رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

برای ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی بدون کنکور و با سوابق تحصیلی لازم نیست به جایی مراجعه کنید. تمام ثبت نام ها به صورت اینترنتی انجام می شود. برای ثبت نام و یا دیدن نتیجه پذیرش در این دانشگاه ها باید به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مراجعه نمایید. لینک ثبت نام ها و نتیجه قبولی یا رد شدن شما از طریق اینترنت و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  انجام می شود.

زمان ثبت نام ها را نیز برای مقاطع مختلف مانند کاردانی پیوسته و یا نا پیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را می توانید از سایت سنجش پی گیری کنید. باید بگوییم که ثبت نام ها برای تمام مقاطع در سال 1403 برای ورودی مهر و بهمن هم زمان با دیگر دانشگاه های سراسری انجام می پذیرد. وارد شدن به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق آدرس sanjesh.org  امکان دارد.

دانشگاه غیر انتفاعی هر سال دانشجو با احتساب معدل می پذیرد کافیست در زمان مشخص وارد سایت شوید و ثبت نام را انجام دهی. تاریخ ثبت نام ها هم از طریق سایت سنجش انجام می شود. در این مقاله سعی شده تا تمام نکات مهم راجعب سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی گفته شود ولی برای تکمیل آن و برای آگاهی از تغییرات احتمالی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مراحل پذیرش و تکمیل فرم سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در سال 1403

تمام مراحل به صورت اینترنتی انجام می شود به این صورت که ثبت نام و کامل کردن فرم و حتی دفترچه برای انتخاب رشته های دانشگاه غیر انتفاعی از طریق سایت سنجش انجام می شود و شما نیازی نیست که به جایی مراجعه کنید. جواب پذیرفته شدگان داوطلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیز از طریق سایت اعلام می شود.

تمام کسانی که می خواهند ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کنند و داوطلب هستند باید از تاریخی که اعلام می شود اقدام به انتخاب رشته نمایند و ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند. پس از اعلام زمان نام نویسی به سایت سنجش مراجعه کنید و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید و کارت ثبت نام خریداری کنید پس از آن وارد قسمت ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی شوید و فرم خود را تکمیل کنید.

لینک سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی هر سال هماهنگ با زمان شروع ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی در سایت سنجش قرار می گیرد. هنوز زمان مشخصی برای ثبت نام های دانشگاه های غیر انتفاعی در سال 1403 از سوی سازمان سنجش اعلام نشده.

شما می توانید برای آگاهی کامل و کسب مشاوره کامل در خصوص دانشگاه های غیر انتفاعی ، شرایط رشته های مختلف ، چگونگی ثبت نام و شهریه ها و حتی زمان و نحوه ثبت نام با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ دهند.

چگونگی اعلام نتایج های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1403

 

ثبت نام ها همان طور که گفته شد از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای اعلام نتایج ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی نیز باید به همان سایت سنجش و آموزش با نشانی sanjesh.org  مراجعه کنید و پس از قبولی اقدام به ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی نمایید.

هر سال پس از انجام گرفتن کلیه ی ثبت نام ها بعد از گذشت مدتی جواب های دانشگاه های غیر انتفاعی بدون آزمون کنکور در سایت قرار می گیرد برای سال جاری هنوز زمان مشخصی برای ثبت نام و یا زمان انتشار دفترچه ها اعلام نشده است ولی بر اساس سال های گذشته باید بدانید که اعلام نتیجه های دانشگاه غیر انتفاعی به این صورت است:

بر اساس آن چه که در سال های گذشته بوده است اعلام نتایج بدون کنکور از طریق لینک سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی یا همان سایت سنجش انجام می شود. زمان اعلام نتایج در مهر ماه بوده است انتظار می رود که لینک اعلام نتایج امسال هم در نیمه مهر ماه و همانند سال های قبل در سایت قرار گیرد.

مشاوره برای رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

در بالا توضیح داده شد که مراحل ثبت نام به این صورت است که ابتدا با اعلام زمان ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی یا همان سایت سنجش مراجعه کنید و پس از خرید کارت ثبت نام را انجام دهید و پس از آن تا مهر ماه منتظر اعلام نتایج بمانید.

از موارد مهم می توان به دفترچه ها اشاره کرد که باید به دقت مطالعه شود و حتما هنگام ثبت نام به این موضوع دقت کنید که کد رشته مورد نظرتان در دفترچه 1403 قرار داشته باشد .

متقاضیان ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند چرا که اگر مشکلی در ثبت نام شما وجود داشته باشد زمانی برای جبران آن نخواهید داشت و ثبت نام را از دست می دهید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی باید به سایت سنجش مراجعه کنید و پس از آن که اطلاعیه ثبت نام را مشاهده کردید می توانید از لینک سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام به ثبت نام کنید.

قبل از ثبت نام نهایی حتما با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید تا با روش ثبت نام آشنایی بیشتری پیدا کنید و در انتخاب رشته اشتباه نکنید و یا از تمام موارد مهم ثبت نام اطلاع داشته باشید.

ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه های غیر انتفاعی

 

دانشگاه های غیر انتفاعی هر سال هم به صورت با آزمون و هم بدون آزمون سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. پذیرش بدون آزمون کنکور بر اساس معدل شما است یعنی هر چه معدل دیپلم برای نظام قدیم و برای دوره جدید معدل سه سال آخر تحصیل تان بالا تر باشد شانس قبولی شما در آن رشته بالا تر می رود. دانشگاه های غیر انتفاعی برای ثبت نام بدون کنکور هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی زمان ثبت نام ها برای ورودی مهر و بهمن را اعلام می کند.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

برای پاسخ به سوالات ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *