رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

منابع آزمون نظام مهندسی برق

برای این که بتوانید به صورت حرفه ای مشغول به کار در اجرا و یا طراحی شوید باید منابع آزمون نظام مهندسی برق  را مطالعه کنید و در آزمون شرکت نمایید.

برای این که پروانه کار را کسب کنید باید نمره قبولی این آزمون را دریافت کنید همچنین باید بتوانید نیمی از سوالات را پاسخ دهید .

به همین دلیل بهتر است که منابع درست را به طور هدفمند مطالعه کنید. جهت داشتن عضویت در نظام مهندسی باید در آزمون شرکت کنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مواد امتحانی برای اخذ پروانه

برای این که بتوانید در این رشته به خوبی فعالیت داشته باشید و به صورت حرفه ای مشغول به کار شوید لازم است تا منابع آزمون نظام مهندسی برق را مطالعه کنید. این موارد ممکن است تغییراتی داشته باشند به همین دلیل می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را از آخرین تغییرات مطلع سازند.

پس از آن  که ثبت نام را انجام دادین باید منابع درست را مطالعه کنید تا بتوانید به بیشتر از ۵۰٪ سوالات پاسخ دهید تا در این آزمون قبول شوید. نحوه مطالعه این منابع بسیار مهم است ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و برنامه ای برای مطالعه موارد مهم و منابع داشته باشید.

این آزمون به سه قسمت تقسیم می شود که منابع آن ها نیز با یک دیگر متفاوت است.

 

مهم ترین منابع آزمون نظام مهندسی برق ، نظارت، اجرا و طراحی

اگر شرایط شرکت در آزمون را دارید و نام نویسی کرده اید باید منابع موضوع آزمون خود را تهیه و آن را مطالعه کنید. به طور مثال اگر واجد شرایط آزمون نظارت هستید منابع آن را مطالعه کرده و تهیه کنید لازم نیست منابع مربوط به اجرا و طراحی را مطالعه کنید. دقت کنید که در گروه مورد نظرتان ثبت نام را انجام دهید و پس از آن تمام منابع را مطالعه نمایید تا در این آزمون موفق شوید.

درست است که با پاسخ دادن به نیمی از سوالات شما این آزمون را قبول خواهید شد ولی حتما تمام منابع را مطالعه کنید تا مشکلی از نظر پاسخگویی به سوالات نداشته باشید. بهتر است منابع مهم تر را بیشتر مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با منابع آزمون نظام مهندسی برق  و همچنین منابع مهم تر و پر تکرار آن می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

به طور کلی منابع به سه دسته تقسیم می شوند :

صلاحیت طراحی رشته برق

نظارت رشته برق

اجرای رشته برق

برای آشنایی بیشتر با این منابع و مباحث ادامه مطلب را مطالعه کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

شرایط  صلاحیت طراحی و منابع آزمون نظام مهندسی برق

افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که در رشته برق فارغ‌التحصیل شده باشند و یا در رشته های مرتبط تحصیل کرده اند. پس از این که زمان نام نویسی تعیین شد منابع نیز از طریق سازمان اعلام می شود. باید بتوانید در آزمون نمره ی مورد نیاز را کسب کنید بهترین راه برای این که در آزمون قبول شوید مطالعه منابع درست است.

این منابع آزمون نظام مهندسی برق از طریق سازمان وزارت راه و شهرسازی پس از این که ثبت نام ها به اتمام رسید و یا هم زمان با ثبت نام ها اعلام می شود. ممکن است در این بازه زمانی تا آزمون منابع مجدد تغییر کند به همین دلیل بهتر است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا از آخرین تغییرات باخبر شوید.

به صورت کلی منابع شامل: مبحث اول تعاریف ، مبحث دوم نظامات اداری ، مبحث سوم حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق ، مبحث سیزدهم طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ، مبحث پانزده آسانسور و پله برقی مبحث نوزده صرفه جویی در مصرف انرژی ، بیست و یکم پدافند غیر عامل و… است.

منابع هر سال می تواند متغیر باشد به همین دلیل به اطلاعیه ها توجه کنید.

 

موارد مهم نظارت و منابع آزمون نظام مهندسی برق

می توانید در یک یا دو مبحث در آزمون شرکت کنید و هم زمان ثبت نام کنید ولی به صورت کلی پس از این که در هر دو مبحث قبول شوید فقط می توانید پروانه یکی را داشته باشید و در آن فعالیت کنید و به صورت هم زمان در دو مبحث و موضوع نمی توانید پروانه داشته باشید.

مباحث امتحانی و منابع آزمون نظام مهندسی برق طراحی و نظارت رشته برق متفاوت از یک دیگر هستند و از طریق سازمان اعلام می شوند ولی بیشتر موارد در هر دو آزمون تکرار می شوند و با هم بسیار نزدیک هستند اگر علاقه دارید مباحث مشترک را بیشتر مطالعه کنید تا شانس قبولی شما در آزمون بیشتر شود. برای آشنایی بیشتر با مباحث و منابع مهم تر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

بیشتر مباحث صلاحیت طراحی که پیش تر گفته شد و همچنین مواردی چون آئین نامه ، موارد مربوط به اجرا ، اطلاعات عمومی نیز در این آزمون مدنظر است برای اگاهی بیشتر از منابع آزمون با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق صلاحیت اجرا

این مبحث به تازگی به موارد امتحانی دریافت پرونده اضافه شده است که مربوط به تاسیسات برقی است. مواردی از منابع با دو آزمون دیگر همپوشانی دارند ولی بیشتر منابع متفاوت هستند برای آشنایی بیشتر با منابع این آزمون با ما در ارتباط باشید.

منابع از طریق سازمان راه و شهرسازی اعلام می شود ممکن است هر سال تغییراتی را داشته باشد به همین دلیل ما نمی توانیم تمامی منابع را به صورت دقیق در این مطلب اعلام کنیم به همین دلیل بهتر است از ابتدا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا بتوانید به صورت دقیق از منابع اطلاع یابید.

مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی برق چگونه است؟

بهتر است منابع را دقیق مطالعه کنید سپس نمونه سوالات سال های قبل را به دقت مطالعه کرده و موضوعات پر تکرار را شناسایی کنید. مباحث را به طور کامل مطالعه نمایید درست است که این آزمون دوباره در سال برگزار می شود ولی بهتر است هر چه زودتر در آزمون قبول شوید تا پروانه خود را دریافت کنید.

مشاورین صدای سنجش در این زمینه به شما کمک خواهند کرد برای گرفتن وقت مشاوره تماس بگیرید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *