رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403

دانشگاه سوره یکی از دانشگاه های پرطرفدار می باشد که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و رشته هایی را به صورت ازمون و بدون ازمون ارائه می دهد. متقاضیان برای کسب اطلاعات در زمینه ی زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 اقدامات لازم را انجام می دهند. اطلاع از نحوه ی ثبت نام یکی از موارد مهم برای داوطلبان ورودی دانشگاه سوره می باشد .

زمان تعیین شده برای دانشگاه سوره برای افراد ورودی جدید در سال جاری از مرداد ماه شروع می شود و تا مهر ماه نیز ادامه دارد. نحوه و زمان ثبت نام برای دانشگاه سوره توسط سازمان سنجش امکان پذیر است و علاقه مندان زمان ثبت نام را از سازمان سنجش واطلاعات کافی را دریافت کنند.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1402

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

ثبت نام بدون آزمون برای متقاضیان دانشگاه  زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 و شرایط به خصوصی دارد که به دو دسته اختصاصی و عمومی برای دانشجویان تعیین شده است .

ثبت نام دانشگاه سوره رشته های بدون آزمون طی دو دوره انجام می گیرد دوره ی اول مهر ماه دوره ی دوم بهمن ماه می باشد. متقاضیان در این دو دوره می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. متقاضیان برای ورود به دانشگاه سوره بدون آزمون باید با سوابق تحصیلی گذشته و معدل دیپلم انتخاب رشته انجام دهند دانشگاه سوره هرساله رشته های زیادی را در خصوص ورودی بدون آزمون ارائه می دهد و به همین علت ظرفیت بالایی برای پذیرش دانشجویان را دارا می باشد و هزینه ی شهریه دانشگاه از دانشگاه آزاد پایین تر می باشد و برای ثبت نام اولیه 37 هزار تومان پرداختی لازم دارد.

آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی

شرایط اختصاصی و زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 به این گونه می باشد که اگر در دوره ی روزانه دانشجویان تا قبل از انصراف در رشته های بدون کنکور نمی توانند به ادامه ی تحصیل بپردازند ، اگرمتقاضیان فارغ التحصیل رشته های وزارت بهداشت هستند باید طرح تعهد خدمت را به اتمام رسانند. اگر داوطلبان جزو رشته های هنرستان هستند باید مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی را دارا باشند و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 از سازمان سنجش را دریافت کنند.

شرایط عمومی برای ورود به دانشگاه سوره اعم از داشتن مدرک دیپلم چهار سال نظام قدیم و ارائه مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم برای ارائه به دانشگاه سوره لازم می باشد و تحویل مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم جهت علاقه مندان به رشته ی بدون آزمون دانشگاه سوره ،اعتقادات و باور های نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام ، داشتن کارت معافیت از سربازی و یا کارت پایان خدمت برای متقاضیان الزامی می باشد ، عدم حضور در گروه های سیاسی و مخالف جمهوری اسلامی از موارد مهم است.

لیست رشته های ارائه شده برای دانشگاه سوره

لسیت رشته های دانشگاه سوره در سازمان سجنش ارائه می شود و برای انتخاب رشته های مورد نظر ، قبولی  و زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند. لیست رشته ها در گروه های تحصیلی زیر می باشد که مانند: ریاضی ، علوم تجربی ،انسانی ،کاردانش و فنی و حرفه ایی تقسیم می شود که اعم از معماری داخلی ،مهندسی شهرسازی،مهندسی معماری،روزنامه نگاری هنر اسلامی و … می باشد .

شهریه هر ترم  از دانشگاه سوره و پرداخت شهریه در هر ترم الزامی می باشد و شرایط پرداخت دانشگاه غیر انتفاعی به دو دسته تقسیم می شود که به قسمت شهریه ثابت و متغییر تقسیم می شود. داوطلبان دقت داشته باشند هرسال شهریه دانشگاه ها در حال تغییر می باشد به اینگونه نمی باشد که هرسال یک شهریه ثابت پرداخت شود. زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 را از طریق سایت سازمان و یا از طریق سایت ما جویا شوید.

دانشگاه سوره شناخته شده به نام دانشگاه غیر انتفاعی می باشد اما مدرک تحصیلی ارائه شده برای داوطلبان به صورت مدرک سراسری صادر می شود همچنین این نکته بسیار مهم است که دانشگاه سوره از اساتید بسیار قدرتمند و با مدرک تحصیل عالی تشکیل می شود. دانشگاه سوره جزو یکی از دانشگاه های معتبرو با مدرک تایید شده در ایران قرار دارد.

بورسیه رشته هنر در ترکیه

ظرفیت و زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403

ظرفیت دانشگاه  سوره  بستگی به دفترچه انتخاب رشته از سازمان سنجش دارد در هنگام ثبت نام و انتخاب رشته ظرفیت دانشگاه ها را ارائه می دهد و به این علت پذیرش ظرفیت برای دانشگاه سوره برای متقاضیان پذیرش برای ورود بدون کنکور بالا است و داوطلبان نگرانی بابت پذیرش بدون آزمون به دانشگاه سوره را نداشته باشند .

رشته های پذیرشی این دانشگاه شامل طیف هنری زیادی می باشد از جمله صنایع دستی ، موسیقی، تئاتر ، سینما، مجسمه سازی، گرافیک و نقاشی می باشد. زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 در نیم سال اول مهرماه و نیم سال دوم بهمن ماه ارائه می شود .

دانشگاه های غیر انتفاعی در مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته  و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می کند. متقاضیان برای ثبت نام و انتخاب رشته برای دانشگاه های غیر انتفاعی به سازمان سنجش مراجعه کنند.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

مدارک لازم زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403

متقاضیان برای ورود به دانشگاه سوره باید مدارک لازم را برای ثبت نام ارائه دهند مدارک لازم مدرک دیپلم نظام جدید، مدرک دیپلم نظام سال جاری و مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی، مدرک دیپلم چهارساله، مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته می باشد .

داوطلبان در زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 1403 مجازند در رشته های متغییر با مدرک تحصیلی ثبت نام کنند مثلا افراد دارای مدرک رشته ی علوم تجربی، می توانند وارد رشته روانشاسی شوند. متقاضیان در زمان ثبت نام دانشگاه سوره برای تکمیل فرم ثبت نام و برای انتخاب رشته مجازند 100 رشته را انتخاب کنند.

مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای کاردانی پیوسته ،دیپلم نظام قدیم فنی و کاردانش و دیپلم نظام سالی واحدی فنی و کاردانش می باشد. مدارک کاردانی پیوسته از معدل کل دیپلم تعیین می گردد. کارشناسی ناپیوسته براساس معدل کل کاردانی می باشد داوطلبان در هر مقطع تحصیلی باید بر اساس سوابق تحصیلی گذشته بتوانند رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند .

برای اطلاعات کافی از ثبت نام و انتخاب رشته، متقاضیان می توانند از سایت صدای سنجش با مشاوران ما در ارتباط باشند و راهنمایی در رابطه با انتخاب رشته محل زندگی دانشجویان و انتخاب رشته مورد نظر برای ورود به دانشگاه ها را از طریق مشاوران ما دریافت کنند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *