رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نرم‌افزار‌ تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

توضیحاتی درباره نرم­ افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

با استفاده از نرم‌افزار‌ تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه می‌توانید اطلاعات لازم درباره رشته و دانشگاهی که ممکن است در آن قبول شوید را بدست آورید. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید رشته و دانشگاهی که به آن علاقمند هستید را در محل‌های مناسب جایگذاری کنید و سپس با کلیک برروی گزینه جستجو رتبه‌ای که باید برای رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته انتخابی نیاز دارید را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است این نرم‌افزار در پنج گروه آزمایشی و با سهمیه‌های متفاوت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است استفاده از این نرم‌افزارها کامل رایگان بوده و برای استفاده از آنها لازم نیست هیچ پولی بپردازید. افرادی که در کنکورهای ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان شرکت کرده‌اند می‌توانند از این نرم‌افزارها استفاده نمایند همچنین اگر مشمول استفاده از سهمیه مناطق، سهمیه 5 درصدی و سهمیه 25 درصدی هستید نیز می‌توانید سهمیه خود در وارد کنید و سپس رتبه موردنیاز شما برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به ذکر است که استفاده از این نرم‌افزارها فقط مختص به زمان اعلام نتایج کنکور نیست و شما می‌توانید برای برنامه‌ریزی کنکور نیز از آن استفاده نمایید برای مثال می‌توانید رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را وارد کنید و با توجه به رتبه‌ای که برای تحصیل در رشته موردنظر خود نیاز دارید، برای کنکور سراسری برنامه‌ریزی کنید. با این کار شانس و احتمال موفقیت شما در کنکور سراسری بسیار بالاتر می‌رود.

 

نرم‌افزار‌ تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

نرم ­افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه در کنکور

تمامی کسانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند به دنبال یک برنامه‌ریزی دقیق و اختصاصی هستند تا بتوانند در رشته‌ای که به آن علاقه دارند تحصیل کنند. برای تحصیل در رشته موردنظر باید رتبه موردنیاز را کسب نمایید تا بتوانید به دانشگاه وارد شوید.

امروزه نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی متعددی راه‌اندازی شده‌اند که به شما و تمامی داوطلبان کنکور سراسری این امکان را می‌دهند که با کمک آنها دقیقتر و بهتر برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید اطلاعاتی از جمله رشته و دانشگاه مورد علاقه خود در این برنامه‌ها وارد کنید، سپس با کلیک برروی گزینه جستجو، اطلاعات لازم و رتبه موردنیاز برای قبول شدن در این دانشگاه‌ها را برای شما به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین شما می‌توانید درصدهای موردنیاز برای قبول شدن در این دانشگاه‌ها دریافت نمایید. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید درصدهای موردنیاز را مشاهده کنید و باتوجه به استعداد خود برای قبول شدن در رشته‌های مختلف تلاش کنید. درصد خطای نرم­افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه بسیار پایین بوده و باتوجه به قبول‌شدگان سال‌های گذشته این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی رتبه و درصد کسانی که در سال‌های گذشته در رشته و شهر موردنظر شما قبول شده‌اند را برای شما به نمایش خواهند گذاشت.

تخمین رتبه

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مشکل‌های هر فرد کنکوری، تخمین رتبه است. ممکن است شما هم مثل بیشتر متقاضیان کنکور سراسری به فکر کسب رتبه موردنیاز برای قبول شدن در رشته و دانشگاه موردنظر و مورد علاقه خود باشید. امروزه نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی ازجمله نرم­افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه راه‌اندازی شده‌اند که شما با کمک آنها می‌توانید در کسری از ثانیه رتبه موردنیاز برای قبول شدن در دانشگاه و رشته‌ای که به آن علاقه دارید را جستجو کنید.

