رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

در سال های گذشته همیشه تعداد شرکت کنندگان در رشته تجربی بیشتر از بقیه رشته ها بوده است این به معنی رقابت بالا تر در بین شرکت کنندگان می باشد. با کمک مشاوره تحصیلی کنکور تجربی می توانید با داشتن برنامه ریزی مطمئن و استفاده از مشاورین با تجربه بالا به موفقیت دست پیدا کنید. هدف خود را مشخص کنید و به سمت آن پیش روید ما هم در صدای سنجش به شما کمک خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با تکنیک های خاص برنامه ریزی و مشاوره ما ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

نداشتن انگیزه و تمرکز کافی

اگر دچار مشکلاتی همچون نداشتن انگیزه برای سخت تلاش کردن نداشتن اعتماد به نفس کافی و یا تمرکز برای درس خواندن شده اید بهتر است با مشاوره تحصیلی کنکور تجربی صدای سنجش در تماس باشید. به شما توصیه می کنیم که یک محیط آرام و بدون مواردی که باعث پرت شدن حواص باشد را در نظر بگیرید. عواملی مانند گوشی موبایل اینترنت تلفن کردن دوستان شلوغی خانه و… می تواند باعث حواس پرتی شود از این موارد دوری کنید.

ضرایب دروس کنکور تجربی

راهنمای انتخاب رشته تجربی

همه می دانند قبول شدن در رشته های گروه تجربی و پزشکی به راحتی بدست نخواهد آمد با کمک مشاوره تحصیلی کنکور تجربی صدای سنجش می توانید به موفقیت نزدیک تر شوید.

هدف خود را از درس خواندن با کمک مشاورین صدای سنجش مشخص نمایید زمانی که هدف مشخص باشد به دنبال آن تلاش بیشتری خواهد بود بعضی مواقع یا هدف مشخص نیست و یا فراموش می شود ولی با ارتباط با مرکز صدای سنجش این موارد دیگر مزاحم درس خواندن شما نخواهد بود.

منابع مناسب و مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

در بازار کتاب ها و نمونه سوالات بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل داوطلبان برای انتخاب منابع خوب برای تحصیل دچار سردرگمی هستند نمی توان تمام کتاب های کمک درسی را مطالعه کرد و یا تمام تست های تالیفی را پاسخ داد و مطالعه کرد زمان محدود است و شما نیاز دارید در مدت زمان کم بهترین نتیجه را دریافت کنید. با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور تجربی صدای سنجش بهترین منابع و جامع ترین کتاب ها را هم از نظر درس نامه و هم از نظر تست های پر تکرار و مهم مطالعه کنید.

بر اساس نیاز هر فرد به مطالعه بیشتر هر درس منابع و تست های مختلف را معرفی خواهیم کرد و به صورت اختصاصی برنامه ای را برای هر فرد تدوین خواهیم کرد. شما به منابع زیاد احتیاج ندارید به منابع درست احتیاج دارید. قبل از مطالعه منابع با کمک مشاوره تحصیلی کنکور تجربی صدای سنجش قسمت های حذفی را شناسایی کنید. ممکن است فردی در یک درس قوی تر از درس دیگر باشد سعی شده تا برای درس هایی که کم تر به آن تسلط دارید منابع بیشتر و زمان بیشتری در نظر گرفته شود.

شما همیشه می توانید با مشاور خود در تماس باشید و هر سوال و مشکلی که در زمینه برنامه و منابع خود دارید را مطرح کنید. مشاوره ما به صورت آنلاین و یا تلفنی انجام می شود به همین ترتیب از نظر مسافت و زمان مشکلی وجود نخواهد داشت.

رتبه های برتر و مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

با کمک مشاور خود می توانید دریابید که رتبه های برتر چه منابعی را مطالعه کرده اند و یا چگونه زمان تست زنی و مطالعه را هم زمان مدیریت کرده اند استرس خود را چگونه مدیریت می کنند تا در جلسه کنکور بهترین نتیجه را بگیرند. موارد این چنینی می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از این دانش سعی کنید تا شرایط خود را به حد ایده آل برسانید. با این روش خود را می سنجید و می بینید چقدر به برترین ها نزدیک هستید.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به راحتی نمی توانید جزو رتبه های برتر باشید ولی با کمک مشاوره تحصیلی کنکور تجربی صدای سنجش بر اساس رتبه های برتر بسیار نزدیک به آرزو های خود خواهید بود. داشتن هدف انگیزه بالا و مشاورین مخصوص این رشته حتما موفق خواهید بود.

می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

رفع اشکال و مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

پس از این که در آزمون های متفاوت شرکت کردید و یا خودتان شروع به تست زنی کردید باید ایرادات خود را شناسایی کنید اگر در قسمتی ضعیف هستید روی آن درس تمرکز بیشتری داشته باشید اگر نکته ای را متوجه نشده اید دوباره مطالعه کنید اگر نیاز به مشاوره تحصیلی کنکور تجربی در این زمینه دارید از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید.

بعضی از داوطلبان هیچ وقت به سمت رفع ایرادات خود نخواهند رفت چرا که با وقت کمی که دارند و دروس بسیار زیاد و حجم درس ها سعی در تمام کردن دروی به سرعت دارند ولی بهتر است یک مبحث را به صورت کلی مطالعه کرده جمع بندی و سپس به درس های دیگر بپردازید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و روی آن تمرکز کنید.

تست های هر بخش را حتما در مدت زمان مشخص شده ای مطالعه کنید دیده شده است که افراد کم تر به تست زنی می ‌پردازند و دائم مانند امتحانات مدرسه مطالب را حفظ می کنند.

زمان بندی در کنکور تجربی

بسیار مهم است که در تست زنی حرفه ای عمل کنید در غیر این صورت زمان کافی برای تمام سوالات نخواهید داشت شما لازم نیست همه ی سوالات را پاسخ دهید ولی باید بتوانید مباحثی که مطالعه کرده و به آن تسلط دارید را پاسخ دهید. زمان بندی موضوعی است که با استفاده از یک مشاور کنکور خوب به راحتی قابل حل است.

در کنکور سعی نکنید تمام سوالات را پاسخ دهید چرا که این فکر باعث شده تا نمره منفی شما بیشتر شود هر چقدر بتوانید جواب های صحیح بیشتری داشته باشید امکان قبولی در رشته مورد نظرتان بیشتر است تعداد پاسخ ها مهم نیست تعداد پاسخ های درست شما را به مقصد می رساند.

اگر سال قبل کنکور شرکت کرده اید و به هر دلیلی قبول نشده اید با کمک مشاورین صدای سنجش موفق خواهید شد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *