رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

محصلین باید چه عواملی را برای انتخاب نمودن لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 در نظر داشته باشند؟

رشته ریاضی فیزیک لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 یکی از رشته های پرطرفدار در بین دانش اموزان مقطع دوم متوسطه می باشد  ، دانش اموزانی که در این رشته تحصیل می نمایند از ضریب محاسبه ای بسیاری برخوردار هستند و اکثر آنها علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های مهندسی می باشند ، اما دانش اموزان به دلیل سرنوشت ساز بودن کنکور در زندگی آنها باید از لیست رشته ها مطلع شوند .

همانطور که مطلع هستید این رشته دارای محاسبات سخت و پیچیده ای می باشد و دانش اموزانی که در این رشته مشغول به تحصیل می شوند باید توانایی درک مسئله های فیزیک محاسبات ریاضی را داشته باشند تا در زمان کنکور و آغاز تحصیل در رشته ی تحصیلی دچار مشکل نشوند ‌.

 

لیست رشته های کنکور ریاضی 1402

آیا دانش اموزانی که در رشته ی ریاضی فیزیک تحصیل کرده اند در زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی میتوانند به سمت رشته های دیگر بروند ؟

 

دانش اموزانی که رشته ی ریاضی فیزیک را به عنوان رشته ی تحصیل خود برگزیده اند دارای محدودیتی نیستند و میتوانند در دیگر رشته های انسانی و تجربی در دانشگاه ادامه تحصیل دهند اما تنهاا شرطی که وجود دارد این است که این گروه از افراد از لیست رشته ها مطلع شوند ، زیرا انتخاب کردن رشته میتوانید در مراحل زندگی افراد بسیار موثر باشد و آنها را به درجات عالی شغلی برساند .

نخستین مرحله در زمان انتخاب رشته مطلع شدن از رشته های ازمایشی است ، در این مقاله به لیست رشته ها خواهیم پرداخت که اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما داوطلبان قرار میدهیم .

داوطلبان در زمان انتخاب رشته از لیست رشته ها باید چه مواردی را در نظر داشته باشند ؟

گام انتخاب رشته ی کنکور ریاضی و دیگر رشته ها از ارزش بسیاری برخوردار می باشد ، اگر داوطلبی به رشته ی دانشگاهی خود علاقه مند نباشد ممکن است در طی دوران تحصیلی و همچنین شغلی خود با روییداد های متفاوتی رو به رو شود ، به کلیه ی داوطلبان توصیه میکنیم قبل از اناخاب کردن رشته تحثیلی خود از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار شوید برای مثال:

دانش اموزانی که رشته ی ریاضی فیزیک را به عنوان رشته ی تحصیلی خود برگزیده اند ابتدا از لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 مطلع شوند و سپس به توانایی و علاقه خود بپردازند زیرا فرصت شغلی رشته تحصیلی برای افراد در درجه ی اول قرار دارد .

 

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 که در دفترچه های اناخاب رشته قرار دارند شامل چند زیر گروه است ؟

تمامی رشته های کنکور ریاضی در دفترچه های انتخاب رشته درج شده است که در این مقاله به لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 نیز خواهیم پرداخت . هر کدام از رشته ها حاوی زیرگروه هایی می باشند ، برای مثال هرچند درصد درس های دارای ضریب که در یک زیر گروه قرار دارد فراوان تر باشد قطعا رتبه و امتیاز رشته های زیرگروه آن نیز بسیار تر خواهد بود . دروس های اختصاصی در هرکدام از زیرگزوه ها 1 ، 2 ، 3 دارای تفاوت هایی است .

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 در زیر گروه یک به شرح زیر می باشد :

 

آمار ، آمار و سنجش اموزشی ، اموزشات تربیت بدنی ، اموزش ریاضی ، دکترای پیوسته ای فیزیک ، دکترای پیوسته ای بیوتکنولوژی ، آموزشات ابتدایی ، اموزش درس فیزیک ، دین و مذهب ، ریاضی و کاربرد های آن ، ضد تروریسم ، امنیت بین المللی ، حفاظت از اطلاعات ، امنیت های اقتصادی ، اقتصاد ، روانشناسی ، پژوهشگری امنیتی ، علوم فنی امنیت ، تاریخ اسلامی ، الکترونیکی و مخابرات دریا ، ایمن صنعتی ، مدیریت بازرگان ، علوم ورزشی ، مربیگری عقیدتی ، مدیر مالی ، فیزیک مهندسی ، گردشگری ، فلسفه و حمکت اسلامی ، معارف اسلامی اخلاق ، معارف اسلام و تبلیغات ارتباطات ، مدیریت های کسب و کار های کوچک ، مدیریت بیمه ای اکو ، مدیر امور گمرکی ، مدیر دولتی ، فقه ها و حقوق شافعی ، فلسفه و کلام اسلام ،

 

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 که در زیرگروه شماره دو قرار دارند به شرح زیر است :

شیمی کاربردی ، مهندسی پلمیر ها ،مهندس نفت ، مهندس معدن ، مهندسی صنایع غذایی ، مهندسی شیمی ، مهندس ایمنی و صنعت ، مهندس بهداشت و ایمن کار ، مهندس بازرسی فنی و ایمنی ، شیمی محض .

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 که در زیر گروه شماره سه قرار دارند به شرح زیر می باشد :

پالایشگاه های گاز ، شهرسازی ، برق و تاسیسات ، جوشکاری ، معدن ، مکانیک ، نقشه برداری ، فنی صنایع ، عملیات های پتروشیمی ، عمران .

افرادی که در کنکور ریاضی موفق به کسب تراز نشده باشند آیا شانس دیگری نیز برای ادامه تحصیل دارند ؟

هر یک از متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 هستند باید به صورت کاملا هداف دار خود را برای این رقتبت تنگاتنگ و کسب امتیار و تراز دلخواه اماده نمایند ، در این راستا تنها برنانه ریری منحصربفرد و مطالعه دقیق است که میتواند دانشجویان به اهداف خود نزدیکتر کند ، اما ممکن است پس از اعلام نتایج لیست منتخبین بدخی دانشجویان در رشته ی مورد علاقه خود موفق به کسب نمره نشده باشند

در همین زمان این دسته از داوطلبین باید برای ثبت نام بد اساس سوابق تحصیلیشان اقدام کنند که در گام اول نیز باید از لیست رشته های کنکور ریاضی 1403 نیز مطلع شوند .

سوالات کنکور ریاضی 1403

منابع کنکور ریاضی 1403

ثبت نام بدون کنکور در چه دانشگاهی امکان پذیر است؟

در طی سال های گذشته بسیاری از دانشگاه های اقدام به ثبت نام بدون کنکور داوطلبان می کروند که این امر نیز تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان ممکن است و همچنین در برخی دانشگاه مانند : پیام نور ، علمی کاربردی ، غیر انتفاعی ، روزانه صورت میگیرد ‌. توجه داشته باشید

 

دانشجویان تنها در دانشگاه های نام برده میتوانند ثبت نام بدون کنکور را انجام دهند . ثبت نام بدون کنکور باعث می شود که متقاضیان که باتوجه به هر علتی امکان شرکت در کنکور را ندارند میتوانند از طریق ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه اقدام نمایند

 

لیست رشته های کنکور ریاضی 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.