رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم در رابطه با لیست دانشگاه های سامانه سما لایو به بحث و گفتگو بپردازیم .برای ایجاد بستر آموزش های مجازی دانشگاه علمی کاربردی ،به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا سامانه آموزش مجازی سمالایو راه اندازی شده است .سمالایو که از طرف سما سامانه ایجاد شده است بستری است که حتی بعضی از دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی نیز مشتاق به استفاده از این سامانه برای دایر شدن کلاس های آفلاین خود می باشند.دانشگاه علمی کاربردی سامانه سمالایو را به دانشجویان خود معرفی نموده است و دانشجویان می بایست برای دایر شدن کلاس هایشان به سایت samalive.ir مراجعه نموده و در برنامه زمانی مقرر وارد پرتال شخصی خود در سامانه شده و آموزش های مجازی موجود را مشاهده نمایند .دانشگاه ها مسئول برگزاری کلاس های دانشجویان در این سامانه می باشد و دانشجویان می بایست نسبت به عملکرد سامانه آشناییت لازم را داشته باشند.

در این مقاله لیست دانشگاه های سامانه سمالایو برای انتخاب دانشجویان ارائه شده است و چگونگی انتخاب دانشگاه در سایت آموزش مجازی سمالایو تشریح شده است ممکن است برخی از دانشجویان هنوز با این سامانه آشناییت کامل نداشته باشند.

 

لیست دانشگاه های ارائه شده در سامانه سمالایو

باتوجه به دوران کرونا و همه گیر شدن استفاده از آموزش های مجازی و الکترونیکی دانشگاه ها ،سامانه سمالایو با هدف بهبود خدمات آموزشی غیر حضوری ایجاد شده است و کلاس ها و آموزش های دانشجویان را به صورت اینترنتی و بر بستر وب برگزار می نماید .

این سامانه برای کلیه آموزش های مجازی دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور استفاده می گردد و در دانشگاه های دولتی ، آزاد و غیرانتفاعی و علوم پزشکی نیز به صورت آفلاین مورد استفاده قرار می گیرد . لیست دانشگاه های سامانه سما لایو در جدول زیر ذکر گردیده است.

دانشگاه های دولتی همچون دانشگاه ساری ،دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه صنعتی ارومیه و … از این سامانه استفاده می نمایند.دانشگاه های فنی حرفه ای از سامانه سمیاد برای آموزش الکترونیکی و مجازی استفاده می کنند. دانشگاه آزاد که همواره برای آموزش های الکترونیکی خود از سامانه وادانا استفاده می نموده است در برخی واحدها مانند واحد زنجان از سامانه و سایت به نشانی samalive.ir استفاده می نماید .در جدول زیر لیست دانشگاه های سمانه سمالایو درج شده است.

 

لیست دانشگاه های سامانه سمالایو واحدهای دانشگاهی موجود در سامانه
دانشگاه جامع علمی کاربردی کلیه واحد ها
دانشگاه آزاد واحد زنجان
دانشگاه های سراسری
دانشگاه علوم کشاورزی  ساری
علوم کشاورزي خوزستان
شهید مدنی آذربایجان
صنعتی ارومیه
مراغه
پژوهشكده امام خميني (س)
دانشگاه های علوم پزشکی
نيشابور
صدوقی یزد
البرز
علوم پزشكي تبريز
انستیتو پاستور ایران
علوم پزشكي رفسنجان
جيرفت
علوم پزشکی اراک
شوشتر
علوم پزشکی شهر کرد

 

اگر دانشگاهی به لیست دانشگاه های سامانه سمالایو افزوده شود بلافاصله مقاله آپدیت می گردد .سامانه مشاوره تحصیلی صدای سنجش آماده است تا سوالات دانشجویان در خصوص لیست دانشگاه های سامانه سمالایو را پاسخ دهند و دانشجویان می توانند از طریق سیستم مشاوره تلفنی صدای سنجش با مشاوران مرکز در ارتباط باشند.

چگونگی انتخاب دانشگاه در لیست سامانه سمالایو

با تعطیلی دانشگاه ها ، تمام مراکز دانشگاهی تلاش نموده اند در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار ویروس کرونا آموزش از راه دور آنلاین را دایر نمایند و از ضررهایی که ممکن است به بخش آموزش کشور زده شود بپرهیزند.با ادامه یافتن شرایط کرونا و تعطیلی دانشگاه ها ، دانشگاه علمی کاربردی آموزش های مجازی خود را از طریق سامانه سمالایو ارائه داده است .دانشجویان برای ورود به سامانه وارد سایت سامانه به نشانی samalive.ir شده و برای شرکت در کلاس ها به پرتال دانشجویی خود وارد می شوند و با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه به حساب دانشجویی خود مراجعه می نمایند و در کلاس های آنلاین حضور می یابند.نام کاربری و گذرواژه برای وارد شدن دانشجویان همان نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا نیز می باشد.در ادامه مراحل ورود به سامانه سمالایو را ارائه دادیم تا برای دانشجویان سهل شود.

 

راهنمای تصویری ورود به سامانه لیست سما لایو دانشگاه علمی کاربردی

ابتدا وارد سامانه به آدرس و نشانی اینترنتی samalive.ir یا samademo.ir شده و روی گزینه ورود در بالای صفحه در سمت چپ کلیک نمایید.سپس روی گزینه سما سامانه کلیک نمایید. در این صورت روی دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید و بعد از این که دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کردید به سایت سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی وارد می شوید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به حساب کاربری خود وارد می شوید.در حساب کاربری لیست کلاس هایی که می توانید عضویت بیابید به شما نمایش داده می شود و دانشجویان می توانند فایل های خود برای استاد ارسال نمایند یا با اساتید به صورت آنلاین پیام ارسال نمایند.

 

لیست دانشگاه های سامانه سمالایو

 

سوالات احتمالی

اگر ابهام و سوالاتی در خصوص لیست دانشگاه های سامانه سمالایو دارید می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تخصصی صدای سنجش اطلاعات کامل را دریافت نمایید .مشاوران مرکز آماده پاسخگویی به سوالات شما دانشجویان گرامی می باشند و همچنین می توانید از سامانه صدای سنجش آخرین اطلاعات به روز را دریافت نمایید.

دانشجویان پیام نور نیز می توانند برای شرکت در کلاس های آنلاین و مجازی خود وارد سامانه مربوط به پیام نور شده و براساس برنامه مشخص می توانند در کلاس های خود شرکت نمایند.

 

1-آموزش مجازی سامانه سمالایو شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

کلیه واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی و دانشگاه های دولتی و غیردولتی و آزاد در برخی واحدها از این سامانه بهره می برند و در مقاله بالا لیست دانشگاه های سامانه سمالایو مطرح شده است.

 

2- سامانه سمالایو به چه دلیلی تشکیل شده است؟

باتوجه به شرایط کرونا و تعطیلی دانشگاه ها این سامانه به منظور تسهیل آموزش های مجازی کشور ایجاد شده است و مورد استفاده قرار می گیرد که دانشگاه علمی کاربردی نیز در کلیه واحدها از این سامانه بهره می گیرد.

 

3- نحوه ورود دانشجویان به پرتال خود چگونه است؟

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سایت samalive.ir وارد حساب کاربری خود شده و در آنجا لیست کلاس هایی که قرار هست برگزار گردد درج شده است ، دانشجویان با انتخاب کلاس ها در آن کلاس مجازی عضویت یافته و به صورت الکترونیکی در بستر وب با اساتید خود در ارتباط خواهند بود.

رشته های علمی کاربردی – بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *