رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

افرادی که توانسته اند مدرک دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش خود را چه در نظام جدید و چه در نظام قدیم کسب کنند می توانند در مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کنند. رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای برای دیپلمه های نظام جدید و رشته های مقطع کاردانی

ناپیوسته برای دیپلمه های نظام قدیم فراهم است همچنین این افراد میتوانند در پذیرش سال جاری خود شرکت کنند و به گونه ای شانس خود را برای رسیدن به رشته ی مورد علاقه یشان محک بزنند .

نام نویسی و انتخاب رشته ی متقاضیان برای پذیرفته شدن در رشته هوی بدون کنکور تنها بر پایه ی عملکرد تحصیلی و رشته های با آزمون کنکور مقطع کاردانی است که به طور همزمان توسط سازمان سنجش انجام می گردد . متقاضیان نیز ملزم می باشند در بازده زمانی مشخص شده از توسط سازمان سنجش برای تکمیل کردن مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خودشان اقدام کنند .

برای اطلاع از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

بازده زمانی برای متقاضیان نام نویسی در رشته های بدون آزمون و با آزمون

نام نویسی و انجام انتخاب رشته ی کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 به طور کاملا همزمان انجام می گردد . متقاضیان برای نام نویسی در رشته های بدون آزمون و با آزمون ملزم می باشند در بازده زمانی اعلام شده به سامانه ی سنجش مراجعه کنند و نیست به تکمیل فرم ثبت نام خود نیز اقدام کنند .

نام نویسی و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری در سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گردد . این امکان برای متقاضیان نیز وجود دارد تا بعد از مطالعه ی دفترچه های نام نویسی و انتخاب رشته خودشان هزینه های مربوطه را پرداخت و فرآیند انتخاب رشته شان را تکمیل نمایند .

باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای متقاضیان میتوانند از تاریخ 14 الی 21 تیر ماه به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کنند و مراحلی ثبت نام خودشان را تکمیل کنند .

 

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شد متقاضیانی که از شرایط و ضوابط خواسته شده برای ثبت نام کنکور کازدانی فنی حرفه ای برخوردار هستند باید به این نکته توجه کنند که رشته ی دانشگاهی آنها باید با مدرک دیپلمشان متجاس باشد زیرا از این طریق امکان کنکور بدون آزمون امکان پذیر است ، برگزاری آزمون ها هماهنگی کشور دانشجویان را پذیرش میکند .

طی هر سال سازمان سنجش در اقدامی اطلاعیه و دفترچه نام نویسی کنکور کاردانی و لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی فنی حرفه ای را منتشر میکند . باتوجه به آخرین اطلاعیه هایی که سازمان سنجش منتشر کرده است لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای در ادامه در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1403 – 1404

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

الکترونیک ، ساخت و تولید ، صنایع فلزی ، تاسیسات مکانیکی ، چاپ ، صنعت چوب و مبلمان ، عمران ، معماری ، صنایع شیمیایی ، صنعت نساجی ، متالوژی ، سرامیک ، معدن ، علم دریایی ، امور اداری ، ترتیب کودکان و مدیریت خانواده ، موسیقی ، صنایع غذایی ، ماشین های کشاورزی ، امور باغی و

زراعی ، امور دامی ، هنر تجسمی و نقاشی ، گرافیک ، طراحی دوخت ، هتلداری و گردشگری ، حمل و نقل ، مکاترونیک ، پویانمایی ، معماری داخلی ، صنایع دستی ، انرژی تجدید پذیر خورشیدی

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

کامپیوتر ، الکترونیک ، مکانیکی خودرو ، حسابداری ، تربیت بدنی

داوطلبان برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای حتما تا پایان این مقاله با ما هنراه باشند و کلیه ی نکات را با دقت مطالعه کنند .

 

انجام چه فرآیندی سبب ممنوعیت داوطلب می شود ؟

متقاضیان برای انتخاب رشته ب کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید بر اساس شرایط و ضوابط تعیین شده توسط سازمان سنجش چیدن و انتخاب رشته ها را انجام دهند زیرا هرگونه تخلف در اناخاب رشته و آزمون و ثبت نام سبب ممنوعیت متقاضی از ثبت نام پایانی می شود در ادامه به مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای میپردازیم .

رعایت تجانس برای دانش اموختکان رشته های مورد نظرشان

متقاضی باید در زمان انتخاب رشته کنوور کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب نمودن رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای به تجاس رشته های مشخص شده در دفترچه ها توجه داشته باشند .

در دفترچه های ثبت نامی که به داوطلبان ارائه می شود در کنار هریک از رشته های تحصیلی و داشنگاهی شماره و کد های رایانه ای دیپلم های مجاز به انتخاب رشته درج شده است .

تعداد رشته های مجاز برای هر متقاضی

هر یک از متقاضیان در ثبت نام رشته های بدون آزمون و با آزمون فقط میتوانند یکی از رشته های دانشگاهی را انتخاب کنند و امکان نام نویسی هنزان در یک یا دو رشته با آزمون و بدون آزمون ممکن نیست .

تعداد رشته های مجاز برای محل های انتخابی

باتوجه به روال سالیان گذشته و استناد درج شده در راهنمای نام نویسی و انتخاب رشته کنکور کاردانی هر متقاضی تنها میتواند حداقل پنجاه رشته محل را انتخاب کند اگر کمتر هم انتخاب شود اشکالی ندارد .

 

بررسی الویت های متقاضیان

متقاضیان برای انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه باید تمامی ملاک و معیار ها در نظر داشته باشند برخی از این ملاک ها و معیاد ها عبارتند از رشته ، نوع دانشگاه ، شهریه ، مسافت رفت و آمد ، هر متقاضی ملزم می باشد این موارد را مورد الویت بندی خود قرار دهد .

متقاضیانی که در رشته های با ازمون نام نویسی میکنند ، ملاک و معیار اصلی آنها برای بررسی وضعیشان نمرات و رتبه کسب شده است ، بنابراین ملاک متقاضیان رشته های بدون آزمون معدل دیپلم آنها است . هرچه رتبه و معدل متقاضی بیشتر باشد شانس او برای پذیرش بیشتر می شود .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.