رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 چه مدارکی است ؟ همانگونه که می دانید افراد برای تحصیل در هر رشته و دانشگاهی باید به شرایط و قوانین آن دانشگاه و رشته توجه داشته باشند و برای ثبت نام مدارکی را ارائه دهند که نشان دهنده ی مشخصات داوطلبین باشد ، همچنین افراد برای نام نویسی ازمون دستیاری پزشکی 1403 نیازمند برخی مدارک هستند ، که باید مراحل ثبت نام و مدارک نام نویسی آزمون دستیاری پزشکی 1403 را طی کنند . همچنین مدارک ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی و هزینه های مورد نیاز برای ثبت نام همگی از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به اطلاع کلیه ی دانشجویان می رسد ، توجه داشته باشید که ارائه مدارک ثبت نام دستیاری پزشکی 1403 نیز از طریق همین سامانه صورت میگیرد .

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1402

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 داوطلبان چیست ؟

مدارکی که افراد ملزم هستند که زمان تعیین شده در سامانه ی مذکور بارگذاری نمایند نیز به شرح زیر می باشد :
داشتن حداکثر یک عدد عکس پرسنلی در سایز 3×4 توجه داشته باشید عکس باید مربوط به سال پیش رو باشد ‌.

به همراه داشتن شناسنامه ، کارت ، ملی ، کارت پایان خدمت برای اقایان ، اگر اقایانی دچار معافیت هستند حتما مدارک و کارت معافیت خود را به همراه داشته باشند .

اخذ صفحه ی اول تا سوم شناسنامه ی متقاضی مورد نظر و همسر وی

داشتن گواهینامه ی پایانی دوره ی پزشکی عمومی

داشتن شرایط 1 % رتبه اول، دوم یا سوم

ارائه معرفی نامه برای دانش اموختگانی که از خارج کشور هستند ، متقاضیان غیر ایرانی

اگر دارای استعداد های درخشان می باشید مدارک خود را به همراه داشته باشید ،

اگر در حاظر در خدمت سربازی هستید نیز مدارک خود را ارائه دهید

کارمندان دولتی نیروهای مسلح

گواهینامه ی پایانی که دوره ی پزشک عمومی پذیرش شده اید .

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403

همچنین افرادی که در مناطق محروم هستند نیز دارای سهمیه ای هستند که در دفترچه های ثبت نام آنها موجود می باشد ، متقاضیانی که دارای سهمیه های دیگر از جمله ازاده ، ایثارگر ، شهید و جانباز هستند توجه داشته باشید مدارک مربوطه ی خود به همراه داشته باشند .

داوطلبین پس اتمام دوره ی دستیار پزشکی باید برای ارائه ی چه مدارکی اقدام کنند و نیازمند چه مدارکی هستند ؟

داشتن معرفی نامه برای اغاز ارائه ی خدمات با توجه نمودن به قوانین و شرایط پزشکان ، همچنین میتوانید گواهینامه ی پایانی خود را نیز ارائه دهید .

اخذ گواهی دوره ی پزشکی عمومی

داشتن یک معرفی نامه برای شرکت نمودن در ازمون مورد نظر که از سوی سازمان خدما اموزشی باید دریافت کنید .

داشتن پروانه کسب دائمی و یا موقت برای انجام خدمان پزشکی عمومی

همچنین یک گواهینامه دیگر باید از دانشگاه محل اموزشی خود داشته باشید که به منظور پایان دوره ی پزشک عمومی خود ارسال کنید که حداقل تا 31 شهرریور ماه 1400 مهلت دارید .

ایا متقاضیان برای ارسال مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 باید مبلغی را پرداخت کنند ؟

داوطلبان میتوانند پس از شرکت کردن در کنکور دستیاری پزشکی و ارائه ی فرم نام نویسی آزمون دستیاری پزشکی 1403 مراحل ثبت نام خود را گام به گام انجام دهند تا بتوانند امکان شرکت در ازمون را داشته باشند ، همچنین متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که پیش از ارائه فرم نام نویسی دستیار پزشکی 1403 باید مبلغی را برای ازمون پرداخت کنند

زیرا اگر مبلغ مورد نظر را پرداخت نکنید به هیچ عنوان سامانه برای شما رویت داده نخواهد شد . فرم نام نویسی که در اختیار شما داوطلبان قرار میگیرد به هیچ وجه قابل بازگشت و ویرایش نمیباشد پس دقت لازم را در راستای ارائه ی مدارک نام نویسی دستیار پزشکی 1403 داشته باشید تا پس از ثبت نام دچار ایراد و یا خطایی از سوی دانشگاه نشوید .
هزینه پرداختی برای ثبت نام دستیاری پزشکی 1403 هر ساله متغیر می باشد پس توصیه میکنیم که پیش از ثبت نام حتما دفترچه ی ثبت نامی که در اختیار شما داوطلبان قرار میگیرد را با وقت مطالعه کنید تا از تمامی شرایط و مدارک نام نویسی آزمون دستیاری پزشکی 1403 مطلع شوید ، زیرا در دفترچه ی راهنمایی شما موثر بودن کلیه ی سهمیه های دستیاری پزشکی 1403 نیز عنوان شده است ، توصیه میکنیم که دفترچه ثبت نامی را حتما با دقت مطالعه کنید .

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 را متقاضیان باید از چه روشی باید ارائه دهند ؟

داوطلبان برای ثبت نام دستیاری پزشکی مدارک گفته شده را باید از طریق فرم های اینترنتی که ارائه داده می شود ارائه دهند اما هریک از افراد در صورت پذیرش ملزم هستند به همراه مدارک خواسته شده به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند .

2- مدارک ثبت نام دستیاری پزشکی 1403 حاوی چه مورادی می باشد ؟

متقاضیان مستلزم هستند کلیه ی اطلاعات فردی و تحصیلی گذشته ی خود را در هر یک از قسما های مورد نظر قرار دهند توجه داشته باشید که دقت لازم را ارائه ی مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 به کار گیرید زیرا اطلاعات شما قابل ویرایش و بازگشت نمی باشد .

متقاضیان در زمان ثبت نام دستیار پزشکی 1403 باید به نکات زیر توجه داشته باشند :

نکته قابل توجهی که اکثر داوطلبان به آن توجه خاصی نمیکنند در ارائه ی مدارک به صورت اینترنتی و بارگذاری در سامانه است ، متقاضیان باید عکس پرسنلی که برای نام نویسی دستیاری پزشکی 1403 خود بارگذاری میکنند اندازه ی عکس حداکثر 300*400 پیکسل باشد و حجم فایل برابر با 100 و یا 300 کیلوبایت باشد ، توجه داشته باشید که ارسال گواهینامه ی پدیرشی برای شرکت در ازمون پذیرش بالینی اتمام دوره ی پزشک عمومی فقط به دانش اموختگان شهریور ماه سال 1403 اختصاص می باید که این بخشنامه به کلیه ی دانشگاه علوم پزشکی ارائه داده شده است .

چه عنوانی در دفترچه ی ثبت نام دستیاری پزشکی 1403 درج شده است ؟

دفترچه ی ثبت نام دستیار پزشکی که در اختیتر داطولبین قرار میگیرد دارای توضیحات بسیار کامل و جامع در خصوص مدارک ثبت نام دستیار پزشکی و دیگر موضوعات این رشته و مراحل ثبت نامی آن است ، دفترچه ی ثبت نام دستیار پزشکی حاوی سه قسمت می باشد که موضوعات آن به شرح زیر می باشد :

1_ قوانین و ضوابط و چگونگی برگزاری کنکور دستیار پزشکی 1403

2_ اطلاع دقیق از میزان موثر بودن سهمیه ها در این ازمون

3_ شرح کلیه ی پیوست ها

همچنین توجه داشته باشید که هرکدام از این قسمت ها دارای زیر مجموعه و توضیحاتی دیگر است که همگی در دفترچه ی ثبت نام دستیاری ازمون پزشکی 1403 موجود می باشد .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.