رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان برگزاری آزمون وکالت 1403

پس از این که محل ثبت نام ها به پایان برسد باید منتظر زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 باشید. باید تا روز آزمون مطالعه انجام داده و خود را آماده کنید و از منابع درست استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را بدست بیاورید. هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که در سال جاری آزمون برگزار می شود و یا خیر باید از طریق سایت صدای سنجش از زمان آزمون ها آگاهی یابید و با مشاورین ما در تماس باشید.

زمان برگزاری آزمون وکالت 1402

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

واجدین شرایط شرکت در این آزمون

همه ی افرادی که در آزمون ثبت نام کرده باشند می توانند در زمان مشخص شده اقدامات لازم را به عمل بیاورند. همچنین افرادی که کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق را دارند و افرادی که در رابطه با مبانی فقه و حقوق اسلامی تحصیل کرده اند می توانند در این آزمون شرکت کنند. تا فرا رسیدن تاریخ و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 می توانید با برنامه ریزی به صورت دقیق مطالعات خود را پیش برده و با توجه به منابع تعیین شده و نمونه سوالات قبول شده و موفق بشوید.
داوطلبانی که می خواهند با مشاورین صدای سنجش در تماس باشند و از این طریق مشاوره دریافت نمایند و تا روز آزمون برنامه ریزی شده به تحصیل ادامه دهند می توانند از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را مشخص کرده و با ما در ارتباط باشند.

تاریخ و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403

بعد از این که ثبت نام ها به پایان رسید می توانید منتظر آزمون باشید و در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک به حوزه امتحانی مراجعه کرده و در آزمون شرکت کنید در ادامه این مطلب راجع به زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 اطلاع خواهید یافت. با توجه به گفته اسکودا این آزمون در سال جاری برگزار نخواهد شد.
اگر در سال 1403 موفق به ثبت نام در آزمون شده اید در تاریخ و زمان نوشته شده در کارت آزمون خود مراجعه کرده و در آزمون شرکت کنید. کارت ورود به جلسه را می توانید در روز های نزدیک به آزمون دریافت کنید. به گفته روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایران در نزدیک ترین فرصت و در زمان بندی مناسب این آزمون بر اساس زمان بندی ها برگزار خواهد شد.
در حال حاضر احتمال این که این آزمون در سال جاری برگزار شود بسیار کم است ولی همچنان می توانید برای آگاهی از آخرین اخبار برگزاری آزمون و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

آزمون قوه قضاییه و دادگستری

این دو آزمون با یک دیگر متفاوت می باشند و هر کدام به صورت جداگانه برگزار می شود همچنین این آزمون ها منابع متفاوتی نیز دارند برای اطلاع از تفاوت این دو آزمون با مشاورین ما در تماس باشید و برای اطلاع از نحوه برگزاری و زمان آن نیز می توانید اخبار را دنبال کنید. باید به این موضوع اشاره کرد که زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 و دادگستری با یک دیگر متفاوت است در نتیجه متقاضیان می توانند در هر دو آزمون شرکت کنند.
باید به این نکته اشاره کرد که آزمون مربوط به وکالت دادگستری در ماه آذر انجام می شده است و به احتمال زیاد در سال های آینده نیز به این صورت خواهد بود برای این که از تاریخ های دقیق اطلاع یابید با صدای سنجش در تماس باشید. به هر حال زمان آزمون بعدی به زودی فراخواهد رسید باید از اولین فرصت ها استفاده کنید تا در روز آزمون آماده باشید.

مدارک و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403

داشتن مدارکی مانند یک کارت شناسایی الزامی است. مدارکی مانند کارت ملی و کارت ورود به جلسه الزامی می باشد و بدون هر یک از این دو نخواهید توانست در آزمون شرکت کنید. برای اطلاع از آخرین تغییرات در رابطه با مدارک مورد نیاز حتما به سایت مراجعه کنید و یا با ما در ارتباط باشید.
در سال جاری زمانی برای این که آزمون برگزار شود اعلام نشده است همچنان پس از گذشت چند ماه و با نزدیک شدن به ماه های آخر سال نیز در این رابطه اطلاعیه جدیدی دیده نشده است به همین دلیل احتمال بسیار زیادی دارد که در سال جاری این آزمون برگزار نشود ولی به هر صورت متقاضیان باید آخرین اخبار را در این رابطه دنبال کنند.
از طریق منو های سایت می توانید زمان مشاوره خود را رزرو نمایید و با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

آدرس های محل و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403

باید به موقع و در زمان مشخص شده در محل آزمون ها حضور به هم رسانید و از محل آزمون خود در هر شهر و شهرستانی کاملا اطلاع داشته باشید. برای این که بدانید در کدام محل باید آزمون دهید لیست آدرس ها را مطالعه کنید این آدرس ها در سال گذشته یعنی 1403 را اسکودا تعیین کرده بوده است. می توان حدس زد که به احتمال زیاد محل ها تغییری نداشته باشد.
با توجه به ادرس محل زندگی خودتان بررسی های لازم را انجام داده و حتما نیم ساعت قبل از شروع امتحان و آزمون در محل حضور داشته باشید .

آخرین رتبه قبولی حقوق دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری 1403

مطالب آزمون و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403

برای آشنایی بیشتر با منابع مهم باید سوالات و آزمون های سال های قبل را بررسی کنید حتما با برنامه ریزی پیش بروید تا در زمان مشخص شده تمام مطالب را مطالعه کرده باشید. عنوان کتاب ها از قبل به اطلاع شما خواهد رسید تمام افرادی که در این آزمون ثبت نام می کنند می توانند نمونه سوالات سال های قبل را نیز بررسی کنند.
باید برای قبولی در این آزمون بسیار تلاش کنید با اصول درست می توانید به سرعت قبولی خود را دریافت کنید کافی است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و بر اساس اصول درست تا روز و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403 تمامی مطالب را به صورت کامل مطالعه کرده باشید.
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه ریزی نمونه سوالات و منابع آزمون با صدای سنجش در تماس باشید و از طریق منو های سایت وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.