رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

یکی از رشته هایی که بیشترین تقاضا را در بین داوطلبان سه گروه آزمایشی آزمایشی ریاضی، انسانی و علوم ورزشی دارد، رشته تربیت بدنی است. ابتدا باید جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳ و همچنین قوانین آن را بررسی کرده و متقاضیان باید در بازه زمانی تعیین شده هزینه آزمون عملی این دوره را پرداخت نمایند. برای آشنایی بیشتر با مشاورن صدای سنجش در تماس باشید.

 

جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

تغییرات سال جدید و شرایط ثبت نام ها

 

تقاضای بسیار زیادی که در میان متقاضیان وجود دارد به این دلیل است که دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی مراحل پذیرش ویژه ای را برای دانشجویان این رشته انجام می دهند و تحت شرایط خاصی پذیرش می کنند. جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳ علاوه بر کنکور برای متقاضیان الزامی است.

در ادامه این مطلب مشخصات زمان، نحوه و محل برگزاری آزمون عملی با توجه به اهمیت نحوه برگزاری این آزمون بررسی شده است. برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام ها و انتخاب رشته با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

تاریخ برگزاری و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

تربیت بدنی دو آزمون عملی دارد.

اولی مقدماتی و دومی تخصصی است.

کلیه متقاضیانی که در آزمون عملی تربیت بدنی ثبت نام کرده اند می توانند در تاریخ مقرر در جلسه شرکت نمایند. آزمون مقدماتی رشته علوم ورزشی دانشگاه شهید رجایی به طور معمول چند روز بعد از کنکور سراسری برگزار می شود

تنها داوطلبانی که در برگه انتخاب رشته کنکور سراسری این رشته را انتخاب کرده باشند و پس از تایید سازمان سنجش جزو داوطلبان این رشته باشند، مجاز به شرکت در مرحله دوم آزمون عملی تربیت بدنی خواهند بود. – علوم ورزشی 1403.

رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

دانشگاه فرهنگیان و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

پردیس های دانشگاه فرهنگیان سال گذشته با انتشار اطلاعیه ای برای کمک به افرادی که از ثبت نام در آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تربیت بدنی محروم شدند، از ثبت نام مجدد در آزمون سراسری خبر دادند.

به همین دلیل زمان ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی کنکور از 13 مرداد لغایت 15 مرداد ماه برگزار شد و آزمون عملی آقایان روز پنجشنبه 6 مرداد و آزمون عملی بانوان در روز جمعه 7 مرداد ماه برگزار شد برای اطلاع از جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳ با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

همچنین سازمان سنجش فایلی حاوی اطلاعات زمان برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی کنکور منتشر کرد تا متقاضیان برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی در سال گذشته از جزئیات لازم در خصوص آزمون عملی علوم ورزشی مطلع شوند.

زمان و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

نمی توان زمان برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی 1403 را تخمین زد زیرا اطلاعیه جدیدی در خصوص زمان برگزاری آن آزمون هنوز به اطلاع عموم نرسیده است.

با این حال، سازمان سنجش به محض اعلام جدید در مورد 1403، این بخش را به روز خواهد کرد زمان آزمون عملی تربیت بدنی به اطلاع عموم می رسد.

با انتشار اطلاعیه جدید مطابق با جدول زمانی و سیاست های مندرج در درگاه های اطلاع رسانی این سازمان و پژوهشگاه تربیت بدنی، از متقاضیان انتظار می رود نسبت به اقدام خود اقدام کنند.

آزمون عملی علوم ورزشی نیز سال گذشته قابل تمدید یا تکرار نبود و به احتمال زیاد امسال هم نخواهد بود.

مراحل و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری

محل برگزاری و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فرهنگیان و پردیس آموزشی شهید رجایی سال گذشته در سطح استانی با مجری آن سازمان سنجش برگزار شد. به داوطلبان اطلاعاتی در مورد مکان آزمون، زمان شروع و مناطق آزمون داده شد.

این مصاحبه که به منظور سنجش استعداد علمی متقاضیان و سنجش سلامت جسمی و روانی آنان انجام می شود، یکی از مهمترین مراحل پذیرش دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان است.

به منظور حفظ سلامتی متقاضیان و خانواده های آنان، افراد همراه اجازه حضور در حوزه های آزمون عملی را نخواهند داشت. این افراد باید در محیطی بیرون از دانشگاه منتظر بمانند تا امتحان تمام شود و متقاضیان برگردند.

وسایل مورد نیاز و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

برای این که در صورت اتمام مراحل آزمون دچار ضعف جسمانی نشوید، از کلیه متقاضیان خواهشمندم یک ساعت قبل از حضور در میدان به میزان لازم آب و غذا مصرف کنند.

غذا و نوشیدنی در مناطقی که آزمون های عملی برگزار می شود ارائه نمی شود. هر متقاضی مسئول تامین نیازهای خود در این زمینه است.

با این حال، می توانید تنقلات و نوشیدنی های مناسب را با خود همراه داشته باشید تا مصرف خود از این مواد محدود نشود.

همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3، لباس و کفش ورزشی، اصل شناسنامه یا کارت ملی و اصل رسید آزمایشات سلامت و معاینه پزشکی که کل هزینه آن در سال گذشته 650.000 (ششصد و پنجاه هزار) ریال بوده است.

بیماری ها و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

سوابق شکستگی اهمیت خاصی ندارند. سلامت کامل گفتار یا عدم وجود لکنت، قدرت بینایی “10 از 10 با عینک و 10 از 20 بدون عینک در کل برای هر دو چشم” .

قدرت شنوایی، قد مناسب و وزن «حداقل 160» در مردان و 155 سانتی‌متر در زنان.

نداشتن عیوب آشکار اعضای بدن، نداشتن بیماری‌های مزمن و صعب‌العلاج، سلامت روان و برخورداری از استعداد، ظرفیت تعامل اجتماعی و آشنایی با آموزه‌های دینی از دیگر الزامات پذیرش هستند، همه به عنوان شاخص های سلامت جسمی در نظر گرفته می شوند.

برای این که بیشتر با این موضوع آشنا شوید می توانید سوالات خود را با مشاورین صدای سنجشدرمیان بگذارید.

کارت آزمون و جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی۱۴۰۳

 

در پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی، کلیه متقاضیان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی باید با پرداخت شهریه مربوطه نسبت به آن ابراز علاقه کنند. در سایت سازمان سنجش، همزمان با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، لینک خرید سریال علاقه مندی به شرکت در آزمون 1403 فعال می شود.

هزینه شرکت در قسمت تربیت بدنی آزمون عملی علوم ورزشی 190 هزار تومان است. داوطلبانی که شهریه مورد نیاز را پرداخت کرده اند می توانند از تاریخ 22 تا 28 تیرماه نسبت به دریافت کارت رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی 1403 اقدام کنند.

برای آشنایی بیشتر با مشاوران صدای سنجش تماس گرفته یا از طریق سایت مرکز زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.