با دانستن این اطلاعات می‌توانید بسیار مفیدتر و دقیق‌تر برای کنکوری که در پیش دارید، برنامه‌ریزی کنید. در واقع رتبه کنکور مقایسه عملکرد شما با دیگر شرکت‌کنندگان کنکور سراسری بدون در نظر گرفتن سهمیه مناطق و.. است.

رتبه کنکور شما تاثیر مستقیمی برروی رشته و دانشگاهی که در آن قبول خواهید شد، دارد. درباره تراز باید گفت که تزار همان نمره کل است که همان تابع اختلاف نمرات شما با دیگر شرکت‌کنندگان کنکور است در واقع می‌توان گفت که تراز نشان‌دهنده وضعیت علمی هر داوطلب در کنکور سراسری در هر درس نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان است.

محاسبه تراز بر اساس فاکتورهای نمرات تراز کنکور همچین ضرایب هر گروه، تاثیر مثبت معدل و سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که تخمین تراز با نحوه محاسبه رتبه کنکور سراسری رابطه مستقیمی دارد.

سهمیه مناطق چه تاثیری برروی رتبه کنکور دارد؟

سهمیه مناطق شامل سه منطقه 1، 2 و 3 می‌شود. سهمیه مناطق برروی رتبه کنکور سراسری داوطلب اثرگذار است. لازم به ذکر است که سهمیه مناطق هر داوطلبی باتوجه به شهری که در آن در حال تحصیل است تعیین می‌شود. سهمیه مناطق تمامی متقاضیان کنکور سراسری را در خود جای می‌دهد و فقط مختص تعدادی از داوطلبان نمی‌باشد.

منطقه‌بندی باتوجه به امکانات و تجهیزات شهرها و مناطق صورت می‌گیرد یعنی شهرهایی که امکانات و تجهیزات بیشتری دارند سهمیه منطقه یک به آنها تعلق خواهد گرفت. سهمیه منطقه سه برای شهرهایی است که از نظر امکانات و تجهیزات در سطح پایینی قرار دارند و دانش‌آموزان امکانات و مدارس آنچنانی ندارند. برخی دیگر از  متقاضیان کنکور سراسری، سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی، ایثارگران ۵ درصدی، رزمندگان، خانواده شهدا، بهیاران و مناطق سیل‌زده را دارند و می‌توانند از آن برای بهترشدن رتبه کنکور خود استفاده کنند.

نحوه کار با نرم‌افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

در این بخش از مقاله درباره نحوه کار با نرم‌افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه موردنظر توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. برای کار با این نرم‌افزارها باید ابتدا دفترچه سوالات و پاسخ  را دانلود کنید سپس محدوده درصدهای محاسبه کنید در مرحله بعد وارد نرم‌افزار تخمین رتبه شوید و درصد دروس را به صورت احتمالی وارد کنید. در اولین نگاه ممکن است فکر کنید که انجام این کار هیچ سود و منفعتی ندارد اما اصلا اینگونه نیست چراکه با انجام این کار می‌توانید تاحدودی از وضعیت خود مطلع شوید و برای کسب رتبه موردنیاز برای قبول شدن در رشته مورد علاقه خود بیشتر تلاش کنید

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد درباره نرم‌افزار‌ تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که امروزه تمامی دانش‌آموزان و متقاضیان کنکور سراسری می‌توانند از این نرم‌افزارها برای تعیین و تخمین رتبه خود براساس رشته و دانشگاه مورد علاقه خود استفاده کنند‌. با کمک این برنامه‌ها می‌توانید بهتر و دقیق‌تر برای هدف خود برنامه‌ریزی کنید.

فقط کافی است نام نرم‌افزار تخمین رتبه را در گوگل سرچ کنید و سپس نام رشته یا رشته‌های مورد علاقه خود را به همراه نام دانشگاه یا شهر موردنظر خود انتخاب نمایید با انتخاب گزینه جستجو می‌توانید در کسری از ثانیه به رتبه موردنیاز برای قبول شدن در دانشگاه و رشته موردنظر خود دسترسی داشته باشید

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *