رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

وجود امکانات تحصیلی و نحوه ی درست تدریس در دانشگاه های خارج از کشور بسیاری از متقاضیان را برای ادامه ی تحصیل درخارج از کشور تشویق می نماید. دانشجویان از طریق های مختلف برای ادامه ی تحصیل در خارج از کشور اقدام می نمایند که یکی از راه های آسان و کم هزینه برای ادامه ی تحصیل در کشور های بیرونی حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی و ورود به دانشگاه ها با شرط معدل می باشد .

تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از از دانشجویان برای هزینه های زندگی و تحصیل به علت بالا بودن قیمت ارز دشوار می باشد و حتی برای بعضی امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل دانشجویان تصمیم به اپلای برای خارج از کشور می گیرند اما تاثیر اپلای کردن برای تحصیل در خارج کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

برای ادامه ی تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری، شرایط به خصوصی برای ادامه ی تحصیل تعلق می گیرد.

حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط اپلای تحصیلی خارج از کشور                                         

دانشگاه های خارج از کشور بسته به سطح علمی و رشته های خود شرط معدل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تاثیر معدل برای ورود به دانشگاه های خارج از کشور متفاوت است . شرط معدل برای کشور های امریکایی و اروپایی باهم متفاوت می باشد کشورهای فرانسه و آلمان شرایط تحصیلی بسیار خوبی دارند و شرط معدل برای ورود به دانشگاه های این دو کشور معدل بالای 18 قابل پذیرش است .حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی در رشته های فنی و مهندسی از نمرات پایین تری پذیرش می کند. .

در کشور آمریکا دانشگاه ها از سطح علمی بسیار خوبی برخوردار می باشند ولی به دلیل هزینه ی بالای زندگی در آمریکا تحصیل در این کشور به آسانی قابل انجام نمی باشد اگر دانشجویی معدل بالا برای کشور آمریکا را دارا باشد از امکانات و تحصیل رایگان بهرهمند می شود .

شرایط تحصیل در کانادا

حداقل معدل لازم برای بورسیه در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا                                             

داشتن معدل قابل پذیرش مقاطع ارشد و کارشناسی برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور و حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی در قبولی اپلای در مقاطع مختلف از اهمیت  بالایی برخوردار می باشد .د انشگاه ها از نظر سطح علمی باهم متفاوت هستند به همین علت اگر از معدل بالایی برخوردار هستید و می خواهید در دانشگاه های سطح بالا ادامه تحصیل دهید باید دارای نمره ی تافل بسیار خوبی باشید .

معدل کارشناسی بالا

در این گروه از متقاضیان برای معدل بالا شانس قبولی بالاتری در بورسیه شدن و تاثیر معدل در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد و این احتمال در مقطع کارشناسی پایین تر است. پس این شانس در در مقطع کارشناسی ارشد از کارشناسی بیشتر است و در بهترین دانشگاه های خارج از کشور شما با نمره تافل 170 از قبولی بالایی برخوردار هستید.

مشاوره تحصیل در انگلیس

معدل پایین ارشد و کارشناسی

متقاضیان این دسته از شانس قبولی پایینی برخوردار هستند و برای قبولی حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی  با مقالات و کنفراس می توانند شانس بورسیه شدن را بالا ببرند.

حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی در امریکا                                                       

دانشگاه های آمریکا به علت سطح بالای، طرفداران بسیاری ، برای ادامه ی تحصیل در این کشور دارند اما چون هزینه های ادامه ی تحصیل و زندگی روزمره در کشور امریکا بسیار سرسام آور است به همین علت داوطلبان به راحتی به صورت آزاد نمی توانند در این کشور به ادامه ی تحصیل بپردازند و با شرایط حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی می توانند با شرط معدل اعلام شده در این کشور به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند .

برای داشتن شرایط ادامه تحصیل اعم از داشتن معدل بالا در مقطع کارشناسی و ارشد . ارائه مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر ، برخورداری از یکی از مدارک ها زبان با نمره ی خوب ، داشتن رزمه ی بالا مانند اختراعات مقالات وکنفراس ها ، کسب امتیاز در مسابقات بین المللی ، برخورداری از استعدادها ، از موارد مهم است.

ایالات متحده آمریکا دارای بهترین دانشگاه ها و کالج هابا رتبه های بالا برای داوطلبان بورسیه شده در مقطع تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکتری در کل دنیا مورد تایید قرار گرفته شده است .

دانشجویان برای مهاجرت و ادامه ی تحصیل به کشور آمریکا شرط معدل بالاو آشنایی به زبان انگلیسی را دارند در کشور امریکا به دلیل هزینه های بالا متقاضیان برای ادامه ی تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی خود باید شرایط و قوانین بورسیه شدن را دارا باشند .

تاثیر معدل در اپلای دانشگاه های اروپایی                                                      

بسیاری از افراد در آرزوی تحصیل در کشور های اروپایی هستند و اگر علاقه مندان برای راحتی پذیرش در کشور های اروپایی و ادامه ی تحصیل با هزینه کم هستند حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی را باید دارا باشند . نحوه ی حساب نمرات کشور های امریکا و کانادا بر حسب 4 نمره می باشد مانند ایران که ملاک نمره برحسب 20 می باشد در بعضی از موارد نمرات حداقل معدل در این دانشگاه ها برای دانشجویان دشوار می باشد.

اگر بخواهیم نمره دهی برحسب کشور ایران را در نظر بگیریم برای مثال حداقل معدل دیپلم و پیش دانشگاهی برای پزشکی در آلمان 17 می باشد و دانشگاه های مانند بریتیش کلمبیا حداقل معدل 16 نیز می باشد.

مهم ترین معیار بورسیه شدن وحداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی

یکی از معیارهای بورسیه شدن در کشورهای خارجی علاوه بر شرط معدل و آشنایی و تسلط به زیان انگلیسی با زبان خود همان کشور است. برای بورسیه شدن باید رزمه و اپلای کردن از طریق استاد انجام شود. در مقطع کارشناسی اغلب پذیرش به صورت رایگان انجام نمی شود در برخی کشور ها مانند آلمان ، فرانسه ، اتریش ، نروژ ، با شرایط خاص تحصیل به صورت رایگان می باشد.

در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی آشنا بودن به زبان انگلیسی یا زبان کشور مورد نظر یکی از معیار های مهم می باشد در مقطع دکتری داوطلبان زیادی وجود دارند هرچه رزومه متقاضیان محکم و قوی باشد اپلای دانشجویان ازدرصد بالایی برخوردار می باشد و اگر ریز نمرات بالا باشد درصد قبولی متقاضی بیشتر است .

متقاضیان برای اطلاعات بیشتر در زمینه حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی می توانند از مشاوران ما اطلاعات کافی را دریافت کنند . مشاوران صدای سنجش برای راهنمایی و ثبت نام در خصوص ادامه ی تحصیل در دانشگاه های ایران و خارج از کشور پاسخگو به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.