رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

هر ساله سازمان نظام مهندسی برای تامین کردن نیرو های متخصص خود و به عمل رساندن اهداف خود آزمون با نام آزمون نظام مهندسی برگزار می کند افرادی که از توانایی و مهارت های خود اطمینان دارند میتوانند در هر کجای کشور در این آزمون شرکت کنند ، این آزمون هر سال در دو نوبت برگزار می شود ، نوبت اول در نیمسال اول و نوبت دوم در نیمسال دوم سال است .
متقاصیانی که واجد شرایط خواسته شده باشند امکان ثبت نام برای آنها در آزمون نظام مهندسی وجود دارد . داوطلبان بزای ثبت نام در این آزمون باید اطلاعات و مدارک خود را در سامانه نظان مهندسی به نشانی inbr.ir بارگزاری کنند و سپس مراحل ثبت نامشان را تکمیل کنند .
در ادامه ی مطالب به زمان برگزاری آزمون اشاره خواهیم و مطالب نفیدی را در ادامه ی این مقاله در اختیارتان قرار میدهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید .
معمولا زمان برگزاری آزمون نظان مهندسی در سه روز پشت سر هم در نوبت های صبح و عصر برگزار می شود ، باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان راه و شهر سازی آزمون نظام مهندسی که در نوبت دوم برگزار می شود به احتمال زیاد در اسفند ماه سال جاری است .

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در نیمسال دوم

توجه داشته باشید آزمون که در نوبت اول ( نیمسال اول) ، آزمون ورد به حرقه های مهندسی معمار های تجربی و کاردان های فنی در نوبت دوم ( نیمسال دوم ) هم برای اخذ پروانه ی کسب و فعالیت برگزار می شود پس این امکان برای متقاضیان وجود دارد تا بعد از اخذ کارت ورود به جلسه خود از سامانه سازمان  در روز و ساعت خواسته شده در جلسه ی آزمون حضور داشته باشند .

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نوبت دوم ( نیمسال دوم ) معمولا در ماه های بهمن تا اسفند برگزار می شود ، باتوجه به روال سالیان گذشته و اطلاعوت کسب شده در این خصوص احتمالا آزمون نمیسال دوم سال جاری نیز در ماه های بهمن یا اسفند برگزار گردد . برای اطلاع از زمان دقیق این آزمون حتما به اخبار در این باره توجه کنید .

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در نیمسال اول

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در نبوت اول ( نیمسال اول ) در زمان های متفاوتی برگزار می گردد متقاضیانی که توانسته باشند در آزمون نوبت اول آزمون نظام مهندسی نام نویسی کنند باید در بازده زمانی خواسته شده حتما در جلسه ی آزمون حضور داشته باشند . توجه داشته باشید به طور معمول زمان برگزاری آزمون رشته ها و کسب کار های موجود به صورت جداگانه از هم مشخص می شود .
همچنین توجه داشته باشید گاهی ممکن است در زمان آزمون های نظامی مهندسی تعویقی رخ دهد و زمان برگزاری آزمون به زمان دیگری موکول شود . اگر پس از مطالعه مطالب گفته شده ابهام و سوالی در خصوص زمان برگزای آزمون نظام مهندس داشتید میتوانید به سامانه ی نظام مهمدسی مراجعه کنید .

امتحان مهندسی در‌ چه موقعی  برگزار می شود؟

آزمون معمولا دوبار در سال برگزار می شود به طوری که در دو نوبت اول یعنی نیمسال اول و نوبت دوم در نیمسال دوم سال است با مراجعه به متن مقاله میتوانید اطلاعات مفید تر و کاملتدی در این خصوص کسب کنید .

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

آیا امکان دارد تداخلاتی در آزمون صلاحیت های مربوط به یک رشته رخ دهد ؟

خیر ، همانطور که مطلع هستیم به طور معمول برنامه ریزی ها به گونه ای صورت میگیرد که تداخلاتی در آزمون های مرتبط یا صلاحیت های شغلی متفاوت رخ ندهد و افراد بتوانند باید رعایت نظم و با تمرکز کامل وارد جلسه ی آزمون شوند .

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

به همراه داشتن چه مدارکی برای روز آزمون نظام مهندسی لازم می باشد ؟

همانگونه که میدانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نظامی مهندسی و مدارک شناسایی فردی از جمله مدارکی هستند که حتما باید در زوز آزمون همراه خود داشته باشید .

متقاضیانی در چه صورتی ملزم به شرکت در آزمون نظام مهندسی هستند ؟

دانش اموختگان رشته های مهندسی برای اخذ کد نظام مهندسی و دریافت پروانه ی اشتغال به کار ملزم می باشند در آزمون های که برگزار می شود شرکت داشته باشند ، معمولا این آزمون برای رشته هایی از جمله : تاسیسات برقی ، شهرسازی ، تاسیسات مکانیک ، ساختمان ، مهندس معماری و مهندسی عمران است .

متقاضیانی که در آزمون  شرکت میکنند در صورتی که در این آزمون پذیرفته شوند به عنوان یک مهندسی حرفه ای تحت نظارت سازمان نظام مهندسی امکان کار در امور طراحی و نظارتی ساختمان ها را دارند . داوطلبین که از شرایط و ضوابط برخوردار هستند میتوانند در زمان مقرر برای نام نویسی  اقدام نمایند و در روز برگزاری برای کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند زیرا اگر فردی نتواند در روز مقرر شده برای دریافت کارت ورود به جلسه ی خود اقدام کند از حضور او در جلسه ممانعت می شود .

داوطلبان برای شرکت در آزمون نظام مهندسی باید به چه نکاتی توجه کنند ؟

متقاضیان باید به تمامی موارد گفته شده توجه داشته باشند ، در صورت هرگونه مشکل و ابهام نیز میتوانند به مشاورین فعال در این زمینه مراجعه کنند . توصیه میشود که حتما متن مقاله را با دقت مطالعه کنید زیرا هرگونه نا آگاهی در این خصوص باعث می شود که شما از اهداف خود در این زمینه باز بمانید پس آزمون مهندسی در دو نوبت برگزار می شود که باید برای ثبت نام به زمان برگزاری آن توجه کنید .

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی از جمله مواردی است که متقاضیان باید در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند همچنین ممکن است گاهی زمان آزمون با تعویق رو به رو شود پس به اخبار و اطلاعیه های انتشار یافته نیز توجه کنید تا بتوانید در زمان مقرر بری شرکت در آزمون حضور به عمل رسانید و به موفقیت در این راه دست پیدا کنید .جهت اطلاعات بیشتر لطفا با مرکز مشاوره صدای سنجش تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.