رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره تحصیلی کنکور هنر

یکی از موضوعات مهم مشاوره تحصیلی کنکور هنر داشتن تجربه کافی برای این کار است در صدای سنجش می توانید با مشاورین مجرب در تماس باشید. امروزه داوطلبان کنکور مایل اند در رشته هایی تحصیل کنند که آینده شغلی خوب و روشنی داشته باشد از این روی بسیاری از افراد ترغیب به شرکت در کنکور رشته های هنرهنری شده اند. باید گفت در این زمینه کم تر به مشاوره حرفه ای پرداخته شده است چرا که درگذشته شرکت کنندگان این رشته ها کم تر بوده اند ولی در سال های اخیر می بینیم که تعداد افراد علاقه مند بیشتر از قبل است.

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

برقراری ارتباط برای پاسخ گویی به سوالات شما

برای این که بتوانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید کافی است که از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید. در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور هنر باید به این نکته اشاره کرد که مشخص نبودن منابع کنکور به صورت دقیق و گسترده بودن آن باعث شده تا بعضی از داوطلبان نا امید شوند. با استفاده از مشاورین صدای سنجش به شما آموزش خواهیم داد که چگونه برای کنکور هنر آماده شوید.

موضوع بعدی ارتباط خوب با مشاور است. درست است که داشتن دانش مشاوره ای برای راهنمایی افراد مهم است ولی توانایی ارتباط برقرار کردن موضوع بسیار مهمی است که در گروه مشاوره ای صدای سنجش سعی شده تا به این موضوع نیز پرداخته شود.

مشاوره به صورت آنلاین و تلفنی باعث می شود تا مجبور به حضور در محل نباشید و در وقت صرفه جویی کنید همچنین در هر زمان از روز که مایل هستید می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و هیچ محدودیتی از این نظر وجود نخواهد داشت.

برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی کنکور هنر

کنکور هنر با داشتن منابع گسترده برای بعضی از افراد بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل برای این که بتوانید موفق شوید باید برنامه ریزی خاصی با مشاوره تحصیلی کنکور هنر صدای سنجش داشته باشید در غیر این صورت با حجم بالا ی مطالب رو به رو شده م نمی توانید نتیجه خوبی دریافت کنید.

پس از این که منابع دقیق مشخص شد باید برای دروسی که کم تر به آن مسلط هستید زمان بیشتری اختصاص داد و برای درس هایی که بیشتر بر روی آن تسلط دارید تست های مخصوص را خوانده تا سرعت در تست زنی نیز بالا برود. برای این که بتوانید برنامه مخصوص به شرایط خود را داشته باشید باید مشاوره تحصیلی کنکور هنر برنامه ای را به طور اختصاصی برای شما تدوین کند و یک پکیج کلی را برای همه به کار نبرد.

برای آشنایی بیشتر با منابع کنکور هنر ، نمونه سوالات و آزمون های سال های قبل و گرفتن برنامه تحصیلی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ویژگی های مشاوره تحصیلی کنکور هنر

برای دستیابی به موفقیت ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید سپس در این زمینه می توانید با مشاور خود در ارتباط باشید تا ببینید آیا رشته مورد نظرتان در واقع همان رشته ای است که با شرایط شما سازگاری دارد و یا خیر. پس از این که اهداف خود را مشخص کردید باید با شناخت منابع درست در رشته مورد نظرتان برنامه ریزی را شروع کرده و بر اساس آن پیش رفته و مشاور تحصیلی نیز این موضوع را پشتیبانی کند.

موضوع پشتیبانی بسیار مهم است چرا که این روش کمک می کند تا شما همیشه برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و اگر مشکلی در برنامه ریزی وجود دارد با مشاور خود درمیان بگذارید. با استفاده از خلاصه نویسی می توانید مطالب را کوتاه تر کرده و به صورت نکته درآورده و در زمان جمع بندی به آن ها بپردازید. مشاوره تحصیلی کنکور هنر صدای سنجش سوالات سال های گذشته و کارنامه افراد را با شما بررسی خواهد کرد تا بیشتر با شرایط آشنا شوید.

با داشتن تسلط کافی بر دروس و علم کافی دیگر استرس کنکور را نخواهید داشت مشاورین ما علاوه بر دروس لازم برای کنکور بر روی نداشتن استرس هم تمرکز دارند چرا که این موضوع باعث می شود حتی اگر فردی بسیار خوب درس خوانده باشد نتواند در زمان کنکور نتیجه لازم را دریافت کند.

آزمون عملی و مشاوره تحصیلی کنکور هنر

همان طور که می دانید برای بعضی از دروس رشته هنر پس از کنکور یک آزمون عملی هم برگزار خواهد شد. اگر شما در آزمون اول مجاز شوید باید برای قبولی در آزمون عملی نیز شرکت کنید در غیر این صورت قبول نخواهید شد و حتما باید در آزمون عملی نیز شرکت کنید. این آزمون بسیار مهم است چرا که بسیار در رتبه و تراز شما تاثیر دارد و قبولی شما به این موضوع وابسته است.

زیر شاخه های رشته هنر در دبیرستان

انتخاب رشته هنر

بعضی از افراد در چند رشته مختلف شرکت کرده و در آزمون های عملی متعددی شرکت می کنند این کار نمی تواند باعث قبولی شما شود چرا که هم وقت و انرژی شما را می گیرد و هم باعث سردرگمی خواهد شد ما به شما پیشنهاد می کنیم تمام زمان خود را بر روی یک رشته گذاشته و با کمک مشاوره تحصیلی کنکور هنر در همان رشته برای دانشگاه های آزاد و یا سراسری و غیر انتفاعی آماده شوید.

سعی کنید از قبل تمریناتی را داشته باشید و این تمرینات را به روز های آخر موکول نکنید تا استرس بیشتری به شما وارد نشود و بتوانید بهترین خود را ارائه کنید.

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور هنر صدای سنجش

برای این که بتوانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید باید ابتدا از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید. مشاوره ما به صورت تلفنی و آنلاین انجام می شود به همین دلیل شبانه روز پاسخگویی به سوالات انجام خواهد شد. برای این که بتوانید به راحتی بدون استرس کنکور را پشت سر بگذارید کافی است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

ما در مرکز خود خدمات بسیار زیادی را ارائه می دهیم و سال ها در این زمینه تجربه داریم و می خواهیم با ارائه این تجربیات شما هم بتوانید ادامه تحصیل داده و به آرزوی خود دست یابید و در رشته و محل مورد نظرتان قبول شوید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *