رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

اصلی ترین و مهم ترین مدارکی که هر یک از متقاضیان ملزم می باشند در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند کارت ورود به جلسه است . تمامی اطلاعات درج شده بر روی این کارت ها باید با مشخصات فردی آنها مطابق باشد . متقاضی برای اخذ کارت ورود به جلسه دکتری 1403 ملزم است از سه الی پنج و اسفند به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کند .

همانگونه که گفته شده حضور متقاضیان در جلسه ی آزمون ، به کارت ورود به حلسه آنها مربوط است همچنین باید یکی از مدارک شناسایی خود را نیز به همراه داشته باشند . کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 از سوی سازمان سنجش به صورت جداگانه برای هر متقاضی صادر می شود . معمولا کارت ورود به جلسه از سه الی پنج اسفند ماه بر روی سازمان سنجش قرار میگیرد که متقاضیان میتوانند در این بازده زمانی برای دریافت کارت خود اقدام نمایند .

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه  الزامی می باشد ، افرادی که کارت خود را به همراه نداشته باشند امکان حضور در جلسه را ندارند . در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص کارت ورود به جلسه می‌پردازیم .

دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1402

زمان دقیق اخذ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 

معمولا سازمان سنجش پیش از شروع برگزاری آزمون دکتری لینکی برای دریافت کارت ورود به جلسه ارائه میدهد که متقاضیان از این طریق بتوانند برای دریافت کارت خود اقدام کنند . داوطلبین باید توجه داشته باشند که در بازده زمانی به سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh .org مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه شان اقدام نمایند .

همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد معمولا متقاضیان از سه الی پنجم اسفند ماه میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 1403 اقدام کنند . افراد توجه داشته باشند که در بازده زمانی در نظر گرفته شده به سامانه مراجعه کنند و طبق مراحل کارت خود را دریافت کنند . مجددا به زمان دریافت کارت ورد به جلسه که از سوم تا پنجم اسفند ماه است تاکید میکنیم .

چگونگی اخذ کارت آزمون دکتری 1403

 

تنها راه اخذ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 طریق سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh .org است که متقاضی باید باتوجه به منوی سمت راست اطلاعات خواسته شده را وارد و سپس کارت خود را دریافت نماید .

1_ ابتدا متقاضی باید به سامانه ی سازمان سنجش به ادرس sanjesh .org مراجعه کند و از طریق منوی باز شده گزینه ی دکتری تخصصی را انتخاب نماید .

2_ از طریق لینک ارائه شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کند .

3 _ با استفاده از یکی از چهار روش زیر کارت ورود به جلسه را اخذ نماید .

– جستجو با شماره ی پرونده و کد یا سریال نام نویسی

– جستجو با کد و سریال پرونده و شماره پیگیری

– جستجو با سریال پرونده و کد ملی

– جستجو با کد پرونده و شماره متقاضی

عملکرد نخست متقاضیان در دانشگاه های سراسری و ازاد نیز در آزمون دکتری 1403 تنها از طریق سامانه ی سازمان سنجش اعلام می شود . متقاضیانی که ور این آزمون شرکت کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کرده اند میتوانند اطلاع از عملکرد خود به سامانه سازمان سنجش مراجعه نمایند .

روش های ویرایش اطلاعات نادرست کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

در زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 تمامی اطلاع درج شده در کارت های ورود به جلسه افراد با اطلاعات شناسایی متقاضی مطابقت داده می شود تا بازرس از درست بودن اطلاعات مطلع شود زیرا صحیح بودن اطلاعات نام نویسی اهمیت فراوانی برای سازمان سنجش دارد در زمان دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه ی سازمان سنجش به کلیه ی اطلاعان درج شده نیز توجه داشته باشید .

1_ ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 با استفاده از سامانه ی سازمان سنجش

اگر هر یک از اطلاعاتی که در ادامه در اختیارتان قرار میدهیم دچار ایراد و اشتباهی باشد ملزم می باشید برای ویرایش اطلاعات نام نویسی ِآزمون دکتری 1403 در بازوه زمانی ای که کارت های ورود به جلسه ارائه می شود اقدام کنید .

نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی

معدل پایه كارشناسی ، تاریخ دانش آموختگی در مقطع كارشناسی ، سازمان دانش آموختگی مقطع كارشناسی

معدل مقطع كارشناسی ارشد ، تاریخ و زمان دانش آموختگی كارشناسی‌ ارشد ، سازمان دانش آموختگی كارشناسی‌ ارشد

گروه علمی مانند : مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزش رسمی

2_ ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 با استفاده از گیشه های رفع نقوص

اگر هر یک از اطلاعات گفته شده در قسمت زیر دارای ایراد و نقوصی باشد متقاضی یاید با استفاده از گیشه های رفع نقوص آزمون دکتری نسبت به برطرف کردن آن اقدام کند .

نداشتن عکس یا مغایرت آن با عکس متقضی و یا فاقد مهر بودن عکس فرد

عدم مغایرت سهمیه متقاضی تنها برای وارد کردن سهمیه ایثارگران این سامانه امکان پذیر است و داوطلبان برای بهره مندی از سهمیه رزمندگان باید به سازمان مربوطه مراجعه کنند .
جنسیت متقاضی ، نوع معلولیت، زبان خارجی
در صورت رو به رو شدن با هرگونه سوال و یا ابهام در این زمینه نیز میتوانید مشاورین فعال و باترجه مراجعه کنید و از تجربیات و توامندی های آنها استفاده نمایید در ادامه راه دچار خطا نشوید .

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چه زمانی در اختیار متقاضیان قرار میگیرد ؟

زمان دقیق در اختیار قرار دادن این کارت به متقاضیان حدودا چند روز قبل از شروع آزمون انجام می شود که با مراجعه به سازمان سنجش میتوانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید .

کارت ورود به جلسه کنکور دکترا از چه طریقی و در چه سامانه ای انتشار می یابد ؟

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 تنها در سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh . org منتشر می شود .

آیا امکان ویرایش نقایص کارت های ورود به جلسه برای افراد وجود دارد ؟

بله این امکان وجود دارد تا متقاضی برخی اطلاعات اشتباه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 خود را ویرایش نماید . که در متن مقاله به توضیحات کاملتری پرداختیم .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.