رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳

بسیاری از افراد به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت دارند ولی باید شرایط را در نظر گرفت چرا که در ایران این موضوع بسیار زیاد شده است و افراد خیلی زیادی این تصمیم را دارند. یکی از محبوب ترین روش ها مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ است که بسیار رقابتی می باشد ولی این روش همچنان بسیار محبوب است. با وجود تقاضا ی بسیار زیاد همچنان امید برای مهاجرت وجود دارد ولی باید کشور مقصد را به درستی انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط سال جدید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

زندگی و تحصیل در خارج از کشور

برای بیشتر افراد که علاقه به زندگی در خارج از ایران را دارند یکی از بهترین راه ها مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ است. می توانی با برنامه ریزی و داشتن اهداف به این موضوع دست پیدا کنید. مدتی است که تعداد متقاضیان خروج از کشور و ادامه تحصیل بسیار زیاد شده است ولی همچنان امید برای پذیرش بسیار زیاد است. اگر علاقه به این موضوع دارید حتما به آن خوب فکر کنید سپس اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

مشاورین صدای سنجش در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد. مهم ترین و اولین موضوع انتخاب کشور بر اساس بودجه شما است سپس دانستن زبان کشور مقصد حرف اول را می زند. بعضی از کشور ها به دلیل شرایط ویژه ای که دارند تحصیل در آن ها رایگان می باشد ولی باشد واجد شرایط باشید. پذیرش مهاجر می تواند کمبود نیروی کار را در کشور ها جبران کند به همین دلیل بعضی از کشور ها سعی در جذب مهاجر دارند در سال۲۰۲۳ هم این موضوع وجود دارد.

بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

تحصیل پزشکی در روسیه

مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳؟

ممکن است برای شما نیز سوال بشود که بهتر است به صورت کاری مهاجرت کنیم یا به روش تحصیلی؟ در ادامه سعی شده بعضی از موارد اشاره شود تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. به صورت کلی مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ می تواند بهتر باشد به این صورت که ویزای تحصیلی راحت تر برای کشور های مانند ایران داده می شود زیرا به این صورت شما باعث ارز آوری برای کشور ها خواهید شد ولی اگر به صورت کاری اقدام به گرفتن ویزا نمایید درست است که شما هم در چرخه اقتصادی آن کشور تاثیر مثبت دارید ولی به هر حال باید حقوق دریافت کنید.

قوانین و مراحل گرفتن ویزای کاری به دلیل داشتن مراحل اداری زیاد و پیچیده و کارفرما به راحتی شما را جذب نمی کند چرا که شهروندان و افرادی را که در آن کشور حضور دارند و تحصیل کرده نیز هستند را کنار نخواهد گذاشت و اقدام به پذیرش فردی خارجی کند. مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ به این منظور راحت تر از مهاجرت کاری است. بهتر است ابتدا در کشور مورد نظر تحصیلی کنید سپس بعد از آشنایی با محیط و شرایط اقدام به دریافت ویزای کاری کنید.

شرایط مهم مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳

برای تحصیل افراد کم تر از ۱۸ سال و کودکان تحصیل رایگان نیست در صورتی که پدر و مادر شهروند آن کشور باشند و یا مقیم باشند یا ویزای آن ها اجازه تحصیل فرزند را داشته باشد.  افراد بالای ۱۸ سال داشتن تمکن مالی بسیار مهم است حداقل باید بتوانید مدارکی ارائه کنید که نشان بدهد تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل را دارید.

برای افراد بالای ۱۸ سال داشتن حداقل مدرک دیپلم برای ورود به کارشناسی و یا مدارک کارشناسی ارشد برای رفتن بع مقطع دکتری الزامی است. این مدارک باید ترجمه شود و ترجمه مربوط به زبان کشور مقصد باشد. معدل شما باید بالا تر از ۱۵ باشد و حتما از کار هایی که قبلا انجام شده پرتفولیو داشته باشید تا نشان دهد در آن زمینه آمادگی دارید.

زبان برای مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳

داشتن مدرک زبان برای ورود به دانشگاه لازم است بستگی دارد که شما در دانشگاه انگلیسی زبان اقدام به تحصیل می کنید یا غیر انگلیسی زبان مانند سوئد ، آلمان ، فرانسه و…

اگر نیاز به زبان انگلیسی دارید باید حداقل نمره ۵/۶ یا ۷ داشته باشید بستگی به دانشگاه مورد نظر شما می تواند متفاوت باشد. بهتر است زبان مورد نظر تان را در ایران کامل کنید سپس به دانشگاه در خارج از کشور فکر کنید چرا که هزینه آموزش زبان در کشور مقصد می تواند بیشتر باشد. در صورت تمایل می توانید زبان خود را در کشور مقصد تکمیل کنید.

مهم تر از آن مسئله این است که شما باید ابتدا پذیرش دانشگاه کشور مقصد را داشته باشید تا بتوانید برای مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ اقدام کنید. اگر پذیرش دانشگاه را نداشته باشید نمی توانید ویزا دریافت کنید. برای دریافت پذیرش از دانشگاه ها باید مدرک زبان داشته باشید.

در صورتی که راجع به مدارک تحصیلی و یا مدارک مربوط به زبان ها برای مهاجرت دارید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا بدون مدرک زبان می توان مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ انجام داد؟

به طور کلی افرادی که مدرک زبان ندارند می تواند به این معنا باشد که از این نظر علم کافی را ندارند به همین دلیل در کشور مقصد نیز جزو افراد کم سواد به حساب می آیند. مهم ترین مشکل برای افرادی که به روش های غیر از تحصیل مهاجرت کرده اند مشکل زبان است.

ممکن است فردی سال ها مهاجرت کرده باشد و هم‌چنان زبان آن کشور را کاملا نمی داند پس بهتر است که ابتدا مدرک زبان خود را دریافت کنید سپس برای تحصیل اقدام نمایید. شرایط زندگی برای مهاجران به صورت کلی سخت خواهد بود حال تصور کنید که در ارتباط با افراد نیز دچار مشکل باشید.

 البته برای افراد زیر ۱۸ سال این شرایط وجود دارد که بدون مدرک زبان نیز مهاجرت تحصیلی در ۲۰۲۳ را انجام دهند.

دریافت بورسیه برای تحصیل

برای بیشتر افراد گرفتن بورسیه موضوع بسیار مهمی است این بورسیه ها می توانند به صورت کامل باشند و یا به صورت کمک هزینه تحصیلی. این بورسیه ها از طریق دانشگاه ها و یا دولت به افراد مهاجر تحصیلی داده می شود برای آشنایی بیشتر با شرایط دریافت بورسیه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.