رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی

متقاضیان برای پذیرش در آزمون های ورودی نمونه دولتی ملزم می باشند تراز مورد نیاز را کسب کنند تا امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود .

متقاضیان برای تحصیل در مدارسی مانند نمونه دولتی ملزم می باشند ابتدا در آزمون های ورودی شرکت داشته باشند . متقاضیانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت داشته باشند و نمره ی مورد نظر برای ثبت نام را نیز کسب کنند این امکان برایشان فراهم می باشد تا در مدارس نمونه دولتی به ادامه تحصیل بپردازند .

درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی طی هرسال باتوجه به تعداد متقاضیان و حداکثر ظرفیت مدارس متفاوت است ، ولی به طور کلی دانش آموزانی که تراز مورد نیاز را کسب کنند و مطالعه ی دقیق داشته باشند قطعا موفق خواهند شد و این امکان برایشان فراهم است تا همانند دیگر افراد نیز در این مدارس تحصیل کنند .

قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

 

درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی

متقاضیان در چه صورتی شانس بیشتری برای قبولی در آزمون‌ نمونه دولتی دارند ؟

متقاضیانی که در جلسه ی آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت میکنند ، قطعا پس از آزمون علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص حداقل تراز مورد نظر برای قبولی هستند ، همچنین متقاضیانی که قصد دارند تا در مدارس دیگر ( تیزهوشان ) شرکت کنند و برنامه ریزی داشته باشند به دنبال درصد های قبولی سال های گذشته دانش آموزان هستند . متقاضیان تنها با دریافت کارنامه قبولی نمونه دولتی پایه ی نهم به دهم میتوانند به برنامه ریزی مناسبی دست پیدا کنند .

گروه دیگری از دانش آموزان نیز در تلاش اند تا از طریق ابزار های متفاوت همانند : نرم افزار های تقریبی رتبه قبولی آزمون نمونه دولتی و دیگر موارد از تراز خود مطمئن شوند و به گونه ای شانس خود را در این زمینه محک بزنند .

همانگونه که گفته شد اگر درصد سوالاتی که فرد پاسخ می دهد به عدد صد نزدیکتر باشد قطعا شانس بیشتری برای قبولی متقاضی در مدارس نمونه دولتی وجود دارد . در ادامه به توضیحات کاملتری و مفهومی تری در این زمینه خواهیم پرداخت .

عوامل موثر در درصد های لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی

در صورتی که متقاضی بتواند درصدی نزدیک به درصد های موجود کسب کند قطعا در این آزمون موفق تر خواهد بود .
موضوع مهمی تری که تمامی دانش آموزان پایه ی نهم و شرکت‌ کنندگان باید به آن توجه داشته باشند نخست تعداد سوالاتی که پاسخ صحیح داده اند ، زیرا تعداد سوالات صحیح در نتیجه ی آزمون نمونه دولتی افراد بسیار موثر است گ همچنین درصد سوالات پاسخ داده شده نسبت به دروسی که امتیاز بیشتری در مقایسه با دیگر دروس دارند نیز ارزش بیشتری دارد .
عوامل تاثیر گذار در درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی عبارتند از :

ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی

تعداد زیاد یا کم متقاضی  آزمون

حداقل و حداکثر تراز اخذ شده از آزمون نمونه دولتی

روش محاسبه درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی به چه صورت است ؟

گروهی از متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون های نمونه دواتی به طور معمول با آگاهی از تعداد سوالاتی که پاسخ صحیح و یاغلط داده اند قصد محاسبه دارند و میخواهند به طور حدودی و تقریبی نیز از تراز خود مطلع شوند تا در زمان مشاهده ی عملکرد خود اعتراض خودشان را به ثبت برسانند زیرا افراد باید با آگاهی اقدام به انجام این کار کنند . بسیاری از دانش آموزان و والدین نگرانی و دغدغه بسیاری در محاسبه ی نمره دارند به همین علت در ادامه به روش های محاسبه ی نمره ی انتشار شده می‌پردازیم .

روش محاسبه درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی

نمره خام درس : ضریب دروس [تعداد پاسخ های غلط – (3 * تعداد پاسخ های درست درس)] نمره

خام کل : مجموع کل نمرات خام دروس

امتیازات آزمون : [نمره خام کل * 10000] تقسیم بر 600

امتیازات معدل:[معدل کل * 10000] تقسیم بر 20

امتیازات معدل + امتیاز آزمون – امتیاز کل متقاضی

میزان موثر بودن دروس بر درصد لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی

تعداد سوالات موجود در آزمون نمونه دولتی طی هر سال از دروس تحصیلی دانش آموزان پایه ی نهم طرح می شود و در آزمون قرار میگیرد . دانش آموزانی که پیش از شرکت در آزمون دروس خود را به طور کامل مطالعه میکنند قطعا درصد هایی از نمره آزمون را کسب میکنند و در الویت نیز قرار میگیرند .
تعدادی از دروس پایه نهم متوسطه دوره اول درصد و نمره ی بیشتری در مقایسه با دیگر دروس دارند . در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام در خصوص درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی میتوانید به مشاورین فعال در این زمینه مراجعه کنید .

برای پذیرش در آزمون نمونه دولتی باید حداقل چند درصد بزنیم؟

درصد های قبولی در آزمون نمونه دولتی به نمره ها کسب شده ی افراد بستگی دارد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .

آیا درصد قبولی نمونه دولتی هر سال برابر می باشد ؟

پاسخ این سوال خیر است زیرا میزان و چگونگی سنجش در درصد های قبولی طی هرساله متفاوت است که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید .

عوامل موثر بر قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی چیست ؟

عوامل متفاوت و بسیاری هستند که میتوانند سبب قبولی در آزمون های نمونه شوند در متن مقاله به طور جداگانه ای به این موضوع پرداخته ایم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *