رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم در رابطه با مشاوره نظام وظیفه دانشجویان بپردازیم .خدمت سربازی برای تمام کسانی که به سن قانونی سربازی رسیده اند امری ضروری می باشد . کسانی هستند که برای آینده خود برنامه ریزی هایی انجام داده اند و نیازمند کسانی هستند تا آن ها را در رسیدن به خواسته ی خود و انجام این برنامه ریزی ها یاری کنند . برنامه ریزی هایی مانند این که من در سن قانونی سربازی هستم ولی قصد ادامه تحصیل دارم . با توجه به شرایط موجود کدام کار بهترین نتیجه را خواهد داد ؟ ادامه تحصیل یا رفتن به سربازی ؟ باید بدانید که شما برای دریافت پاسپورت و یا کار کردن در مشاغل دولتی  و … نیازمند این هستید که کارت پایان خدمت داشته باشید .

مشاوره نظام وظیفه خدمت سربازی

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

حتی خیلی از افراد هم هستند که به دنبال دریافت معافیت از خدمت مقدس سربازی می باشند و برای چگونگی دریافت معافیت نیازمند مشاوره نظام وظیفه هستند  که آن ها را راهنمایی کند تا در این مسیر دچار مشکل نشوند زیرا در نظام وظیفه خدمت موارد مختلفی وجود دارد که اگر فرد با آن ها آشنا نباشد ممکن است دچار مشکل شود .

مشمولین سربازی

باید توجه کنید که اگر کسانی که به سن سربازی رسیده اند در زمان تعیین شده خود را به عنوان مشمول خدمت معرفی نکنند برای آن ها اضافه خدمت در نظر گرفته می شود . در نظر داشته باشید که سن مناسب برای سربازی 18 سال تا 50 سال می باشد و اگر شما سنی بالاتر از این سن و یا پایین تر از این سن داشته باشید نمی توانید برای انجام وظیفه یا خدمت سربازی اقدام کنید.یکی از مهم ترین نکات این است که باید از راهنمایی های مشاوره نظام وظیفه استفاده شود زیرا در این میان مشکلی که اگر به موقع به خدمت سربازی نروید به وجود می آید مشکل اضافه خدمت می باشد .

شرایط معافيت كفالت پدر

اضافه خدمت سربازی

اضافه خدمت به این صورت است که اگر فردی به سن مناسب جهت خدمت سربازی رسیده باشد و در زمان مشخص شده برای گرفتن معافیت تحصیلی ( اگر شخص قصد ادامه تحصیل دارد ) یا حتی برای رفتن به خدمت سربازی بعد از موعد مقرر اقدام کند به آن شخص اضافه خدمت تعلق می گیرد . اگر افراد برای معافیت تحصیلی اقدام کنند و حداکثر تا سن 20 سالگی وارد دانشگاه نشوند باید نسبت به اعزام برای خدمت سربازی اقدام کنند . پس دقت کنید و با استفاده از کمک های مشاوره نظام وظیفه در موعد مقرر برای درخواست های خود اقدام کنید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

دوره آموزشی

ابتدای سربازی با یک دوره ی آموزشی شروع می شود و با توجه به اینکه شما باید در کدام شهر دوره ی خدمت خود را بگذرانید به شهر های مختلف اعزام می شوید . دوره ی آموزشی سربازی 2 تا 3 ماه می باشد که با توجه به اینکه شما به شهر های مختلف اعزام شده اید (ممکن است به شهر های راه دور اعزام شوید ) باید دقت کنید که در این دوره ی 2 الی 3 ماهه چه وسایلی مورد نیاز شماست و باید به همراه خود داشته باشید. هم چنین دقت کنید که اجازه ی استفاده از چه وسیله هایی را ندارید تا برای شما دچار مشکل نشود بهتر است در این زمان شما با مشاوره نظام وظیفه صحبت کنید و از شرایط یا تغییراتی که در دوره خدمت به وجود آمده است با خبر باشید .

دوره ی اصلی سربازی

مشاوره نظام وظیفه

بعد از دوره ی آموزشی شروع دوره ی اصلی سربازی است که با توجه به شرایط شما ( شرایطی مانند این که شما همسر و فرزند داشته باشید و … زیرا کسانی که متاهل باشند خدمت خود را متفاوت با افراد مجرد سپری می کنند . )  مشخص می شود که شما در چه شهری باید خدمت کنید و دوره ی سربازی شما به چه صورتی خواهد بود .

کسری خدمت

بخش دیگری که در خدمت سربازی وجود دارد کسری خدمت است . افراد به دلایل مختلف می توانند دارای کسری خدمت باشند مانند استفاده از جبهه ی پدر ، ایثارگری ، بسیجی فعال  و کسری خدمت پروژه .

جهت مشاوره نظام وظیفه می توانید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید

معافیت خدمت سربازی

از آن جایی که خیلی از افراد به دنبال گرفتن معافیت هستند در این جا ابتدا به بحث معافیت می پردازیم . معافیت از خدمت سربازی به شیوه های مختلف امکان پذیر می باشد و هم چنین معافیت به صورت های موقتی و دائمی می باشد . مانند :

معافیت تحصیلی

  1. معافیت تحصیلی : معافیت تحصیلی به این صورت می باشد که اگر شما مشغول تحصیل باشید تا هنگامی که تحصیل شما ادامه داشته باشد در این صورت به شما معافیت موقت تحصیلی تعلق می گیرد تا زمانی که شما تحصیل خود را به پایان برسانید ، چون بعد از پایان یافتن تحصیل باید به خدمت سربازی بروید .جهت مشاوره نظام وظیفه می توانید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید 

    معافیت پزشکی

  2. معافیت پزشکی : اگر شما دارای شرایط جسمی و ذهنی خاصی باشید و نتوانید خدمت سربازی را انجام بدهید این معافیت به شما تعلق می گیرد یکی از نمونه های معافیت پزشکی می توان به داشتن قند خون اشاره کرد که بر اساس کمیسیون های پزشکی نظام وظیفه تعیین می شود . می توانید از کمک گرفتن از مشاوره نظام وظیفه استفاده کنید تا شما را در این موارد راهنمایی کنند .

معافیت کفالت

  1. معافیت کفالت : اگر شخصی سرپرستی خانواده ی خود را به عهده داشته باشد مانند سرپرستی پدر ، مادر ، خواهر و یا برادر کوچک تر (که در هر کدام از این موارد شرایط متفاوتی را دارا هستند . )این نوع معافیت به او تعلق می گیرد معافیت سربازی : این نوع معافیت به کسانی تعلق می گیرد که دارای مشکلاتی مانند نارسایی بدنی ، مصدومیت های شدید و … باشند .جهت مشاوره نظام وظیفه می توانید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید

شرایط معافيت كفالت مادر

امریه سربازی چیست ؟

امریه ی سربازی همان خدمت سربازی است اما با این تفاوت که در امریه شما به شهر های مختلف اعزام نمی شوید و به جای خدمت در پادگان دوره  ی خدمت خود را در سازمان های دولتی که امریه قبول می کنند می پردازید .

توجه کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های دقیق تر شما می توانید از کمک ها و راهنمایی های مشاوره نظام وظیفه استفاده کنید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *