رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

روسیه یکی از کشورهای پرطرفدار برای تحصیل می باشد که خیلی از متقاضیان برای ادامه ی تحصیل به کشور روسیه مهاجرت می کنند، با توجه به افزایش نرخ ارزهای  خارجی و هزینه تحصیل متقاضیان زیادی نمی توانند هزینه های تحصیل در کشور روسیه را پرداخت نمایند. تحصیل در کشورهای اروپایی به خصوص کشور روسیه مدرک معتبری به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور را ارائه می دهد. امکانات تحصیل و شرایط تحصیل رایگان در روسیه  از نظر بورسیه شدن و گرفتن انواع فاند تحصیلی به نحو احسنت برای داوطلبان ارائه داده می شود.

 

شرایط تحصیل رایگان در روسیه

نمره و رتبه برتر برای پذیرش تحصیل رایگان روسیه

دولت کشور روسیه برای همه ی افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام نمایند شرایط تحصیل رایگان در روسیه را آسان در نظر گرفته است ،اما برای تحصیل رایگان باید واجد شرایط باشند، کسب نمره و رتبه برتردر دانشگاه ها و تحصیل رایگان و آزمون المپیاد برگزار می کنند که علاقه مندان با شرکت در آزمون می توانند به تحصیل رایگان در این کشور ادامه دهند.

آزمون های المپیادی روسیه ازجمله برنامه نویسی ، صنعتی ریاضیات و فیزیک ،المپیاد مسکو ، نانوتکنولوژی ،پژوهش های اقتصادی سن پترزبورگ و شیمی مندلیف را شرکت کنند آزمون المپیاد برای همه ی رشته ها مختلف می باشد اما ریاضی و زبان روسی برای همه ی رشته ها مشترک است.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

روش مهاجرت برای دانشجویان بورسیه شده

متداول ترین و آسان ترین روش برای شرایط تحصیل رایگان در روسیه گرفتن بورسیه می باشد هریک از بورسیه ها دارای شرایط خاص خود هستند برخی از بورسیه ها شهریه وهزینه های خوابگاه را کامل پوشش می دهند اما برخی فقط مربوط به هزینه شهریه می شود.

داوطلبان در این شرایط باید هزینه خوابگاه را پرداخت کنند ، اکثر بورسیه های تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را زیر نظر دارد ، برای گرفتن بورسیه باید افراد علاقه مند برای تحصیل رایگان در روسیه شرایط زیر را دارا باشند:

دارای رزمه تحصیلی و سوابق تحصیلی تایید شده ، قبولی در آزمون المپیاد و قبولی در مسابقات علمی با نمره ی بالا.

مدارک لازم برای تحصیل

همانطور که گفته شده است بورسیه بهترین وشرایط تحصیل رایگان در روسیه  و کشورهای اروپایی می باشد افرادی که شرایط بورسیه شدن را دارند باید از سایت دولتی بورسیه برای تحصیل در این کشور مراجعه کنند.

برای ثبت نام در دانشگاه های این کشور باید بر اساس انتخاب رشته مورد نظر را انتخاب نمایند و  مدارک لازم را برای تحصیل آپلود کنند و در خواست خود را در سایت ثبت نمایند.

مدارک لازم برای تحصیل رایگان ارائه مدرک هویتی مانند پاسپورت ،عکس، تکمیل فرم ، مدرک مربوط به زبان ،ارائه اصل مدرک وترجمه به زبان روسی ،ارائه رزمه و ریزنمرات می باشد ، اگر مدرکی اشتباه وناقص باشد از لیست داوطلبان حذف می گردد. الویت با کسانی می باشد که همه ی مدارک لازم را دارا باشند .

تحصيل در تركيه

هزینه تحصیل ارزان در روسیه

تحصیل رایگان فرصتی مناسب برای داوطلبان در شرایط تحصیل رایگان در روسیه و رشته های مورد نظر خود می باشد. خیلی از افراد دارای بورسیه تحصیلی نیستند ولی می خواهند با مدرک کشور های اروپایی به کار وشغل خود ادامه دهند. افرادی که می خواهند با هزینه ی خود در کشور روسیه تحصیل کنند ولی هزینه های زیادی را پرداخت نکنند می توانند در شهر های کوچکتر تحصیل کنند ،هزینه ی دانشگاه ها در شهر های کوچکتر کمتر است.

کشور روسیه به دلیل داشتن امکانات بین المللی از آمار بالایی در جذب دانشجو برخوردار می باشد. هزینه و شرایط تحصیل رایگان در روسیه برای متقاضیان با نمرات بالا در نظر گرفته شده است که علاقه مندان بتوانند از امکانات و شرایط لازم برای تحصیل رایگان بهرهمند شوند.

از نظر هزینه دانشگاه و حمل ونقل و اسکان پایین تر از شهرهای بزرگتر مانند مسکو است ، خیلی از افرادی که می خواهند برای ادامه ی تحصیل هزینه پایین تری پرداخت کنند می توانند کارهای دانشجویی انجام دهند. دانشجویانی که در کشور های اروپایی از جمله روسیه تحصیل می کنند وقت آزاد خود را کار می کنند که بخشی از هزینه های اسکان و حمل ونقل و دانشگاه را پرداخت کنند.

تحصیل در مالزی

شرایط تحصیل رایگان در روسیه با شرکت در آزمون های المپیاد

علاقه مندان برای بالا بردن شانس و شرایط تحصیل رایگان در روسیه با شرکت در آزمون های مسابقات المپیاد و گرفتن نمره بالا تحصیل رایگان را اخذ می نمایند. اگر افرادی که در دانشگاه های روسیه با نمرات بالا قبولی را کسب کنند با شرایط هزینه رایگان و یا کم وارد رشته های انتخابی خود شوند. تحصیل در کشور روسیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش بالایی دارد.

دانشگاه های این کشور از لحاظ تدریس اساتید و امکانات نسبت به دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی برتری بسیاری دارد به همین علت علاقه مندان برای تحصیل کشور روسیه را مورد انتخاب خود قرار می دهند مدرک اخذ شده از دانشگاه های روسیه معتبر بوده است و زیر نظر دولت روسیه اجرا می گردد.

این کشور یکی از معدود کشور های سراسر جهان می باشد که شرایط تحصیل رایگان در روسیه  برای دانشجویان روسی را فراهم می کند. دانشگاه هرزن یکی از بزرگترین دانشگاه های روسیه شناخته شده است که پذیرش بالایی برای ورود دانشجویان را است.

پرداخت شهریه لازم برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری سالانه ۴۰۰۰تا ۶۰۰۰ دلار می باشد. شهریه برای مقطع تحصیلی کارشناسی بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار است. دانشجویان برای استفاده از فاند تحصیلی می توانند در آزمون های مسابقات المپیاد شرکت کنند تا هزینه های تحصیل خود را پرداخت نکنند و رایگان تحصیل کنند.

 

بورسیه تحصیلی روسیه

علاقه مندان در زمینه شرایط تحصیل رایگان در روسیه و بورسیه می توانند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند تا راهنمایی های کامل را دریافت کنند. سایت صدای سنجش همه ی مطالب در رابطه با بورسیه تحصیلی و اقامت دائم در کشور های اروپایی را به اطلاع شما عزیزان می رساند.

متقاضیان برای انتخاب رشته و ثبت نام با مشاوران ما در ارتباط باشند تا مراحل اداری را به خوبی طی نمایند. مشاوران صدای سنجش پاسخ گو به سوال های شما در زمینه های تحصیل و آزمون های ورودی برای دانشگاه های خارج از کشور می باشند. صدای سنجش راهنمای شما عزیزان است‌.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *