رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در پایان ترم دانشجویی ، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی برای شرکت در آزمون های پایان ترم اقدام می نمایند. زمان آزمون های پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی طبق جدول زمانبندی مشخص از سمت مرکز برنامه ریزی آموزشی در اختیار واحد های دانشگاهی علمی کاربردی قرار می گیرد.کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف تحصیلی می بایست در زمان مشخص برای دریافت کارت شرکت در آزمون های دانشگاه علمی کاربردی 1403  از طریق سامانه هم آوا اقدام نمایند و کارت شرکت در آزمون های پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کنند . برای ورود و شرکت در جلسه امتحانی دانشجویان نیازمند کارت ورود به جلسه امتحان می باشند.در این مقاله قصد داریم درباره شرایط و چگونگی دریافت کارت  آزمون های دانشگاه علمی کاربردی 1403 بپردازیم.

مطالعه بیشتر:

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 1403

داوطلبان و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای شرکت در آزمون های پایان ترم خود ، نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون ها از طریق سامانه هم آوا اقدام نمایند.دانشجویان ابتدا می بایست برای دریافت کارت  امتحانات دانشگاه علمی کاربردی فرم نظر سنجی در رابطه با اساتید واحد را پر کرده و مبلغ باقی مانده از شهریه ترم جاری را پرداخت نمایند تا بتوانند از سامانه کارت خود را دریافت نمایند.در سامانه هم آوا قبل از برگزاری امتحانات در آخر هر ترم ، کارت شرکت در آزمون دانشگاه علمی کاربردی صادر می شود و داوطلبان می توانند برای دریافت کارت امتحانی اقدام نمایند.

 

کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99

 

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

شرایط دریافت کارت امتحانی

در پایان هر ترم تحصیلی ، کارت شرکت در آزمون های دانشگاه علمی کاربردی قبل از شروع آزمون ها اجرا می گردد و دانشجویان تنها به مدت کمتر از یک هفته فرصت دارند برای دریافت کارت خود اقدام نمایند.براساس بخشنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی ، آزمون های علمی کاربردی از طریق جدول زمانبندی اعلام می شود و براساس این موضوع کارت ورود به جلسه آزمون های دانشگاه علمی کاربردی انتشار میابد.کارت ورود به آزمون های پایان ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا برای دریافت دانشجویان قرار می گیرد.در شرایط فعلی کشور و باتوجه به شرایط کرونا و تعطیلی موقت دانشگاه ها ، اگر در برگزاری امتحان های دانشجویان و زمان انتشار کارت شرکت در آزمون های 1403 تغییرات زمانبندی ایجاد شود این مقاله از طرف صدای سنجش تغییر می یابد و مراتب به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 1403

سامانه یکپارچه  هم آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ایجاد بستری آسان جهت انجام خدمات دانشجویی داوطلبان ایجاد شده است و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 1403 باید ابتدا وارد سایت هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir شوند و مشخصات خود را داوطلب وارد کرده و با ورود دانشجو به پرتال خود می تواند کارت امتحانی خود را دریافت نماید.برای دریافت کارت آزمون دانشگاه علمی کاربردی 1403 می بایست مراحل به شرح زیر انجام گردد:کلیه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد سامانه یکپارچه هم آوا به آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir شده و هر داوطلب روی لینک ورود کلیک کرده و با نام کاربری و کلمه عبور خصوصی وارد پرتال خود می شوند و از بخش چاپ کارت ورود به جلسه می توانند کارت خود را دریافت نموده و برای روز امتحان نسخه چاپی آن را تهیه نمایند.

چگونگی دریافت کارت آزمون دانشگاه علمی کاربردی 1403 :

دانشجویان می بایست وارد سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شده به نشانی edu.uast.ac.ir شده و در سامانه هم آوا اطلاعات خود که شامل نام کاربری و کلمه عبور می باشد را وارد نموده و پس از ورود منوی دسترسی ها را انتخاب کرده و روی قسمت نمایش و چاپ کارت امتحان کلیک می کنیم و دانشجو می تواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از آن نسخه چاپی تهیه نماید. در صورتی که داوطلبان در خصوص شرایط دریافت کارت شرکت در آزمون های دانشگاه علمی کاربردی 99 سوال و ابهامی دارند،می توانند سوالاتشان را از طریق سامانه پاسخگویی صدای سنجش دریافت نموده و از خدمات مشاوره تلفنی صدای سنجش بهره مند شوند.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

سوالات احتمالی

 

1- برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی چگونه اقدام کنیم؟

داوطلبان می بایست وارد سامانه هم آوا شده و همان طور که در مقاله بالا توضیح دادیم می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و نسخه چاپی آن را تهیه نمایند.

 

2- در سامانه هم آوا برای ورود  چه اطلاعاتی  برای دریافت کارت امتحانی لازم است ؟

در سامانه هم آوا برای این که به پرتال شخصی خود وارد شویم اطلاعاتی مانند نام کاربری و کلمه عبور هر داوطلب مورد نیاز می باشد.

 

3-  در چه تاریخی داوطلبان می بایست برای دریافت کارت آزمون های دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند ؟

برای این که داوطلبان برای دریافت کارت امتحانی خود اقدام نمایند می بایست قبل از شروع آزمون های پایان ترم اقدام به دریافت آن نمایند.

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.