رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403

سازمان سنجش برای انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون در هر گروه تحصیلی یک دفترچه راهنما منتشر کرده است. هرساله سازمان سنجش برای ورود به دانشگاه های سراسری همزمان با آغاز ثبت نام و یا قبل از ثبت نام دفترچه ی راهنما ارائه می دهد. متقاضیان قبل از ثبت نام برای برای ورود به دانشگاه و رشته های انتخابی خود باید دفترچه راهنما را دریافت کنند تا بتوانند از لیست رشته های ارائه شده گروه تحصیلی خود را انتخاب نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403 که در دانشگاه های سراسری هرساله دوبار برای ورودی مهر و بهمن که به صورت بدون آزمون پذیرش می کند و برای هر ترم از سال دفترچه جدید منتشر می کند. هرساله سازمان سنجش با آغاز ثبت نام جدید دفترچه راهنمایی بروز ارائه می دهد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

علاقه مندان بدون آزمون دانشگاه های سراسری برای اطلاع رسانی داوطلبان در خصوص تعیین انتخاب رشته و فرم ثبت نام ارائه شده است. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات از رشته های بدون آزمون دانشگاه از دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 1403 اطلاعات حاصل نمایند.

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1402

شرایط عمومی برای ثبت نام بدون کنکور

متقاضیانی که برای ثبت نام در رشته ی مورد علاقه ی خود و ورودی بدون آزمون به دانشگاه های سراسری مانند رشته های هنر می توانند اطلاعات لازم را در خصوص ثبت نام از دفترچه راهنما را دریافت کنند . متقاضیان رشته های بدن آزمون می توانند برای اطلاع از سهمیه های مورد پذیرش و شیوه گزینش ، رشته ها ارائه شده را از سازمان سنجش اطلاعات کسب کنند.

به محض ارائه دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403 مطالب دریافت شده از صفحه اینستاگرام و تلگرام از دانشگاه های بدون صدای سنجش اطلاع رسانی می شود. شرایط عمومی برای داوطلبان  ورودی بدون آزمون به شر حال زیر می باشد .

تدین‌ به دین اسلام ، عدم عناد با نظام کشور ، عدم احراز فساد اخلاقی و اعتیاد.

شرایط اختصاصی بدون کنکور داشتن مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی یا کاردانی یا دیپلم نظام قدیم چهارساله یا نظام جدید. فارغ التحصیل شدن متقاضیان حداکثر ظرف ۳۰ روز برای ورود نیم سال دوم سال.

پذیرش دانشجویان صرفا مقطع کاردانی و ناپیوسته کارشناسی پیوسته بسیاری از دانشگاه ها با دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403 دانشجو جذب می کند .

سختی های رشته پزشکی

جزئیات دفترچه ی انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403

دانشگاه های سراسری برای ورودی رشته های بدون کنکور با شرایط و قوانین زیر انجام می گیرد. نحوه ی دریافت کارنامه راهنمای تصویری برای ثبت نام مدارک تحصیلی ، شرایط عمومی و اختصاصی ، شرایط اتباع خارجی و مناطق محروم ، سهیه های بومی.

مدارک لازم جهت ثبت نام آنلاین شرایط پذیرش دانشجو

شرایط عمومی یکی از شرایط ورود به دانشگاه و رشته های مورد انتخابی است که معتقد به دین اسلام یا از ادیان الهی رسمی کشور و عدم سو پیشینه و اعتیاد و فساد اخلاقی و تبعیت از قوانین دانشگاه از شرایط عمومی به حساب می آید .

شرایط اختصاصی که دارای یکی از مدارک دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی مورد بررسی قرار می گیرد.  متقاضیان دارای دیپلم نظری بر اساس معدل کتبی و دارای مدرک فنی حرفه ای کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می گیرد ‌.

رشته های پیراپزشکی

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403

دانشگاه سراسری در ۱۸ مرداد ماه ارائه می شود و متقاضیان که به هر دلیل از جمله شرکت نکرده اند یا معدل دیپلم قابل قبول نبوده است می توانند برای دستیابی به رشته ی مورد علاقه خود به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه سراسری گردند و در ثبت نام دانشگاه بدون آزمون شرکت کنند. برای انتخاب رشته بدون کنکور می توانند دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403بدون آزمون و  ورودی بهمن ماه می توانند به ادامه ی تحصیل خود ببزدازند تا از تمامی جزئیات و نحوه ی ثبت‌ نام و کد رشته های انتخابی مورد نظراصلاع کافی را دریافت کنند.

سازمان سنجش که مسئول برگزاری کنکور سراسری کشور بوده است برای ثبت نام و رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری مسئولیت به عهده دارد و دفترچه با سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش ارائه داده است. متقاضیانی که در پذیرش نیم سال دوم می باشد باتوجه به مهلت انتخاب رشته و ثبت نام دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403 را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان

متقاضیان برای ورود به دانشگاه های سراسری و انتخاب رشته بدون کنکور بایستی برخی از شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند ، که در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403درج شده است .

متقاضیان آقا نسبت به قوانین وظیفه عمومی باید آگاه باشند که این مورد نیز از قوانین دفترچه نامبرده شده است. داوطلبان دارای سهمیه و پذیرش دانشجویان در دانشگاه های بدون آزمون در دفترچه نامبرده شده است. لیست و کد رشته های محل در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم از مهمترین صفت دفترچه بدون آزمون سراسری به حساب می آید .

فرم ثبت نام نیز برای شما و کد رشته محل ها در انتها دفترچه ثبت نام بدون آزمون قرار دارد.

جدول ضریب و دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403و دیپلم کتبی با توجه به موضوع دیپلم وگروه آموزشی برای شانس قبولی تخمین زده است .

داوطلبان برای انتخاب رشته و پذیرش دانشگاه های بدون آزمون رشته های انتخابی خود و زمان ثبت نام و اخذ فرم ثبت نام می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند و داشتن هر‌گونه پرسش و پاسخ و راهنمایی برای ثبت نام از مشاوران صدای سنجش ارتباط برقرار کنند.

ثبت نام بدون کنکور 1403 در گروه رشته های تحصیلی یه صورت اینترنتی می باشد و لذا توصیه می گردد متقاضیان قبل از ثبت نام دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1403 مطالعه کرده و بعد از قبولی تمامی شرایط ورودی دانشگاه سراسری بدون آزمون ثبت نام خود را از سایت سازمان سنجش انجام دهند. برای بررسی کامل دفترچه راهنما قبل از ثبت نام دفترچه ارائه شده کلیه رشته های با شرط معدل کتبی و دیپلم سال آخر نظام قدیم و جدید را انتخاب نمایند. برای اطلاعات کافی از مشاوران ما از سایت صدای سنجش راهنمایی دریافت نمایید و ثبت نام و انتخاب رشته خود را به ما بسپارید .

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *