رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

تحصیل در دانشگاه های امام صادق چه تاثیراتی دارد ؟چه رتبه قبولی دانشگاه امام صادق نیاز دارد؟

تحصیل در دانشگاه های امام صادق سبب به وجود آمدن فرصت های شغلی بسیار مناسبی می شود به همین دلیل هرساله تعداد بسیاری از شرکت کنندگان در کنکور سراسری برای دانشگاه امام صادق با یکدگیر به رقابت سخت و تنگاتنگی می پردازند .
دانشگاه های امام صادق با توجه شرایط ویژه ای برا دو گروه از مقاطع تحصیلی یعنی کارشناسی برای خانم ها و کارشناسی ارشد برای اقایان از طریق کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجویان می کنند افراد باید توجه کنند که شرکت در مصاحبه نیز برای آنها الزامی است .

اینک ممکن است این سوال در ذهن داوطلبان دانشگاه امام صادق شکل گیرد که آگاهی از رتبه قبولی برای انجام مصاحبه و پذیرفته شدن چگونه است تا داوطلبان بتوانند با در دست داشتن اینگونه اطلاعات خود را کمی بیشتر برای رقابت با دیگر افراد اماده کنند . تا هم اکنون اطلاعات بسیاری در باره ی رتبه قبولی دانشگاه امام صادق منتشر نشده است اما در ادامه به توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم پرداخت .

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق

میزان رتبه قبولی امام صادق در کنکور سراسری به شرح زیر است :

یکی از مهم ترین واصلی ترین شرایط و ضوابط پذیرفتن افراد در دانشگاه های امام صادق شرکت نمودن در کنکور سراسری است متقاضیان خیال میکنند که در دانشگاه های امام صادق هم مانند دیگر رشته ها و دانشگاه ها میتوانند فقط بر پایه ی رتبه و درصد های اکتسابی در کنکور سراسری شرکت کنند و مورد پذیرش قرار گیرند همین دلیل شده است تا داوطلبان به دنبال پایانی ترین رتبه و کارنامه خودشان در دانشگاه های امام صادق باشند .

پذیرفته شدن و دانشجویان در دانشگاه های امام صادق با گام های متعدد و محوریت های خاصی انجام می شود . به اینگونه که فهرست اسامی متقاضیان به طور چند برابر از ظرفیت اعلام شده از سازمان سنجش است پذیرش شدگان در صورت نداشتن علاقه میتوانند در مصاحبه ی این دانشگاه شرکت نکنند .

دانشگاه های امام صادق هیچگونه رتبه ای تاکنون برای قبولی افراد انتشار نداده است و تنها ملاک و معیار پذیرفتن افراد در این دانشگاه در صورتی است که فرد به انتخاف رشته ی دوره ی روزانه مجاز شود و در محاصبه شرکت کند .

اطلاعاتی که باید در زمان مصاحبه دانشگاه  افراد بدانند !

مهمترین و اصلی ترین ملاک ها و معیار های علمی برای پذیرفته شدن در دانشگاه های امام صادق در گام مصاحبه اجرا می شود که مورد بررسی نیز قراد می گیرد . معدل های کسب شده توسط متقاضیان به خصوص معدل های کتبی دیپلم و نمره های کسب شده در رتبه های کلی و ازمون های سراسری می باشد ، پس بیشتر بودن این موارد میتواند شانس شما را برای پذیرفته شدن و محاصبه بیشتر کند و سبب دریافت امتیاز بالاتر می شود .

نکته مهم و مورد توجه این است که متقاضیانی که توسط سازمان سنجش معرفی شده اند با ضرایبی خاصی مورد تایید واقع می شوند . این ضرایب بدین شرح است که ادبیات فارسی چهار ، معارف اسلامی چهار ، عربی چهار ، زبان خارجی دو ، ضرایب دیگر دروس مانند ضریب های ازمدن سراسری است پس از علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستید علاوه بر توجه به رتبه قبولی دانشگاه امام صادق به این موارد نیز باید توجه کنید .

توجه داشته باشید نام نویسی در دانشگاه های امام صادق هیچگونه محدودیتی برای متقاضیان در ادامه راه برای انتخاب رشته و کنکور سراسری وجود ندارد .
در صورتی که فرد در این دانشگاه پذیرفته شود رشته قبولی او در کنکور سراسری پایدار است و متقاضی میتداند رشته دانشگاه مورد علاقه ی خودش را انتخاب کند ‌.

پذیرفته شدن دانشگاه امام صادق به چه نحوی است؟

همانگونه که گفته شده تمامی دانشگاه های امام صادق از طریق کنکور سراسری و محاصباتی که در صورت قبولی فرد ابلاغ می شود اقدام به جذب دانشجو میکنند .

میزان رتبه ای که برای قبولی دانشگاه امام صادق در نظر گرفته شده است چند می باشد ؟

باتوجه به توضیحاتی که در متن مقاله نیز گفته شده و به این نکته هم اشاره گردید چگونگی پذیرفتن افراد در دانشگاه های امام صادق علاوه بر کنکور سراسری به مصاحبه هایی ام که صورت میگیرد بستگی دارد ، دانشگاه های امام صادق هیچگونه رتبه ای برای قبولی افراد مورد انتشار قرار نمی دهند .

در گام مصاحبه دانشگاه امام صادق چه عواملی مورد بررسی قرار می گیرد؟

صلاحیت های عمومی و علمی متقاضیان مورد بررسی افراد قرار گرفته می شود برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

افراد چگونه میتوانند در دانشگاه های امان صادق تحصیل کنند ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز گفته شد هیچگونه رتبه قبولی خاصی برای تحصیل در دانشگاه های امام صادق وجود ندارد افراد تنها با انجام دو روش امکان تحصیل در این دانشگاه ها را دارند نخست متقاضیان ملزم می باشند در کنکور سراسری شرکت کنند و سپس در مصاحباتی در گام های بعدی انجام می شود امتیاز لازم را کسب کنند ، کسب این امتیازات نیز به مواردی خاصی بستگی داشت که تماما در متن مقاله به آن اشاره شد ، رتبه قبولی دانشگاه امام صادق شامل حال هیجگونه از متقاضیان نمی شود .

فرم ثبت نام کنکور سراسری

رتبه در کارنامه کنکور سراسری

دانشگاه های امام صادق در چه مقاطع ای اقدام به جذب دانشجو میکنند ؟

دانشگاه های امام صادق به منظور پذیرش دانشجویان برای سال تحصیلی جدید برای خانم ها در مقطع کارشناسی و مقطع کارشناسی ارشد پیوسته برای اقایان اقدام به جذب دانشجو میکند مطلع هستید که پذیرش دانشگاه های امام صادق ابتدا از طربق کنکور سراسری می باشد و سپس طبق معرفی نامه افراد برای مصاحبه های گام های بعدی اماده می شوند که در صورتی قبول شرایط برای تحصیل در این دانشگاه ها برایشان فراهم می شود .

همچنین شما میتوانید برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در این خصوص از مشاورین فعال و باتجربه در این راستا مشورت بگیرید از تجربیات و اطلاعات آنها به نحو احسنت بهره ببرید تا بتوانید ضمن آگاهی بیشتر در این زمینه تمامی اهداف و مهارت های خود را بکار گیرید تا تصمیمی کامل دقیق و منطقی برای اینده خود انتخاب کنید .

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *