رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

ورود پیدا کردن به یک دانشگاه مطرح و ایده آل بدون کنکور از جذاب ترین رویاهای هر فردی در دنیا به حساب می آید. برخی از افراد این سبک قبولی را غیر ممکن و از واقعیت به دور می بینند. ولی تنها لازم است به ان ایمان داشته باشید و بدانید که دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی از واقعیت به دور نیست و با اندکی تلاش می توانید شما نیز در جایگاه این افراد باشید و به بهترین ها دست پیدا کنید.

 

دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی

دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی

از انجایی که برای بسیاری از داوطلبان کنکور یک غول بزرگ برای ورود به دانشگاه است، و به نوعی سد راه این افراد برای ادامه تحصیل شده است، پس این افراد به دنبال ان هستند که بدانند چگونه می تواند به دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی برسند و از این مقطع بدون نگرانی و استرس لذت ببرند. در بیشتر مواقع کنکور کاری کرده است که عده زیادی از داوطلبین به دلیل حس نگرانی و ترس از این امتحان، ادامه تحصیل را کنار گذاشته و به علاقه خود پشت پا بزنند و از این تصمیم مهم زندگی خود منصرف شوند.

رشته روانشناسی

مژده من برای این داوطلبین این است که بهتر است دست به کار شوند و دوباره خود را اماده قرار گفتن در این راه کنند زیرا به راحتی می توانند با توجه به شرایطی که برای پذیرش دکتری بدون شرکت در کنکور رشته روانشناسی قرار داده شده است، در این مسیر قدم بردارند.

به این ترتیب به وسیله این روش هایی که در مسیر داوطلبان دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی قرار داده شده است، به راحتی و بدون نگرانی می توانید به خواسته و علاقه خود در حیطه جذاب دکتری قدم بگذارید. شاید با امدن این حرف تنها عنوانی که به ذهنتان خطور کند، سهمیه استعدادهای درخشان باشد، ولی اینطور نیست. موضوع وجود سهمیه ها به کل از این روش ها به دور است. البته نمی توان اهمیت وجود سهمیه های استعدادهای درخشان را نادیده گرفت، زیرا همین موضوع تا حدی باعث شده است تا داوطلبان پر تلاش بتوانند بدون کنکور در این حیطه قدم بردارند و از تصمیم خود منصرف نشوند.  به این ترتیب برویم که با راه های پذیرش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی در ادامه آشنا شویم

چگونه می توان پذیرش دکتری بدون کنکور را دریافت کرد؟

همانطور که می دانید، یکی از ازمون هایی که باعث می شود تا به پذیرش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی برسید، قبولی در کنکور رشته روانشناسی است. اما به لطف روش هایی که برای داوطلبان قرار داده شده است، می توانید هدف خود را بدون رها کردن ادامه دهید و برای آن تلاش کنید. پس دو رااه دیگری که برای این امر وجود دارد، به شرح زیر است:

  1. پذیرش دکتری پردیس دانشگاه ها از طریق قبولی در ازمون های اختصاصی خود دانشگاه که پردیس کیش و پردیس البرز از ان دسته از دانشگاه ها برای پذیریش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی هستند.
  2. راه روم پذیرش در مقطع دکتری بدون شرکت در کنکور روانشناسی در بنیاد نخبگان است که از طریق اعطا کردن جایزه شهید احدی صورت خواهد گرفت.

البته لازم است بدانید با توجه به شرایط ذکر شده در بالا، فرد داوطلب باید دارای  یک سری شرایط لازم باشد که دانشگاه مورد نظر بتواند او را بدون کنکور پذیرش کند. این شرایط اصلا سخت نیست و یک فرد پر تلاش حتما از تمام آن ها بهره مند است و یا می توانید بهره مند شود. پس نگرانی بابت این موضوع برای یک استعداد درخشانی که می خواهد از طریق راه های ذکر شده تحت پذیرش دکتری قرار بگیرد، وجود ندارد.

متقاضیان داوطلب برای پذیرش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی باید دارای چه شرایطی باشند؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، این متقاضیان باید از شرایط ویژه ای برخوردار باشند که بتوانند از طریق دانشگاه های مطرح به راه های ذکر شده پذیرش شوند. این روش ها به شرح زیر است:

  • معدل مقطع کارشناسی باید از 16 بالاتر و نباید از 16 کمتر باشد.
  • معدل کارشناسی ارشد نباید از 17 پایین تر باشد.
  • داوطلب باید بتوانند حداقل 60 امیتر رداداوطلب باید بتواند حداقل 60 امتیاز را در ایین نامه به دست اورد.
  • نباید بین نباید بین اتمام مقطع کارشناسی تا زمان تصمیم گفتن برای ورود به مقطع دکتری بیشتر از 2 سال زمان سپری شده باشد.

در رابطه با موارد ذکر شده بهتر است بدانید که باز هم ممکن است شرایط دیگر و قوانین دیگری از طریق دانشگاه ها وضع شود که باید واجد ان شرایط باشید. به این ترتیب تا حدودی داشتن یک رزومه عالی و سابقه تحصیلی درخشان می تواند شریط پذیرش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی را فراهم کند.

مدارک لازم برای شرکت در دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی

برای آنکه متقاضیان بتوانند در این مقطع دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی شرکت کنند، با توجه به تمام موارد ذک شده باید بتوانند از مدارک لازم برخوردار باشند. این مدارک لازمه قبولی در این مقطع بدون شرکت در کنکور است. مدارک لازم به شرح زیر می باشد:

  • فیش واریزی مبلغ تعیین شده توسط سایت دانشگاه مورد نظر
  • دارا بودن از اصل مدرک تحصیلی پایانی
  • دارا بودن اصل شناسنامه
  • دارا بودن اصل کارت ملی
  • ارائده مدرک پایان خدمت و یا معافیت از خدمت سربازی برای اقایان
  • ارائه فایل jpq ریز نمرات به دست اورده یا اکتسابی برای مطابقت با معدل

بهتر است بدانید که به همراه نداشتن هر یک از مدارک لازم می تواند شرایط شما را برای شرکت در ازمون مورد دانشگاه برای پذیش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی سخت کند. پس مدارک کامل را به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

بعضی از داوطلبان اغلب به دلیل انکه نمی توانند دوره سخت کنکور را بگذرانند، ان را رها کرده و از ادامه تحصیل دست می کشند. در صورتی که این کار اشتباه محض است زیرا اگر این داوطلب واجد شرایط ذکر شده باشد، به راحتی می تواند پذیرش دکتری بدون کنکور رشته روانشناسی را دریافت کند و به یک موفقیت ایده آل در زندگی خود دست پیدا کند. پس همه چیز تنها به تلاش و خواسته شما وابسته است. تنها کافی است عزم خود را جزم کنید و در این راه قدم بگذارید. پس به وسیله راه های ذکر شده برای این امر می توانید در مقطع پزشکی قدم بگذارید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *