رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زندگی در کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ جهان است. زندگی در کانادا یکی از بالاترین استاندارد های زندگی در جهان را دارد و ساکنان این کشور در رتبه ده شاد ترین کشور جهان قرار دارند. اگر آماده هستید تا به سرزمین درخت افرا بروید، باید با مزایا و معایب زندگی در کانادا و این که چگونه می توانید جایگاه خود را در فرهنگ آن بیابید، آشنا شوید. برای آشنایی ییشتر با زندگی در این کشور با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

زندگی در کانادا

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

همه موارد را در نظر بگیرید

در این بخش مزایا و معایب نقل مکان و زندگی در کانادا را توضیح خواهیم داد ، خانه نزدیک به 3000 پیست هاکی و قطبی ترین خرس های جهان را پوشش می دهد. علاوه بر همه این موارد، ما در مورد موارد کاربردی رانندگی، حمل و نقل عمومی، تعطیلات عمومی، فرودگاه های اصلی، سفارت ها و ارتباطات در کانادا صحبت می کنیم.

از نظر ظاهری، مزایای زیادی برای زندگی در کانادا وجود دارد، اما مضرات زندگی در شمال سفید بزرگ اغلب برای افرادی که هنوز به این کشور آمریکای شمالی نقل مکان نکرده اند، آشکار نیست. در این بخش، مزایا و معایب زندگی در کانادا را مورد بحث قرار می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با چشمان باز به یک نقل مکان احتمالی و زندگی در کانادا نزدیک شوید.

زندگی در کانادا جنبه های مثبت زیادی دارد، اما هیچ فردی شبیه به آن نیست و مطمئنا اسرار کشوری را که عاشق آن خواهید شد، کشف خواهید کرد. با این حال، ما فهرست کوتاهی از برخی از چیزهایی که فکر می کنیم در مورد شمال سفید بزرگ عالی هستند، گردآوری کرده ایم.

انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

شرایط تحصیل در کانادا

بهداشت و درمان عالی و زندگی در کانادا

حدود دو سوم کانادایی ها دارای بیمه درمانی خصوصی هستند که خدمات اضافی مانند مراقبت از دندان و چشم، دارو های تجویزی و اتاق های بیمارستان خصوصی را پوشش می دهد. اگر به‌عنوان مقیم دائم وارد کانادا می ‌شوید، می ‌توانید از طریق استان یا قلمروی که در آن زندگی می‌ کنید، برای مراقبت‌ های بهداشتی همگانی کانادا اقدام کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است تا سه ماه زمان انتظار برای پوشش وجود داشته باشد. هدف برنامه های خدمات اجتماعی کانادا ادغام تازه واردان به اجتماع است.برای آشنایی بیشتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

خوش آمد به همه و زندگی در کانادا

بیش از 20 درصد از جمعیت این کشور در خارج از کشور متولد شده اند، بنابراین مهاجران باید به خوبی در این کشور قرار گیرند. اکثر مهاجران در شهرانتاریو، همچنین بریتیش کلمبیا، و دیگر شهر ها مانند کبک و آلبرتا زندگی می کنند. بنابراین، اگر در نظر دارید در آن جا زندگی کنید، به خصوص در یکی از شهر های بزرگ آن، این یکی از مزایای خارجی ها است.

اگر به کبک مهاجرت می کنید، به خاطر داشته باشید که زبان رسمی فرانسه است. برای زندگی در کانادا اگر فرانسوی را روان صحبت نمی کنید، این می تواند باعث شود که احساس کنید یک فرد خارجی هستید، بنابراین ممکن است برای سازگاری به زمان نیاز داشته باشید.

اگر می خواهید مهارت های زبان خود را بهبود ببخشید، دوره های زبان انگلیسی و فرانسه هم به صورت پاره وقت و هم تمام وقت در دسترس هستند. این کلاس های زبان با بودجه دولتی هستند و برای ساکنان دائمی جدید در دسترس هستند. اگر فرزند دارید، ممکن است هنگام شرکت در کلاس زبان، یک گزینه رایگان یا کم هزینه برای مراقبت از کودک نیز وجود داشته باشد.

هزینه در محبوب ترین شهر ها و زندگی در کانادا

اگر می خواهید در یک منطقه دورافتاده از کانادا زندگی کنید، می توانید نسبتا مقرون به صرفه باشد. اما اگر می ‌خواهید در یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا مانند تورنتو یا ونکوور زندگی کنید، برایتان هزینه دارد.

به عنوان مثال، متوسط ​​هزینه سالانه زندگی در تورنتو 45400 دلار کانادا (33880 دلار آمریکا) است که تقریبا دو برابر کبک است که در آن 25374 دلار کانادا (18944 دلار آمریکا) است. ونکوور با متوسط ​​هزینه زندگی 40682 CAD (30397 USD) کمی ارزانتر از تورنتو است.

فرهنگ و آداب اجتماعی و زندگی در کانادا

برای جلوگیری از موقعیت‌ های اجتماعی ناخوشایند در کانادا یا اشتباهات فرهنگی، لازم است از قبل آداب و رسوم و آداب کانادایی را بدانید. این بخش فرعی به طور مختصر به فرهنگ کانادا و آن چه از شما در مورد ناهار خوری، انعام دادن، سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی و سایر فعالیت های روزمره انتظار می رود، می پردازد.

فرهنگ کانادایی و زندگی در کانادا برای صداقت، حساسیت، همدلی و فروتنی در روابط خود با دوستان و غریبه ها ارزش قائل است. کانادا را می توان به عنوان یک کشور برابری طلب توصیف کرد، به این معنی که همه برابر هستند.

در واقع، کودکان کانادایی از سنین بسیار پایین به گونه ای بزرگ می شوند که بسیار مستقل باشند. بسیاری از بچه ها به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند که با معلمان و سایر بزرگسالان به همان شیوه معمولی صحبت کنند که ممکن است با دوستانشان صحبت کنند. کانادایی ها به مودب بودن بسیار شهرت دارند آن ها مردمی دوستانه و بی تکلف هستند.

سیستم آموزشی و زندگی در کانادا

سیستم آموزشی کانادا از سه بخش ابتدایی، متوسطه و پس از متوسطه تشکیل شده است.  از آن جایی که سیستم آموزشی کانادا به صورت استانی تامین می شود بسته به استانی که در آن زندگی می کنید متفاوت است.

طبق قانون، کودکان کانادایی ملزم به حضور در مدرسه هستند.  با این حال، سن تحصیل اجباری در بین استان ها کمی متفاوت است. به استثنای برخی موارد، کودکان بین 5 تا 18 سال باید به مدرسه بروند. در اکثر استان ها، مدرسه ابتدایی که به عنوان دبستان نیز شناخته می شود، از مهدکودک (سنین پنج یا شش سالگی) تا کلاس هشتم (سنین 13 تا 14) اجرا می شود.

دبیرستان، همچنین از کلاس 9 (سنین 14 تا 15) تا کلاس 12 (سنین 17 تا 18) اجرا می شود. این ممکن است بسته به استان متفاوت باشد، بنابراین اگر فرزندانی در سن مدرسه دارید، باید مدتی را صرف تحقیق در مورد سیستم آموزشی در استان مقصد خود کنید. مدارس ابتدایی و بیشتر مدارس متوسطه برای همه کودکان کانادایی اجباری است، در حالی که ادامه تحصیلات پس از متوسطه، مانند دانشگاه یا کالج، اختیاری است.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *