نظر مالی به درجات بالایی برسید حقوق یک مشاور تحصیلی اصلا کم نیست یک مشاور خوب هرگز بدون شغل نیست ما در این دوره ها به شما آموزش می دهیم که بهترین روش های درآمد زایی از شغل مشاوره تحصیلی چگونه می باشد.

دوره آموزش مشاوره تحصیلی صدای سنجش

بعضی افراد فکر می کنند کافی است بتوانند خوب صحبت کنند و یا این که باید در رشته مرتبط تحصیل کرده باشند این باور ها اشتباه هستند. باید علم مربوط به مشاوره تحصیلی را فرا بگیرید و پس از آن به دانش آموزان خدمت کنید. یک جامعه با مشاورین خوب می تواند محصل های بهتری داشته باشد در نتیجه این شغل به جامعه به طور مستقیم کمک می کند.

همه افراد می توانند در این دوره شرکت کنند سن و سال و یا شرایط خاصی برای شرکت در دوره آموزش مشاوره تحصیلی وجود ندارد. حتی اگر مادر و یا پدر هستید و می خواهید در تحصیل فرزندان خودتان دخیل باشید و به آن ها تا جای ممکن کمک کنید می توانید در این دوره ها شرکت کنید. اگر فردی هستید که می خواهید علاوه بر تحصیل در دانشگاه شغل دوم داشته باشید مشاوره تحصیلی یکی از این ها است.

برای اطلاع از دوره های خصوصی و یا گروهی و شرایط برگزاری مشاوره تحصیلی با  صدای سنجش در تماس باشید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *