رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403

 

اگر رتبه شما به آخرین نفری که قبول شده است نزدیک باشد می توانید برای تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 اقدام نمایید. این تکمیل ظرفیت ها برای کسانی است که رتبه خوبی دارند و به آخرین پذیرفته شده نزدیک هستند در صورتی که دانشگاهی اعلام کند و ظرفیت داشته باشد با داشتن شرایطی که گفته شد می توانید برای قبولی در دانشگاه آزاد شرکت کنید م شانس خود را امتحان نمایید.

 

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1402

شرایط  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رتبه های بالا

دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر قبولی افراد شرایطی را در نظر می گیرد تا رتبه های بالا بتوانند ثبت نام انجام دهند یکی از این شرایط تکمیل ظرفیت است. دانشگاه آزاد اسلامی لیستی را برای تکمیل ظرفیت در نظر می گیرد تا جای خالی رتبه هایی که در این دانشگاه ها قبول شده اند ولی ثبت نام نکرده اند را با این لیست پر کند. باید این را در نظر بگیرید و بدانید اولویت با رتبه ها و تراز های بالا تر است.

اگر از جمله افرادی هستید که در لیست تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 قرار دارید یا می خواهید از چگونگی شرایط آن اطلاعات کاملی را دریافت کنید می توانید با شماره های صدای سنجش تماس بگیرید و از طریق مشاوران ما شرایط را بهتر و کامل تر جویا شوید. باید در نظر داشته باشید مدت زمان تکمیل ظرفیت ها کوتاه است و از طریق سایت سنجش اعلام می شود.

دانشگاه آزاد از طریق لیستی که اعلام می شود افراد را بر اساس رتبه قبول و یا مردود اعلام می کند. اگر رتبه شما بالا باشد در کارنامه کلمه قبولی و در غیر این صورت کلمه مردود اعلام می شود اگر در لیست انتظار قرار داشته باشید کلمه ذخیره ذکر شده است. برای آشنایی بیشتر با زمان تکمیل ظرفیت ها و میزان ظرفیت های دانشگاه آزاد ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تاریخ و زمان تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403

 

به گفته مرکز سنجش و پذیرش افرادی که کارنامه آن ها نشان می دهد که جزو ذخیره ها هستند باید به سایت azmoon.org مراجعه و در صورت تمایل برای شرکت در دانشگاه آزاد به صورت تکمیل ظرفیت فرم خود را کامل نمایند و پس از آن برای اعلام قبولی به همین سایت مراجعه کنند. برای دریافت کارنامه و دیدن اطمینان از شرایط تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

زمان ثبت نام های افراد ذخیره در لیست دانشگاه آزاد پس از کنکور سراسری و اعلام نتایج مشخص خواهد شد در حال حاضر زمانی برای این موضوع مشخص نشده است. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ها پس از کنکور سراسری به سایت سنجش مراجعه نمایید تا از تاریخ ها اطلاع یابید.

کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی

چگونگی ثبت نام تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403

 

پس از اعلام نتایج و کارنامه نهایی افرادی به سه دسته تقسیم خواهند شد کسانی که مردود شده اند افرادی که قبول شده اند و کسانی که در لیست انتظار قرار دارند. اگر شما جزو دسته سوم باشید رتبه و تراز شما به آخرین نفری که در آن کد رشته محل قبول شده است بسیار نزدیک می باشد در صورتی که فرد یا افرادی برای ثبت نام نهایی دانشگاه آزاد اقدام نکنند شما بجای آن فرد در لیست قبولی ها قرار خواهید گرفت.

توجه داشته باشید اگر کارنامه نهایی دریافت نکرده اید و یا هنوز کنکور سراسری یا آزاد را شرکت نکرده باشید نمی توانید در لیست ذخیره ها قرار بگیرد. کلمه ذخیره بع این معنی است که احتمال قبولی وجود دارد ولی همچنان مشخص نیست که آیا حتما قبول می شوید یا خیر پس قرار گرفتن در این لیست به معنی قبولی صد درصد نمی باشد.

کسانی که در لیست ذخیره قرار دارند باید برای تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 در تاریخ هایی که از طریق سایت سنجش اعلام می شود به سایت پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و فرم مربوطه را پر کنند و به این صورت امادگی خود را برای بودن در لیست انتظار اعلام کنند. پس از آن در روز های بعد به همین سایت مراجعه نمایند تا با حق تقدم نسبت به رتبه و تراز قبولی آن ها مشخص گردد. اگر هر چه ظرفیت ها بالا تر باشد شانس قبولی بیشتر خواهد بود میزان این ظرفیت ها فعلا مشخص نیست و اعلام نشده است.

 

اطلاعات بیشتر راجب تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403

لیست رشته محل هایی که شرایط پذیرش دانشجوی ذخیره را دارند از طریق سایت سنجش اعلام می شود. دفترچه ای به این منظور در زمان مشخص در سایت سنجش قرار خواهد گرفت و توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

فقط افرادی که در کارنامه آن ها کلمه ذخیره وجود داشته باشد می توانند برای همان کد رشته محل ها اقدام به پذیرش نمایند.

اگر در لیست ذخیره قرار دارید در صورتی که جای خالی مناسب با رتبه شما به وجود آید و ظرفیت ها تا رتبه شما ادامه داشته باشد در آن کد رشته محل قبول خواهید شد ولی اگر تا قبل از رتبه شما ظرفیت ها تکمیل شده باشد شانس شما برای قبولی در آن کد رشته محل از بین رفته است.

مشاوره در خصوص تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403

با مشاورین با تجربه در این زمینه می توانید شانس بالا تری برای قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 داشته باشید ثبت نام به موقع و دقیق از جمله این موارد است. زمان اعلام سازمان و تغییرات احتمالی در روند پذیرش ها دفترچه کد رشته محل ها از جمله مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید. یکی از شانس های شما برای قبولی در رشته مورد نظر تان قرار گرفتن در لیست ذخیره های دانشگاه آزاد است.

مشاوره مناسب در این موارد می تواند بسیار به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید با بررسی رتبه شما و رتبه های قبولی می توان گفت احتمال قبولی شما چقدر است و یا بهترین گزینه در بین دانشگاه های دارای تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1403 نسبت به شرایط شما چیست برای پاسخ به همه سوالات می توانید با مشاورین صدای سنجش به صورت تلفنی در تماس باشید تا از همه شرایط ثبت نام های دانشگاه آزاد و سراسری آگاهی یابید.

 

ماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.