رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه و شرایط ورود به کلاس های سامانه سما لایو توضیح دهیم .دانشجوهای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشکده علمی کاربردی می بایست براساس روزنگار آموزشی واحد های دریافت شده در ترم تحصیلی ، در سر جلسات کلاس ها شرکت نمایند . متقاضیان جهت شرکت در کلاس های آنلاین و مجازی می بایست در سامانه سمالایو ثبت نام نمایند نشانی سامانه سمالایو به آدرس samalive.ir و یا این که samademo.ir می باشد.جهت  مشاوره تلفنی روش ورود به کلاس های سامانه سمالایو علمی کاربردی می توانید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

نحوه ورود به کلاس های سامانه سمالایو علمی کاربردی

سامانه سمالایو در آغاز با مقصود پیشرفت و بهبود فراگیری های کلاس های غیر حضوری ارائه گردیده و برای داوطلبان دانشکده های علمی کاربردی فعال‌ساز‌ی گردیده و حالا تحت عنوان سامانه یادگیری های مجازی جامع علمی کاربردی به حساب می آید . داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی کلیه واحد های علمی کاربردی برای بهره گیری از آموزش های غیرحضوری بایستی وارد تارنما samalive و یا اینکه samademo شوند .

شرایط سامانه سمالایو

داوطلبان بعد از ورود به  سامانه سمالایو بایستی براساس تقویم آموزشی دانشگاه در کلاس های درسی هر واحد حاضر شوند ، و در سامانه سمالایو کلاس های آنلاین عضویت یابند.در واقع تعداد کلاس های مجازی فعال دانشجویان بعد از ورود دانشجویان به سامانه ، یاداوری گردیده و نشان داده میشود .با اعتنا به اهمیت شرکت داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی در کلاس های آنلاین ، پیرو این نوشته‌ی علمی پروسه ورود به کلاس های سامانه سما لایو علمی کاربردی برای کلیه دانشجو های علمی کاربردی شرح داده ایم.

سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *