رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دوره ی پادفک در روسیه

 

دوره ی پادفک به این گونه می باشد که دوره ی آمادگی قبل از تحصیل در دانشگاه انجام می گیرد که کشور روسیه برای علاقه مندان تحصیل در کشور خود دوره ی پادفک را در نظر گرفته است در این دوره تمام آموزش های لازم را در اختیار دانشجو قرار می دهند تا داوطلبان به زبان روسی مسلط کافی را داشته باشند تا بتوانند مدرک به زبان روسی را دریافت کنند .دوره های پادفک در روسیه بین 8تا 11 ماه می باشد که اگر دانشجویان این دوره را با موفقیت به اتمام رسانند می توانند وارد دانشگاه های مورد نظر خود شود.

دوره های تدریس پادفک در کشور روسیه مختلف می باشد هر دانشگاهی پادفک خود را تحت پوشش قرار می دهد تا دوره های آموزشی را برای دانشجویان به شکل قابل قبولی ارائه دهد.دانشجویان رشته های پزشکی 4 ماه دوره های پادفک را آموزش می بینند و بعد وارد واحدهای اختصاصی می شوند تا بتوانند به زبان روسی آموزش های لازم رادریافت کنند.

 

دوره ی پادفک در روسیه

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شهریه دوره های آموزشی در این کشور

شهریه ی دوره های پادفک در روسیه 6 هزار دلار می باشد که قیمت تخمین زده برای همه ی دانشگاه ها یکسان نمی باشد .به طور کلی افرادی که می خواهند در رشته های تحصیلی مورد علاقه ی خود تحصیل کنند باید دوره های پادفک را بگذرانند و برای ورودی رشته های دانشگاه های روسیه شرط معدل نیاز نیست .داوطلبان توجه داشته باشند افرادی که در دورس زیست و شیمی نمره ی بالایی را اخذ کرده اند در سهمیه پادفک دانشگاه پاولوف شانس بیشتری را دارند.

بنا براین برای ورود به دانشگاه های روسیه افرادآزمون ورودی را شرکت کنند و همان طور برای دانشجویان  خارجی هم این آزمون برقرار می شود .افرادی که دوره های پادفک را نمی گذرانند باید حداقل به زبان انگلیسی تسلط کامل را داشته باشند.مدرک پادفک فقط در دانشگاه های روسیه صادر می شود که هیچ مرکزی اجازه ی صادر این مدرک را ندارد و بعد از صادر شدن این مدرک داوطلبان به ادامه ی تحصیل در رشته های مورد نظر خود ادامه می دهند.

 

تحصیل در مقاطع مختلف و دوره ی پادفک در روسیه

داوطلبان برای دوره های مختلف به کشور روسیه مهاجرت می کنند که این مقاطع مختلف ازجمله کارشناسی ،کارشناسی ارشد ، و دکتری می باشد و علاقه مندان به رشته های مختلف بستگی به بوریسه و پذیرش دانشگاه های این کشور می باشد در نتیجه علاقه مندان می توانند دوره های پادفک در روسیه را گزرانده و وارد دانشگاه ها شوند و به ادامه ی تحصیل خود بپردازند . کشور روسیه از نظر تحصیل بسیار پر مخاطب می باشد و بسیاری از دانشجویان حتی برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند در نظر داشته باشید شرایط مربوط به این دانشگاه ها را باید دارا باشید تا بتوانید در این مقاطع تحصیل کنید وجود بورسیه به شما علاقه مندان در کشور روسیه بسیار کمک می کند .

علاقه مندان قبل ورود به دانشگاه های این کشور باید دوره های پادفک را بگزرانند تا بتوانند برای رشته ی تخصص این واحد ها دست پیدا کنند به صورت کلی افرادی که در این کشور می خواهند تحصیل کنند باید دارای ویزای تحصیل باشند تا از تحصیل در کشور روسیه بهره مند شوند .

زندگی در روسیه

مهاجرت کاری در روسیه

تحصیل داروسازی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه

اخذ مدرک کارشناسی ارشد در کشور روسیه

مدرک کارشناسی ارشد برای مخاطبانی که می خواهند بعد از اخذ مدرک وارد بازار کار شوند بسیار اهمیت دارد.مدرک کارشناسی ارشد 2 سال زمان تحصیل می باشد و برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد حتما مدرک کارشناسی دارا باشند .

میانگین هزینه کارشناسی ارشد در روسیه 4400 دلار می باشد که علاوه بر هزینه ی مقطع کارشناسی هزینه های دوره های پادفک در روسیه را هم پرداخت کنند .متقاضیان به جزء هزینه های دانشگاه ها باید هزینه های مسکن ،غذا و بخش درمانی را هم پراخت کنند که به هزینه های شهریه اضافه می شود .متقاضیان برای ثبت نام باید مدارک مربوطه را برای سفارت ارائه دهند تا بتوانند ویزای کاری را دریافت کنند در صورت اشتباه بودن مدارک فرصت برای تحصیل در کشور روسیه را از دست می دهند.

تحصیل بعد از گزراندن دوره ی پادفک

دانشجویا ن بعد از گذراندن دوره های پادفک در روسیه وارد رشته های مورد نظر خود می شوند که که دوره ی پادفک به منظور دوره های آمادگی  قبل از تحصیل تخصصی می باشد که دواطلبان در این دوره ها زبان روسی را آموزش می بینند تا بتوانند در تدریس مشکلی نداشته باشند .برخی از رشته ها به سه زبان تدریس می شود که مانند انگلیسی ،فرانسه و روسی آموزش داده می شود .

به دلیل اخذ مدرک پایانی به زبان روسی دانشجویان بایداز زبان روسی بهره مند شوند که دوره های پادفک برای برخی از رشته ها 6 ماه طول می کشد . در نظر داشته باشید بسیاری از افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند می توانند زندگی روزمره ی خود را به راحتی بگزرانند .

هزینه های اقامت برای دانشجویان مقیم کشور روسیه

هزینه های زندگی بسیار پایین تر از کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد.شهریه ی و هزینه های دانشگاهی نسبت به کشور های اروپایی با درآمد خانوانده ها و دانشجویان در نظر گرفته شده است .تحصیل به زبان های انگلیسی ،روسی و فرانسه نیاز به مدارک تافل وآیلتس ،آزمون آسان برای بسیاری از افراد برای قبولی در دانشگاه  های مورد نظر قابل ذکر می باشد .

از مزایای دوره های پادفک درروسیه می توان به تسلط به زبان روسی ،تدریس توسط اساتید بومی روسی ، آشنایی با فرهنگ و تمدن روسی وتسلط بر دروس پایه ای یه زبان روسی ،آشنایی با دانشگاه های مختلف  می باشد .در این دوره مخاطبان به اصطلاحات و لغت های این کشور را یاد می گیرند تا بتوانند طول تحصیل خود را به پایان برسانند.

متقاضیان برای اطلاعات در زمینه های دوره های پادفک در روسیه و برگزاری کلاس ها دراین مورد می توانند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند .سایت صدای سنجش در رابطه با تحصیل در کشور های مختلف می توانند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد .مشاوران صدای سنجش برای تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی و کاری راهنمایی های لازم را در خدمت شما داوطلبان قرار می دهد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *