رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403

 

اگر در کنکور شرکت کرده اید و به رشته هایی مانند فیزیوتراپی علاقه دارید باید راجعب این رشته اطلاعات خود را کامل کنید. آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 و رتبه خودتان را در نظر داشته باشید تا مشخص شود چقدر به اهداف خود نزدیک هستید. کسانی که علاقه به شرکت در این رشته را دارند باید برنامه ریزی مناسبی برای قبولی در این رشته را داشته باشند. این رشته به تازگی بسیار نظر افراد را به خود جلب کرده است و بسیاری برای قبولی این رشته خود را برای کنکور آماده می کنند.

 

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1401-1402

 

رشته های پیراپزشکی

راهنمای انتخاب رشته تجربی

شرایط شرکت در زیر گروه تجربی

هر سال سازمان سنجش کشور کنکور را برگزار می کند و دفترچه راهنمای کنکور را نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد تمام زیر گروه ها درون این دفترچه ها مشخص است پس به کمک آن می توانید خود را برای کنکور سراسری آماده کنید. برای این که با رتبه های نزدیک به خودتان آشنا شوید و از قبولی خودتان اطلاع یابید بهترین میزان برای سنجش کنکور سال قبل است.

با در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 می توانید توانایی های خود را بسنجید و تلاش خود را برای رسیدن به آرزو هایتان بیشتر کنید. با استفاده از راهنمایی ها توسط صدای سنجش و مشاورین خوب و حرفه ای رسیدن به آرزو هایتان را راحت تر خواهید کرد. همان طور که می دانید بسیاری از افراد با مشاوره خوب توانسته اند در این رشته قبول شوند.

با بررسی رتبه شما و آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 توسط مشاورین صدای سنجش مشخص خواهد شد که آیا به راحتی در این رشته قبول خواهید شد یا خیر پس با ما تماس بگیرید تا از آخرین تغییرات کنکور سراسری و آزاد مطلع شوید. با مطالعه این مقاله با رتبه های قبولی در سال های قبل آشنا خواهید شد پس اگر این موضوع برای شما مهم است تا آخر مطلب را مطالعه کنید.

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 در مناطق مختلف

شرایط داشتن سهمیه منطقه یک به این صورت است که متقاضی باید حتما سه سال آخر دوره تحصیلات خود را در استان ها و شهر های بزرگ که از نظر آموزشی درجه بالایی دارند و به اصلاح مناطق محروم نیستند و یا مشکلی از نظر شرایط تحصیل ندارند گذرانده باشند. این افراد که از نظر تحصیلی رفاه کافی داشته اند و مشکلات فردی که در به عنوان مثال روستا تحصیل می کند را ندارند با هم در نظر گرفته می شوند تا عدالت بر قرار باشد.

در سال گذشته آخرین رتبه های قبولی در منطقه یک به این صورت بوده که در شهر تهران رتبه ۱۷۲۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در شهر شیراز رتبه ۲۱۱۹ دانشگاه علوم پزشکی ، در شهر مشهد ۲۲۳۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در تبریز ۳۹۲۰ دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، در شهر رشت ۲۴۴۱ دانشگاه علوم پزشکی گیلان رشت قبولی داشته اند.

شرایط شرکت برای افرادی که آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 را دارند هم به این صورت است که این جامعه آماری نیز با یک دیگر سنجیده می شوند. این افراد هم سه سال اخر دوران تحصیل خود را در شهر ها گذرانده اند. رتبه برای این افراد هم مهم است چرا که مشخص خواهد کرد در کدام دانشگاه تحصیل خواهید کرد.

این سهمیه نیز بسیار پر مخاطب است و بسیاری می خواهند در سهمیه منطقه دو شرکت کنند آخرین رتبه ها به شرح زیر است:

تهران ۱۹۶۴ علوم پزشکی تهران ،تبریز ۳۲۱۷ علوم پزشکی تبریز ،رشت ۳۲۴۸ علوم پزشکی رشت ، مشهد ۳۵۲۴ علوم پزشکی مشهد و کرمان ۴۲۴۸ علوم پزشکی کرمان آخرین رتبه های قبولی منطقه دو در سال گذشته می باشند.

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 در مناطق محروم

افرادی که در منطقه سه در کنکور شرکت کرده اند و سه سال اخر تحصیل شان هم در همین مناطق بوده است در یک جامعه آماری قرار می گیرند چرا که از نظر رفاه در دوران تحصیل مانند شهر های بزرگ نیستند و درس خواندن بسیار سخت تر از دیگر شهر هاست.

از دیگر افرادی که این سهمیه به آن ها هم داده خواهد شد کسانی هستند که دو سال اخر تحصیل خود را در کشور های دیگر گذرانده باشند و خارج از کشور تحصیل کرده اند. همه افرادی که معلولیت دارند مانند نابینایان ناشنوایان افرادی که از نظر جسمی معلولیت های حرکتی دارند هم در این دسته قرار می گیرند.

منطقه سه و آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 به شرح زیر است:

تهران ۱۶۰۷ دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ۲۶۹۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران ، شیراز ۲۱۹۲ دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، کرمان ۳۱۰۰ دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اهواز ۳۳۶۲ دانشگاه علوم پزشکی اهواز آخرین رتبه های قبولی منطقه سه در سال گذشته بوده اند.

نکات مهم برای آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی بسیار متفاوت است در این مطلب سعی شده تا با قبولی های سال های قبل میزان رتبه و دانشگاه های پذیرفته شده آشنا شده باشید ولی برای اطلاع از تمام رتبه های قبولی در سال قبل بر اساس سهمیه و با تحلیل کارنامه را می توانید با تماس با مشاورین صدای سنجش در اختیار داشته باشید.

برنامه ریزی تحصیلی نکته بسیار مهمی است که نباید از آن به راحتی بگذریم پس از تحلیل آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 باید برنامه ریزی داشته باشید تا در زمان کنکور خود بهترین نتیجه را بگیرید.

می توانید با دانلود سوالات سال قبل و پاسخ نامه آن به سوالات مانند کنکور جواب دهید و سپس محاسبه کنید تا حدود رتبه خود را به دست بیاورید. دانستن رتبه شما می تواند بسیار در قبولی در سال جدید به شما کمک کند. وقتی بدانید نقاط مثبت و منفی شما چه چیز هایی است با برنامه ریزی بهتر توسط مشاورین صدای سنجش به اهداف خود خواهید رسید. در تمام مراحل مانند برنامه ریزی تحصیلی ، ثبت نام برای کنکور ، اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته در کنار شما خواهیم بود.

برای آشنایی بیشتر با شرایط و چگونگی آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1403 با شماره های مرکز مشاوره صدای سنجش تماس بگیرید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.