رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

این نرم افزار با توجه به این که رتبه شما در کارنامه چقدر شده است و با توجه به قبولی افراد در سال های قبل با این رتبه تخمین می زند که چه رشته ای را قبول خواهید شد. با استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه می توانیم بگوییم که فرد در چه رشته ای و در چه دانشگاهی قبول می شوید ، ولی با وجود این باید بدانید که نحوه چیدمان اولویت ها می تواند بر قبولی شما تاثیر گذار باشد.

شما می توانید با وارد کردن اطلاعات به نرم افزار ببینید که با داشتن هر میزانی از رتبه در کنکور می توانید در کدام شهر ها و در کدام دانشگاه و رشته مشغول به تحصیل شوید. چند سالی است که بیشتر متقاضیان از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه استفاده می کنند. تا حدودی می تواند نزدیک به نتیجه واقعی باشد.

شما با استفاده از این نرم افزار در سایت صدای سنجش با اطمینان بیشتری رشته خود را انتخاب خواهید کرد. و اگر به هر دلیلی رتبه قبولی را نمی آورید می توانید از مشاورین صدای سنجش کمک بگیرید تا به شما راهنمایی کنند تا بهترین تصمیم را در رابطه با تعیین رشته خود داشته باشید.

 

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

چگونگی استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

برای استفاده از این نرم افزار شما ابتدا باید رشته تحصیلی خود را مشخص کنید مثلا رشته تجربی، ،ریاضی ، انسانی، هنر و… پس از آن سهمیه خود را مشخص می کنید به طور مثال سهمیه منطقه دو ،سهمیه ایثارگران و… پس از آن رتبه در سهمیه را وارد می کنید. پس از آن متوجه می شوید که با این رتبه به صورت خوش بینانه در کدام رشته و محل ها قبول می شوید و یا بدبینانه ترین حالت چه رشته هایی می تواند باشد.

استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه  به همه پیشنهاد می شود چرا که با استفاده از نرم افزار صدای سنجش می توانید تخمین درستی بزنید چون بانک اطلاعاتی این نرم افزار بسیار کامل است. دیگر لازم نیست تا نتیجه کنکور صبر کنید تا بفهمید در کدام رشته ها رتبه کافی را داشته اید و با خیال راحت انتخاب رشته کنید و با استفاده از تماس با مرکز صدای سنجش می توانید چیدمان رشته ها را هم به صورت دقیق انجام دهید و به راحتی و بدون استرس رشته مورد نظر تان قبول شوید.

انتخاب رشته درست با نرم افزار

انتخاب رشته را می توان مهم تر از کنکور دانست چرا که دیده شده با رتبه های خوب ولی انتخاب رشته اشتباه نتیجه خوبی نگرفته اند پس باید انتخاب رشته را بسیار دقیق انجام داد علاوه بر تجربه استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه به ما کمک می کند تا کم ترین خطا را داشته باشیم بعضی مواقع دیده شده است که بخاطر چند رتبه بالا تر و یا پایین تر افراد در شهرستان های متفاوت مجبور به تحصیل می شوند پس دقت بالا بسیار مهم و لازم است.

صدای سنجش با استفاده از اطلاعات سال های گذشته توانسته است که یک نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه طراحی کند تا شما از شرایطی که دارید آگاه باشید و انتظار تان از رشته ای که در آن تحصیل خواهید کرد چه باید باشد. مثلا متوجه می شوید که رشته دندانپزشکی تا حدود چه رتبه ای امکان پذیر است. برای بالا بردن دانش خود از این نظر می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

این نرم افزار در شرایط متفاوتی قابلیت دارد هم در بخش های دانشگاه ها و هم رشته ها و هم قبولی بر اساس رتبه شما با توجه به سال های قبل نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه نزدیک ترین پیشنهاد ها را به شما نشان می دهد و بهترین حالت را باید در انتخاب های نخست قرار داده و پس از آن انتخاب های منطقی و دور از ذهن که احتمال کم تری برای قبولی در آن ها وجود دارد.

رتبه مخصوص هر رشته چیست؟

برای پاسخ به این سوال لازم است ببینید در سال های قبل متقاضیان با رتبه های متفاوت در کدام رشته محل ها قبول شده اند. تخمین این رتبه ها به صورت دستی بسیار مشکل است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه  بفهمید چه رتبه ای را لازم دارید اگر چه باید تا آخرین حد از توان خود درس بخوانید و به این موضوع بسنده نکنید ولی می توانید از وضعیت خود انتظار واقع بینانه داشته باشید.

برای آن که در رشته خاصی و یا در محلی که خودتان می خواهید قبول شوید اول باید تلاش کنید و پس از آن با یک مشاور خوب کنکور در تماس باشید همان طور که می دانید مشاورین صدای سنجش از بهترین ها هستند. پس از آن که کنکور برگزار شد و شما رتبه خود را در کارنامه مشاهده کردید می توانید از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه استفاده کنید تا شانس های خود را از بیشترین به کم ترین بدانید سپس با مشورت با مشاورین صدای سنجش انتخاب رشته نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار تخمین رتبه کنکور

نرم‌افزار‌ تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سوالات راجع به نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

آیا این رشته ها دقیق هستند و نرم افزار خطا نمی کند؟

باید بگوییم درصد خیلی زیادی نرم افزار درست تشخیص می دهد ولی این که هیچ خطایی نداشته باشد حدود ۵درصد احتمال آن وجود دارد.

برای استفاده از این نرم افزار چه اطلاعاتی لازم است؟

به طور خلاصه توضیح داده شد که رشته مورد نظر تان و محل دانشگاه سهمیه هایی که دارید و پس از آن رتبه در سهمیه را وارد کنید

پاسخ نرم افزار به چه صورت است؟

پاسخ ها به ترتیب خوش بینانه بهترین حالت و قبولی تقریبا ۹۰٪ ، به طور منطقی حدودا احتمال ۶۰٪  ، بد بینانه و یا بد ترین حالت از نظر قبولی و پایین ترین احتمال۳۰٪ را نشان می دهد.

مشاورین صدای سنجش برای استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

و اشکالات احتمالی هم در انتخاب رشته و هم در استفاده از نرم افزار پاسخگو هستند. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار و گرفتن مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته با ما در تماس باشید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *