رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

برای این که جزو افسر های پیمانی و یا کارمندی باشید نیاز به شرکت در آزمون ورودی دارید و باید در این آزمون ها شرکت کنید. برای این که جذب شوید نیاز به کنکور سراسری نمی باشد و تنها کافی است شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش را داشته باشید. به صورت کلی می توانید پنج ساله و یا شش ساله به صورت پیمانی در زمینه نیروی مسلح و یا کارمند علمی استخدام شوید. برای ثبت نام کافی است به صورت حضوری به دفاتر نزدیک به محل سکونت خودتان مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط و مدارک مورد نیاز ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

پذیرش در یگان های نزاجا

برای این که از شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش آگاه شوید باید گفت که این نهاد به صورت مستقل اقدام به استخدام و یا برگزاری آزمون می نماید و بسته به نیاز افراد را برای کار در این زمینه استخدام می نماید.

برای این که بتوانید استخدام شوید باید شرایط خاصی را داشتید باشید برای آشنایی بیشتر با این موضوع می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای آشنایی بیشتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و در ادامه این مطلب در رابطه با مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام آشنا خواهید شد.
این گزینش و شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش با آزمون افسری متفاوت است برای این که بتوانید جذب نیروی زمینی شوید باید در آزمونی که به صورت مستقل برگزار می شود شرکت کنید. در زیر گروه نیرو های مسلح پیمانی در زمینه علمی پنج ساله و در زمینه تجربی شش ساله استخدام انجام می شود. ثبت نام ها فقط در دفاتر نزدیک به محل زندگی هر فرد امکان پذیر می باشد و انتخاب حوزه دیگر امکان پذیر نمی باشد.

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی

درجه داران و شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

همان طور که گفته شد افراد می توانند به صورت افسر پیمانی کارمند علمی و کارمند تجربی در نیروی زمینی ارتش استخدام شوند این آزمون ها و تاریخ هر کدام از این پذیرش ها در زمان متفاوتی انجام می شود. افرادی که درجه دار هستند نیز می توانند با مراجعه به مراکز نزدیک به محل سکونت خود در صورت انجام عضو یابی با داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را انجام دهند.
در سال ۱۴۰۱ تا اول مهر ماه زمان برای ثبت نام و عضو یابی وجود داشته است و پس از آن با بررسی مدارک افرادی که مورد قبول بوده اند در لیستی از اسامی قرار خواهند گرفت. از شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش شرکت در مراحل گزینش می باشد. پس از این که اسامی افراد واجد شرایط استخدام در نیروی زمینی اعلام شد در تاریخ اعلام شده باید برای گزینش اقدام کنند در سال ۱۴۰۱ شروع ۱۶/۷ و اتمام زمان گزینش در ۲۰/۷ بوده است.
اگر سهمیه ای در هر کدام از تخصص ها به اتمام برسد ثبت نام آن به پایان خواهد رسید. آدرس محل گزینش: تهران، میدان حر، مدیریت و استخدام نیروی زمینی ارتش (نزاجا) می باشد.

شرایط عمومی و اختصاصی و شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

متقاضیان ثبت نام نزاجا باید شرایطی را داشته باشند که به دو قسمت تقسیم شده است شرایط عمومی و اختصاصی که برای تمام افراد و درجه داران یک سان می باشد در ادامه این مطلب به آن اشاره می شود.
شرای عمومی: اعتقاد به دین اسلام ، تابعیت ایران ، داشتن ایمان به انقلاب اسلامی و نظام و امادگی فداکاری در این راه ، نداشتن سابقه عضویت در احزاب غیر قانونی و محارب، نداشتن وابستگی به هیچ گروه سیاسی ، داشتن سلامت روان و فیزیکی، نداشتن سوء پیشینه و وابستگی به هر گونه مواد مخدر ، آمادگی رزمنده شدن در هر مکانی ، حداقل قد ۱۶۵ سانتی متر و…
همان طور که گفته شد با داشتن شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش در سه مقطع نیرو پذیرش می شود و هر کدام از این ها شرایط اختصاصی مربوط به خود را خواهند داشت که به تفکیک به آن پرداخته می شود.

شرایط افسر پیمانی: مدرک تحصیلی مورد تایید از وزارت علوم ، گواهی اتمام طرح برای افرادی که طرح اجباری داشته اند ، معدل بالای ۱۳ برای دامپزشکی ، قبولی در معاینات پزشکی و مصاحبه های امنیتی و مکتبی و داشتن مقاومت جسمانی ، حداکثر سن برای کارشناسی ۲۸ و برای دکتری ۳۰ سال می باشد ، مدت این قرارداد پنج سال می باشد، افرادی که معافیت پزشکی یا غیبت داشته باشند نمی توانند ثبت نام کنند.

کارمند علمی و هیئت علمی و شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

افرادی که می خواهند به صورت رسمی و یا پیمانی کارمند علمی نیروی زمینی باشند باید علاوه بر شرایط عمومی شرایط اختصاصی نیز داشته باشند مانند: داشتن مدرک تحصیلی مورد تایید و معتبر، گواهی پایان طرح ، حداقل معدل ۱۳ مهندسی و ۱۴ غیر مهندسی و ۱۳ پزشک عمومی و متخصصان قبولی در معایه پزشکی، برای دکتری تخصصی حداکثر سن ۳۵ و پزشکی عمومی ۳۰کارشناسی ارشد ۲۹ و کارشناسی ۲۸ و کاردانی ها نیز ۲۶ سال است.

مشمولین و افرادی که کارت معافیت دارند و غیبت در سنوات برای آن ها ثبت شده شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش را ندارند. مدت زمان قرارداد کارمند علمی شش سال است.

برای این که در دانشگاه افسری امام علی استخدام شوید و کارمند هئیت علمی شوید باید شرایط زیر را داشه باشید:
داشتن مدرک تحصیلی مورد تایید ، قبولی در آزمون معاینه پزشکی و مصاحبه ها ، داشتن حداکثر سن دکتری ۳۰ سال می باشد ، داشتن کارت معافیت و غیبت سنواتی امکان ثبت نام نخواهند داشت، تشخیص شایستگی های علمی و پژوهشی فرد پس از قبولی در گزینش انجام می شود.

مدارک مورد نیاز و شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

برای این که بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید نیاز به مدارکی دارید که شامل:
سه قطعه عکس پشت نویسی شده، اصل و کپی از شناسنامه، کپی پایان خدمت، کپی کارت معافیت غیر پزشکی ، کپی اشتغال به خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه، کپی اعزام به خدمت بدون غیبت سنواتی ، کپی کارت ملی، کپی تمام صفحه های شناسنامه، کپی گواهی نامه پایه یک برای کارمند راننده، معرفی نامه برای فرزند شهدا، جانبازان، آزادگان، بسیجیان، نظامیان بازنشسته و یا شاغل.
برای آشنایی بیشتر با این موضوع می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *