رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

معرفی رشته فوریت های پزشکی

 

برای موفقیت در آینده بهترین کاری که افراد می توانند انجام دهند انتخاب رشته و در ادامه شغلی مناسب است. تحصیل در رشته ای که مورد نظر شما است و به آن علاقه دارید بسیار مهم است. در این مطلب به معرفی رشته فوریت های پزشکی می پردازیم تا شما با ویژگی های آن آشنا شوید و بتوانید شغلی مناسب داشته باشید. کار کردن در این بخش بسیار مهم است به همین دلیل این رشته در دانشگاه ها تدریس می شود. انتخاب رشته درست می تواند در آینده شما بسیار تاثیر گذار باشد برای آشنایی بیشتر و طرح سوالات خود با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

معرفی رشته فوریت های پزشکی

مقاطع تحصیلی این رشته

در ادامه این مطلب سعی شده تا به طور کامل معرفی رشته فوریت های پزشکی انجام گیرد. این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد شما می توانید از طریق آزمون کنکور سراسری در این رشته قبول شده و ادامه تحصیل دهید. در این نوع رشته ها علاقه حرف اول را می زند چرا که شرایط کاری کمی سخت است.

با تعیین رشته در هر کدام از این مقاطع و انتخاب رشته می توانید مشغول به تحصیل شوید. در این رشته متقاضیان مرد و زن پذیرفته می شوند پس می توانید بر اساس دفترچه در این رشته شرکت کنید و در مقاطع کاردانی و کارشناسی شروع به تحصیل نمایید.

انتخاب شغل مناسب و رشته تحصیلی مربوط به آن از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با روند انتخاب رشته و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

معرفی رشته های پزشکی

شرایط آزمون بهیاری

داوطلبان و معرفی رشته فوریت های پزشکی

در این مطلب سعی شده تا به صورت کلی موضوعاتی که برای داوطلبان مهم است و سوالات پر تکرار پاسخ گویی شود. معرفی رشته فوریت های پزشکی که در دفترچه کنکور هم وجود دارد به این صورت است که به صورت کلی شامل خدمات پزشکی و امدادی می شود.

یکی از بهترین رشته هایی که می توان از آن نام برد فوریت های پزشکی است. در دفترچه کنکور هم به صورت مشخص مشاهده می شود شما باید قبل از انتخاب این رشته به شرایط کاری و تحصیلی آن دقت داشته باشید. قبل از آن که این رشته را انتخاب کنید می توانید با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید تا با معرفی رشته فوریت های پزشکی بیشتر آشنا شوید و تخصصی و یا عمومی این رشته همچنین بازار کار آن سوالات خود را مطرح کنید.

افرادی که در این رشته تحصیل می کنند در زمان خدمت رسانی باید در مواقع حساس مانند حوادث حضور یابند و کمک های اولیه را برای بیماران و افرادی که به هر دلیلی صدمه دیده اند انجام دهند. این شغل به گونه ای است که باید به صورت شبانه روزی خدمت گذاری انجام گیرد.

شرایط کاری و معرفی رشته فوریت های پزشکی

به صورت کلی خدماتی که از به بیماران و افرادی که در حوادث مصدوم شده اند داده می شود تا به بیمارستان انتقال پیدا کنند. در نتیجه همیشه باید بتوانید در شرایط پر استرس بهترین خود را ارائه دهید و بتوانید از پس شرایط بحرانی برآمده و از نظر روحی شرایط آن را داشته باشید.

این خدمات رسانی ها در محیط های متفاوتی انجام می شود مانند دریا ، کوه ، زلزله و سیل همچنین در شهر تصادفات و اتفاقات مانند آتش سوزی حضور خواهید داشت تا خدمات اولیه را انجام دهید. بهتر است بدانید که معرفی رشته فوریت های پزشکی شامل کمک به مصدومان و بیماران است و باید آن ها را به داخل ماشین اورژانس حمل کنید و رانندگی خودرو اورژانس را انجام دهید.

همیشه باید به دستورات عمل کنید و اگر علاقه مند به این رشته هستید باید بتوانید تا در شرایط سخت و محیط های مختلف کار خود را انجام دهی. باید آمادگی های روحی و جسمی برای انجام این قبیل کار ها را داشته باشید. همیشه مسئولیت پذیر بوده و روحیه کمک رسانی داشته باشید.

شرایط پذیرش و معرفی رشته فوریت های پزشکی

این رشته در دوره کاردانی و کارشناسی به صورت نیمه متمرکز دانشجو پذیرش می کند. علاوه بر آزمون کنکور باید آزمون عملی را نیز پشت سر بگذارید اگر بتوانید در هر دوی این آزمون ها قبول شوید در این رشته ادامه تحصیل خواهید داد.

آزمون عملی شامل مواردی است که شما را در زمان های پر استرس که نیاز به دقت دارد سنجش می کند. نداشتن بیماری های خاص مانند صرع فشار خون و مشکلات قلبی و تنفسی بیماری های روانی مهم است و باید از این نظر هم بررسی شوید. داشتن قد  ۱۷۰، مهارت های بدنی و آمادگی جسمانی در زمان های حساس بسیار مهم است.

روحیه خدمات رسانی ، از خود گذشتگی و ایثار هم از مهم ترین مواردی استستودر آزمون عملی به آن دقت می شود. فرمان برداری از مافوق و دستور گرفتن و انجام وظایف از مهم ترین مواردی است که به آن دقت خواهد شد.

دروس مهم و معرفی رشته فوریت های پزشکی

برای تحصیل در دوره لیسانس باید چهار سال تحصیل کنید و به طور کلی هشت واحد را می گذرانید. در این رشته علاوه بر دروس تخصصی دروس عمومی را نیز خواهید گذراند. دروس تخصصی شامل میکروب شناسی و انگل شناسی و تشریح و فیزیولوژی همچنین بهداشت عمومی و زبان تخصصی این رشته است.

دروس اصلی مانند داروشناسی معاینه بدنی احیا قلب و شکستگی ها و… است. برای آشنایی بیشتر با دروس تخصصی و اصلی این رشته با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

شرایط بازار کار و معرفی رشته فوریت های پزشکی

بسیار مهم است که افراد زمانی که در رشته ای تحصیل می کنند بتوانند در همان رشته مشغول به کار شوند. افرادی که در این رشته تحصیل کرده اند می توانند در فوریت های پزشکی و اورژانس  و آمبولانس همه بیمارستان ها مشغول به کار شوند. برای این که بیشتر با شرایط شغلی و آینده کاری این رشته آشنا شوید بهتر است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

کمک گرفتن از مشاورین ما می تواند در آینده تحصیلی و شغلی شما تاثیر گذار باشد پس با شماره های مرکز تماس گرفته و وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.