رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سامانه examuast.ir امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی را در این مقاله بررسی می نماییم . در آزمون های پایانی دانشگاه علمی کاربردی در زمان پایان هر ترم تحصیلی ، آزمون های واحد های دانشگاهی براساس جدول زمانبندی مشخص و آزمون های واحدهای دیگر به صورت همزمان برگزار می گردد و آزمون های تعدادی از واحد های مشترک دانشجویان رشته های یکسان و هم ورودی، هماهنگ برگزار می شود.با گسترش ویروس کرونا باعث شده است که جدول زمانبندی تحصیلی دانشگاه و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دچار تغییراتی گردد به طور مثال امتحانات پایان هر نیمسال دانشجویان به صورت مجازی برگزار می شود.جهت سهولت برگزاری امتحانات مجازی ، دانشگاه علمی کاربردی سامانه امتحانی مجازی را برای دانشجویان اجرا کرده است و در تسهیل امور دانشجویی نقش به سزایی دارد.

کلیه دانشجوها که در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می نمایند طبق برنامه زمانی مشخص در سامانه آزمون های مجازی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرده و به آدرس اینترنتی سامانه examuast.ir مراجعه نمایند.به همین دلیل برای معرفی این سامانه به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آدرس اینترنتی سامانه به نشانی examuast.ir قرار گرفته است و تمام مراحل ورود به  سامانه امتحانات غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی را در این مقاله شرح داده ایم.

 

سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

مراحل ورود به سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به این که امتحانات هماهنگ پایان ترم دانشجویان علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجازی است و از طریق سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی و در برنامه زمانی مشخص برگزار می گردد از طریق سایت به نشانی examuast.ir آزمون های داوطلبین برگزار می شود و همچنین آموزش های غیرحضوری و امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه سمالایو و هم آوا انجام می گیرد و کلیه واحدهای دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه سمالایو  کلاس های دانشجویان را دایر می نمایند.کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از طریق اطلاعات خود که در سامانه هم آوا نیز ثبت کرده اند وارد سایت به نشانی examuast.ir شده و وارد قسمت سامانه مجازی امتحانات شده و از طریق کد ملی تایید هویت گشته و پس از بررسی های اطلاعات دانشجو، می توانند وارد سامانه شده و برای امتحانات پایان ترم دانشگاهی دانشجویان در سامانه شرکت نمایند.

برای مشاهده لیست دانشگاه های سامانه سمالایو مقاله مرتبط را بخوانید

لیست دانشگاه های سامانه سمالایو

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مراحل ورود به سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی :

ابتدا وارد سایت به آدرس examuast.ir شده و دانشجو دانشگاه علمی کاربردی می بایست  کد ملی خود را که در سامانه هم آوا نیز ثبت شده است وارد نماید سپس وارد مرحله احراز هویت دانشجو شده و مشخصات و اطلاعات فرد دانشجو مورد بررسی قرار میگیرد .دانشجو می بایست در این مرحله بعد از احراز هویت خود جدول زمانبندی امتحانی و موارد و دروس امتحانی خود را با دروسی که در انتخاب واحد انتخاب کرده بررسی نموده و تایید نماید .سپس یک شماره تلفن فعال دانشجو در سیستم سامانه ثبت می گردد و دانشجو برای ورود به پرتال خود رمز مشخصی را تعیین می نماید.دانشجو می بایست در زمان مشخص شده امتحانی وارد سامانه و پرتال خود شده و در جلسه آزمون شرکت نماید.

دانشجویان علمی کاربردی می بایست قبل از این که امتحانات پایان ترمشان شروع شود وارد سامانه امتحانات غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی examuast.ir شده و با این سامانه آشناییت کامل را بدست آورند و تمامی اطلاعات شخصی خود را در آن حفظ نمایند و جدول زمانبندی امتحانات خود را دریافت نمایند .جهت آشناییت دانشجویان نحوه کار برای ورود به سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی به نشانی examuast.ir را بررسی می نماییم.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

راهنمای ورود به سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان می توانند قبل از برگزاری امتحانات غیرحضوری وارد پرتال خود شده و با محیط کاربری سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی آشنا شوند.دانشجویان می بایست در حفظ رمز ورودی که در سامانه وارد می نمایند تلاش نمایند زیرا برای ورود به سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان حتما به رمز عبور احتیاج خواهند داشت .اگر احیانا دانشجویی رمز عبور خود را فراموش نمود سامانه examuast.ir  این قابلیت را دارد که داوطلب بتواند کلمه عبور خود را بازیابی نماید.

دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند  پیش از برگزاری آزمون های مجازی دروس خود در سامانه حضور داشته باشند  و شرکت کنندگان در امتحانات پایان ترم دانشجویی خود می بایست کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی را از واحد دانشگاهی دریافت نموده و در جلسه آزمون همراه داوطلب باشد.مدت تاخیر دانشجو برای شرکت در آزمون فقط به مدت ده دقیقه از شروع برگزاری امتحان می باشد.داوطلبان برای شرکت در امتحانات پایان ترم خود به کد ملی و کلمه عبوری که تعیین می نمایند نیاز دارند.داوطلبان باید از طریق سایت دانشگاهی هم آوا ،جدول زمانبندی دروس و ترم خود را دریافت کرده و در سامانه examuast.ir وارد سامانه و پرتال خود شده و در امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای انتخاب واحدها و جدول زمانبندی آموزشی می بایست بهایت  سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی رفته و به این سایت دسترسی داشته باشند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات شما دانشجویان عزیز در رابطه با سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی می باشند .اگر در این خصوص نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

سوالات احتمالی

 

1- چگونه و چطور امتحانات غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی برگزار می گردد؟

همانگونه که در مقاله ذکر کردیم امتحانات مجازی داوطلبان از طریق بستر آنلاین و از طریق سایت به نشانی examuast.ir برگزار می گردد . کلیه دانشجویان با مراجعه به این سامانه می توانند در آزمون های پایان ترم خود شرکت نمایند.وارد سایت شده و اطلاعات کاربری خود را وارد نمایند.

 

2-جهت استفاده دانشجویان از  سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی به چه مدارکی نیاز دارند؟

دانشجویان می بایست از طریق کدملی خود که در سامانه هم آوا نیز ثبت شده است و کلمه غبوری که خود داوطلب تعیین می نماید وارد سامانه شوند.داوطلبان می بایست در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود کوشا باشند.

3- مدت تاخیر در آزمون هماهنگ دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه چقدر می باشد ؟

در سر جلسه آزمون زمان تاخیر دانشجو برای شرکت در امتحان فقط به مدت ده دقیقه از شروع آن می باشد و داوطلب حتما می بایست در زمان مقرر در سرجلسه امتحانی شرکت نماید .

مطالب بیشتر

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

شرایط پذیرش و ثبت نام دوره کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی 1403

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *