رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هرساله آزمون‌های بسیار زیادی تحت عناوین مختلف برگزار می‌شود. یکی از این آزمون‌ها که مربوط به علوم پزشکی است، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت است. بر اساس شرایط مورد نیاز می‌توان نسبت به ثبت نام در این آزمون، اقدام کرد. قبل از برگزاری، دفترچه ارشد وزارت بهداشت در تاریخ معینی روی سایت قرار می‌گیرد. مطالعه‌ی دقیق این دفترچه می‌تواند به شما در پر کردن اطلاعات ثبت نام، کمک کند. یکی از شرایط اصلی برای شرکت در آزمون، داشتن مدرک کارشناسی است. اگر شما دارای مدرک کاردانی هستید، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاعیه منتشر می‌کند.

اما زمان دقیقی در هر سال برای آن مشخص نشده است. از این رو ممکن است تاریخ دقیق ثبت نام با سال گذشته متفاوت باشد. شاید بتوان گفت اگر در اوایل سال اطلاعیه برای برگزاری آن درج نشود، تا اسفند ماه همان سال باید منتظر انتشار اطلاعیه باشید. بنابراین باید اخبار مربوط به آزمون‌های وزرات بهداشت را پیگیری کنید. استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و دنبال کردن پیج های برگزاری آزمون‌ها، می‌تواند به شما کمک کند. مشاوره در این حوزه نیز توسط متخصصین انجام می‌شود.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403

این آزمون بسیار مهم، با استفاده از درج اطلاعیه به شرکت‌کنندگان اطلاع رسانی می‌شود. در واقع روند کار در سال های اخیر مانند 1400 و 1401 به این گونه انجام شده است. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در این سال‌ها بر اساس قوانین مشخصی انجام شده است.

در صورت بروز تغییرات نیز حتما در سایت درج خواهد شد. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نیز بر اساس قوانین موجود نسبت به انتشار دفترچه اقدام می‌کند. تاریخ دقیقی نمی‌توان برای این ثبت نام در نظر گرفت. شما می‌توانید از طریق دریافت مشاوره قبل از انتشار اطلاعیه، از نحوه ثبت نام و مطالعه برای آزمون وزارت بهداشت، مطلع شوید.

سایت sanjeshp.ir اطلاعات کامل و دقیقی در این حوزه به شرکت کنندگان ارائه می‌دهد. بنابراین باید تمامی اطلاعات درج شده برای بخش کارشناسی ارشد را مطالعه کنید. برای ثبت نام باید واریزی انجام شود. همچنین بروز اشتباه در درج اطلاعات، می‌تواند منجر به لغو آن شود. بنابراین باید با دقت فراوان، بخش ثبت نام تکمیل شود. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 نیز با توجه به اطلاعیه‌های مختلف حداکثر تا ماه‌های پایانی سال انجام خواهد شد.

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

طرح اختیاری وزارت بهداشت

دفترچه ارشد وزارت بهداشت

قبل از انتشار دفترچه آزمون برای سال جدید، می‌توان دفترچه سال‌های گذشته را از طریق سایت دانلود کرد. از این طریق می‌توانید با شرایط و ضوابط آن تا حدودی آشنا شوید. هر چند که نحوه‌ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل باید براساس اطلاعات مندرج در بندهای دفترچه سال جدید، نسبت به ثبت نام اقدام کرد. ممکن است امکان ویرایش ثبت نام ارشد در سایت قرار داده نشود. به همین دلیل باید مفاد موجود در دفترچه به طور کامل مطالعه شود. در غیر این صورت نیاز به ویرایش ثبت نام خواهید داشت.

دفترچه ارشد وزارت بهداشت سال جدید معمولا بر اساس ظرفیت های و قوانین جدید نوشته خواهد شد. ممکن است ظرفیت ها در سال ‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. به همین دلیل در هنگام تکمیل مراحل ثبت نام باید به این موضوع دقت شود. اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت نیز ممکن است با سال‌های گذشته تفاوت داشته باشد. لینک دانلود دفترچه برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بعد از اطلاعیه‌ها، قرار داده می‌شود. معمولا دفترچه برخلاف گذشته در قالب یک فایل پی دی اف در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

روند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به گونه ای است که بعد از برگزاری آزمون، نتایج اعلام خواهد شد. برای اعلام نتایج نمی‌توان زمان بسیار دقیقی را ذکر کرد. اما بر طبق اصول حاکم بر برگزاری آزمون‌های سنجش پزشکی، مدت زمان زیادی برای اعلام نتایج نیاز نیست. باید دفترچه سال جدید را از طریق سایت دانلود کنید.

ممکن است برخی از ارگان‌های برگزار کننده آزمونهای کارشناسی ارشد، زمان بیشتری را برای اعلام نتایج اختصاص دهند. به همین دلیل در هر ارگان، این زمان متغیر است. کلیه مراحل برگزاری چنین آزمون‌هایی در حالت کلی شبیه به هم می‌باشد.

به همین دلیل اگر در آزمون‌های علوم پزشکی تا کنون شرکت کرده اید، تا حدودی باید با روند این آزمون ها و اعلام نتایج آشنایی داشته باشید. گاهی برنامه ریزی برای اعلام زودهنگام نتایج، با مشکل روبرو خواهد شد. به همین دلیل ممکن است این مدت زمان بیشتر باشد. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دغدغه‌ی بسیاری از افراد در جامعه است.

به همین دلیل مراحل آن توسط اخبار نیز اعلام خواهد شد. به همین دلیل باید پیگیر اخبار روز باشید. برای ثبت نام در دفترچه، رشت های مجاز ارشد برای این ارگان تعیین خواهند شد. بنابراین باید شرایط و ضوابط به دقت مطالعه شود.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هر آزمونی که توسط سنجش پزشکی برگذار می‌شود، دارای ضوابط، شرایط و مقرراتی است. مثلا شما به عنوان شرکت کننده باید حداقل دارای مدرک کارشناسی باشید. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تنها با این شرط مهم قابل انجام است. ملاک فارغ التحصیلی نیز تاریخ 31 شهریور همان سال قبل از برگزاری آزمون است. در ادامه برخی دیگر از شرایط به صورت مختصر ذکر خواهند شد:

  • عدم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و انصراف از آن قبل از اقدام به ثبت نام
  • مجاز نبودن دانشجویان روزانه سال قبل
  • شرایط و ضوابط مشخص برای ثبت نام اتباع مختلف
  • شرایط سهمیه و روش های استفاده از آن در آزمون ارشد وزارت بهداشت

شرایط ذکر شده برای شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت، تنها بخشی از شرایط مندرج در دفترچه است. به همین دلیل باید این موارد به طور کامل بررسی شود. زیرا در صورتی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بدون مطالعه دقیق انجام شود، امکان بروز اشتباه نیز بیشتر می‌شود.

شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند از قبل با دریافت مشاوره، از شرایط آگاه شوند. شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، باید در رشته های پزشکی مانند زیست، شیمی، پیراپزشکی و … مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده باشند.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *