رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کسری خدمت بسیج چیست ؟

کسری خدمت بسیج یکی دیگر از تسهیلات متعلق به سربازان است . افرادی که امکان استفاده لز کسری خدمت بسیج را دادند میتوانند پس از آگاهی و دریافت اطلاعات کافی در این زمینه برای اخذ کسری خدمتی خود اقدام نمایند تا محاسبات کسر خدمتی آنها صورت بگیرد . همانگونه که در مطالب قیلی نیز گفته شد کسر خدمت سبب کاهش مدت زمان خدمت افراد می شود . اما ممکن است سوال های متعدد و بسیاری در خصوص دریافت کسری خدمت برای داوطلبان ایجاد شود برای مثال :

چگونگی دریافت کسری خدمت بسیج ؟

شرایط محاسبات کسری خدمت برای فرد مشمول به انجام خدمت سربازی چگونه است ؟ در ادامه مطالب به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب آگاهی به شما توصیه میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

کسری خدمت بسیج

طرح هایی که باعث عراقه مندی افراد به انجام خدمت سربازی می شود ؟

همانگونه که میدانید اکنون هر یک از جوانانی که به سن هجده سال تمام می رسند مشمول به انجام خدمت سربازی می شود و باید برای انجام دوران خدمت سربازی خود اقدام کنند .
ولی طرح هایی با منظور تشویق و سوق دادن جوانان به عرصه ی خدمت سربازی را نیز شاهد هستیم که سبب علاقه مندی آنها به انجام خدمت نظام وظیفه می شود .
یکی از اصلی ترین و مهمترین طرح های علاقه مندی مشمولین همین کسری خدمت سربازی است .
طرح کسری خدمت شامل افرادی می شود که از شرایط و ضوابط خواسته برخوردار باشند ، کسری خدمت باعث مدت زمان کاهش سربازی افراد می شود .
توجه داشته باشید کلیه افراد ملزم هستند از نحوه محاسبات کسری خدمت و دیگر شرایط موجود در این زمینه مطلع باشند .

مدت زمان کسری بسیج چه میزان می باشد ؟

آیا اطلاع دارید که در صورت اخذ کسری خدمت بسیج تا چه میزان میتوانید از مدت زمان خدمت سربازی خود کم کنید ؟
آیا مدت زمان کم شده مقدار بسیاری است ؟
در پاسخ به سوالات این دوستان باید بگوییم که باتوجه به اطلاعیه هایی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به دستمان رسیده و قانون های تصویب شده ی مجلس مدت زمان کسری خدمت سربازی تنها چند ماه است .
اما قابل ذکر است که این مدت زمان کسر شده تنها به افرادی اختصاص دارد که عضو فعال بسیج باشند .

اگر شما تنها چند ماهی عضو بسیج بوده اید شرایط متفاوتی برایتان وجود دارد و قطعا هنانند اعضای فعال بسیج نیست .
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کسری خدمت بسیج باید به زمان حضور خود در بسیج توجه داشته باشید زیرا تنها مدت زمان حضور شماست که میتواند در کسری خدمتی شما تاثیر گذار باشد . در این راستا میتوانید با مشاورین فعال در این زمینه نیز گفت و گو ، مشورت داشته باشید و از تجربیات آنها استفاده کنید .

چگونگی محاسبات کسری خدمت افراد بسیجی

آیا از چگونگی محاسبات کسری خدمت آگاهی دارید ؟ آیا مطلع هستید در چگونگی محاسبات کسری خدمت چه شرایط و ضوابطی ملاک است ؟
در این قسمت میخواهیم چگونگی های محاسبات کسری خدمت بسیج را در اختیارتان قرار دهیم . برای دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر در این زمینه توصیه میکنیم تا پایان این مطالب با ما همراه باشید .

اگر شما در گروه های مقاومت بسیج سابقه دارید و عضو فعال بسیح می باشد و همچنین ور فعالیت های بسیجی و برنامه کو حتی ماموریت ها نیز حضور داشته اید میتدانید حداقل از چهل و پنج روز کسری خدمت بهره مند شوید .

اگر در شورای بخش مقاومت نیز فعالیت داشته اید میتوانید حداقل به مدت یکسال از کسری خدمتی در این زمینه برخوردار شوید .

همچنین اکر به عنوان یک فرمانده در یک پایگاه مقاومت بسیج فعالیت داشته اید و یا جزو یکی از اعضای شورای حوزه بودید میتوانید برای کسر خومت سه ماه ی خود اقدام کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت کسری خدمت توصیه میکنیم حتما با مشاورین فعال در این زمینه مشورت و گفت و گویی داشته باشید .

 شرایط و ضوابط مورد نیاز برای اخذ کسری خدمت بسیج

داوطلبین گرامی توجه کنید برای اخذ کسر باید از تمامی شرایط و ضوابط خواسته شده برخوردار باشید ، شرایط و ضوابط خواسته شده برای اخذ کسر خدمتی به شرح زیر می باشد :

توجه داشته باشید در صورتی که در خدمت خود غیبت داشته اید باید مدارکی برای توضیح و موجه کردن غیبت خود به همراه داشته باشید ‌تا به واحد نربوطه ارائه دهید .

اگر به صورت همزمان هم عضو بسیج باشدی و هم درحال انجام خدمت سربازی باشید این برای شما سابقه در نظر گرفته نمی شود و نمیتوانید کسری خدمیت دریافت کنید .

توجه کنید کسری خدمت فقط به بسیجیان فعال اختصاص دارد ، اگر جزو اعضای فعال بسیج نیستید و حداقل روزی شش ساعت فعالیت نداشته اید نمیتوانید تقاضای کسری خدمتی داشته باشید .

باتوجه به مطالب فوق همانگونه که مشاهده میکنید تنها افرادی امکان دریافت کسری خدمتی دارد که جزو افراد فعال بوده اند و این امکان برای دیگر مشمولبن وجود ندارد‌ .
در زمان دریافت و تقاضای کسری خدمتی بسیج توجه داشته باشید تنها افراد بسیج فعالی میتوانند از این خدمات بهره مند شوند .

مراحل دریافت کسری خدمتی بسیج به شرح زیر است :

آیا مطلع هستید نخستین گام برای اخذ کسری خدمت چیست ؟ در این قسمت میخواهیم تمانی مراحل دریافت کسری خدمتی را برای شما توضیح دهیم‌ پس تا پایان این قسمت با ما همراه باشید .

نخستین گام برای دریافت کسری خدمتی مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیجی است که در آن مشمول سابقه هستید و باید فرم های مربوطه ی خود را مهر کنید .

پس از مراجعه نمودن به پایگاه های مقاومت بسبج ناحیه ی خود که در آن فعالیت داشته اید باید به بخش نیروی انسانی مراجعه نمایید تا شرایط شما مورد صلاح دید قرار گیرد .

پس از انجام مراحل فوق باید فرم های مربوطه ای که در این راستا به شما ارائه می شود را برای دریافت کسری خدمتی تکمیل کنید .

فرم تکمیل شده باید برای انجام تاییدیه به حوزه ی مقاومت بسیج ناحیه رسد .

پس از انجام مراحل بالا به درستی کسری خدمتی برای شما عزیزان صادر می شود و میتوانید از آن بهره مند شوید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *